28. bölüm

9.6K 426 58
                                    

OY VE YORUM YAPİN LÜTFEN

○○○○○○○○○○○○○○

Eve doğru ilerken bir anda ağzıma bir şey kapatıldı. Nefesimi tuttum ve 4 saniye sonra kendimi bayılmış gibi bıraktım. Ne oluyordu bilmiyorum ama pek iyi şeyler değil. Yemin ederim hayal gücünün gerçekleşeceğini hayal etmezdim tebrikler. Hass

Bayılmış gibi yaparken bie arabaya bindirildim. Bir kaç dakika sonra bir kaç adam konuşmaya başladı.

"Onu nereye götüreceğiz abi?"

"Salak misin her zaman ki yere."

Ondan sonra kimse konuşmadı. Yaklaşık 45 dakika sonra bir yerde durduk. Beni birisi kucağina aldı. Alan kişi kokumu içine çekti. HAYIRDIR OLM SUS MAL

Beni sert bir zemine bıraktılar sanki altımda battaniye ve karton vardı. Gözümü acmaszdim bütün herkes odadan çıktıktan sonra risk almamak için yeni ayılmiş gibi gözlerimi açtım.

Kimse yoktu ne yapacaktım. Önce etrafı incele ama ayağa kalkma koydukları gibi dur.

Gözlerimi etrafta gezdirdigimde bir soba dışında delik yoktu. Hayır hayır vardı. Hahayt benden kaçmaz. Üste doğru bir yer var oraya tirmanmaliyim.

Ama önce bekliyjm ne olduğunu anlayayım.

Akaydan(sabah):

Arelin Adayı ifşa etmesine dayanamadigi için Ada Beni aramış ve onu kurtarmami yoksa .... yapacağını söylemişti. Son kez yardım etmiştim ona. Evin bahçesinde konuşurken adım sesleri duymuştuk.

Bana bak sana yardım ettiğimi kimse bilmeyecek. Bu sondu sana son boyun eğişim." Dedim hemen

Ada bur yine doğru sinsice baktı.

"Ama abicim sonuç olarak ben senin kardesinim ya hep öyle dedin bu olaylardan sonra." Dedi değişik bir eş tonuyla.

"Evet sen benim kardeşimsin.." Ada devam etmem için dürttü.

"Seni A-Arelden daha çok seviyorum kardeşim.." sonra baktığı tara döndüm göz göze geldik. Gözlerinde bariz bir yıkım vardı.

Gülümsedi ama buruk bir gülümsmeydi ve "En azından seni seven bir kız kardeşe sahipsin.." sakin adımlar ile odasina yöneldi.

1 saat sonra odasından çıktı ve yanıma geldi gkzleru kırmızıydı. Kısa bir konusmadan sonra gözlerindeki o üzüntü Beni bitirdi. Annemler onu unutmuştu.

O gittikten sonra öylece oturdum bir süre sonra çalışma odama gittim. Onun okul çıkışından 2 saat sonra geldiğini cozmustum.

Saat 19.52 olmasına rağmen gelmemişti. Babamlara haber verdim daha doğrusu aradım bana dedikleri şu oldu "Gelir birazdan Aralın doğum günü için hazırlık yapıyoruz." Ağırdı hemde çok.

Saatler geçmişti ben polise gitmiştim tek başıma. En son çare abimi aradim.

Arelden:

Biraz daha bekledikten sonra tam harekete geçmişken birisi glejd ve beni tuttu.

"Vay vay vay. Sen misin bizim ailenin tek kızı? Güzelmissinde yazık olucak."

NE OLUYOO ALOOO

"Ne diyon ya...am hayırdır?"

Bir tane vurdu yüzüme sonra bir tane de karnıma

"Saat kaç?" Dedim

"00.01." Dedi

Ama durmadı ve devam etti dövdü hatta başkaları da gledi.

"Doğum günüm kutlu olsun.." Dedikten sonra ayavaş yavaş gittiler.

Bir süre sonra bagrişma ve silah sesleri. Odanın kapısı kırıldı ve içeriye yuz hatlarımın benzediği bir adam girdi?

LAN BU MI AKRABA?

"Bak şimdi korkma ve hızlıca yanıma gel ama ağrın varsa yardım edeyim?" Deid yumuşak bur ses tonuyla.

"B-ben kalkarım k-kimseye ihtiyacım yok."

"Bana çok benziyor.." doye fısıldadı ama yanlış duymuş olabilirim.

Kalkmaya çalıştığımda sendeledim ve ağzımdan bir inilti çıktı.

Beni kucağına aldı itiraz etmeye çalışsam da kabul etmedi ve beni arabaya bindirdi.

"Kimsin sen?" Dedjm kendimi karanlığa bırakmadan önce..

"........."

●●●●●●●●●●●●●●●
Bölüm nasıldı?
Araf?
Araz?
Akay?
İkizler?
Alaz?
Alp?
Aral?
Arın?
Arel Gece?

Arel GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin