Clubul mafiei

525 9 0
                                    




   Dupa ce pleaca Diego raman putin blocata din cauza tensiunii, dar ies rapid din transa si imi iau aceleasi haine, fiindca imi este frica sa nu il ascult, pana la urma este capul mafiei. Ma pun in pat si imi deschid noul telefon. Observ ca mi-a schimbat fundalul cu unul roz pe care scrie „Daddy's proprety". Ma inrosesc din nou si realizez ca imi place jocul. Imi instalez repede spotify si imi conectez castile la telefon. Ma logez pe contul meu vechi si imi pun playlist-ul preferat.

   Dupa aproximativ o ora, Diego intra in furios in camera mea, iar eu nu inteleg de ce. Imi dau castile jos din urechi si pare ca se calmeaza.

   -S-a intamplat ceva? intreb eu inocent.

   -Te-am strigat si nu mi-ai raspuns, mi-am facut griji.


Diego

   Am terminat mai repede ce aveam de facut asa m-am decis sa o scot pe Beatrice in oras. O strig cand cobor scarile, dar nu imi raspunde, ma apropii de camera ei si ciocan, nu imi raspunde din nou, iar amintirile ma rascolesc. Nu tin pre mult la fetele mele, dar atunci cand am vazut-o pe Roxana pe jos intr-o balta de sange mi-a parut rau de ea, chiar era buna fata. Mi-am dat seama imediat ca s-a sinucis si m-am simtit putin vinovat. Am intrat in camera care acum este a lui Beatrice si am vazut-o in pat pe telefon, iar formele ei pur si simplu mi se par divine. Este cea mai frumoasa fata pe care-am vazut-o, chiar si fata ei, ochii aia. Ma gandesc cum ar arata drogati, sau, si mai bine, cand m-ar suge si si-ar indreapta privirea spre mine.

   -Am vorbit cu un bun prieten si ne vedem intr-o ora la un club din zona. M-am gandit ca ar fi dragut sa cunostvi pe cineva nou. Ma pun in pat, langa ea si o trag la mine in poala. Vreau sa aleg eu cu ce te imbraci. O ridic cu grija si apoi o urmez.

   -Bine, dar vreau si eu sa aleg cu ce te imbraci tu, spune ea timid, cred ca inca ii este frica de mine si asa e cel mai bine.

   Ma uit mai intai in sertarul cu lenjerie intima si ii gasesc una perfecta de un verde marin, ceva mai erotica, si apoi ma mut la perte de haine. Ii aleg o roche neagra, mulata, cu snururi in parti ce ar trebui sa ii ajunga cu o palma peste genuchi, lungimea ideala la club. In picioare ii dau niste sandale negre cu toc ce au si ele sireturi care se infasoara pe picior. Se uita urat la mine, dar nu imi pasa, chiar vreau sa o vad in tinuta asta. Ii pun si o blana alba pe pat ca sa nu raceasca.

   Iesim din camera ei si intram in cea de vizavi, a mea. Se uita prin sertare, apoi scoate niste boxeri negri, o helanca neagra, niste pantaloni de stofa, lejeri, tot negri si, piesa de rezistenta, un sacou cu diferite nuante de albastru si crem. ,,Se pare ca vrea sa ne asortam", ma gandesc.


Beatrice

   Ma imbrac cu ce mi-a dat Diego, desi lenjeria mi se pare prea mult. Ma duc in baie si ma machez, imi fac parul sa stra diferit si ies relaxata. Pe pat ma asteapta insusi detinatorul meu care pare uimit de cat de bine arat.

   -Mai avem 15 minute pena plecam, ma anunta. Esti gata?

   Dau din cap si el imi face semn sa ma asez, ma prinde in capcana si ma pune la el in poala. Este atat de frumos cand ma uit asa la el. Il scanez din priviri si observ ca are o cruce din argint la gat. Mi se pare prea ieftin pentru cat de bogat este, iar el parca ma citeste.

   -O am de la mama de cand am facut 10 ani. Mi-a spus ca nu conteaza cati bani o sa fac si cat de stramb o sa calc, atata timp cat incerc sa imi remediez greselile si il tin pe Dumnezeu aproape nu voi avea prea mult de suferit. Acela a fost anul in care am intrat in mafie si cred ca ea stia.

   Ma uit uimita la el si brusc il sarut. Si el este surprins de actiunea mea, dar imi raspunde la sarut. Stiam ca nu am cum sa scap asa ca m-am gandit macar sa ma pun bine cu il. Ma apropie mai mult de el si imi da parul la o parte de pe gat. Imi inclin capul ca sa ii fac mai mult loc si el incepe sa ma saute. La catea atingeri distanta simt o mica durere acolo unde isi tinea buzele si imi dau seama ca m-a muscat usor de gat si mi-a supt peticul de piele. Mi-a spus ca nu se vede rau, dar vrea ca lumea sa stie ca ii apartin. Sunt putin suparata ca m-a ranit, dar imi trece repede cand ajungem in cel mai luxos club pe care l-am vazut.

   La intrare era o coada care ajungea pana-n strada si doi bodyguarzi care stateau in fata usii frumoase, dand voie sa intre doar anumitor persoane. M-am gandit ca o sa stam la coada aia imensa toata noaptea, dar Diego m-a luat de mana si m-a dus in fata ei.

   -Domnule Cahill, il saluta unul dintre barbatii de la intrare. Observ ca ati venit insotit in seara aceasta. Sper sa va distrati, zambeste si eu ma uit putin speriata la el.

   -Asa o sa fac, spune Diego la randul lui si intra fericit in incaperea aglomerata.

   Trecem de gramada nesfarsita de oaameni beti si ajungem in fata unei alte usi pe care scrie V.I.P., Diego scoate un cad din buzunar si il trece prin locul destinat lui, iar usa se deschide. In interior se aflau niste canapele superbe, aparent din piele de sarpe in totalitate, pe care deja se aflau cel mai probabil prietenii lui Diego ce ne-au facut cu mana. Ne-am asezat lanaga ei si am privit putin in sus, iar trei proiectoare imense cu lumini de orice culoare doream atarnau elegant de tavan. Erau cateva mese rotunde care se asortau perfect cu tot ce am vazut mana acum in incapere. Diego s-a pus in dreapta mea, iar in stanga mea se afla o fata blonda, de cel mult 1,60 cu ochii caprui si cu un mic zambet pe fata, da sa-mi spuna ceva, dar nu apuca fiindca o inrerupe baiatul de langa ea.

   -Buna, tu trebuie sa fii noua babygirl. Eu sunt Oliver, iar minunatia de langa mine este Emma.

   -Incantata, eu sunt Beatrice, ii raspund rezervat.

   -Si eu sunt Diego. Acum gata cu introducerile, hai sa ne distram!

1111 cuvinte...cred ca e un semn💗
Astept parerile voastre

Doar a meaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum