Pistolul...

414 8 0
                                    







Intram rapid in casa ce acum e acoperita de o liniste inspaimantatoare. Ma trage pana la etaj, in camera lui, iar furia i se citeste in ochii albastrii. Ma arunca pe jos iar eu aterizez in genuchi. Se uita la mine putin si apoi scoate un pistol, iar expresia de pe fata mea imi reflecta frica.

-Sa te omor? spune ca pentru el. Mai vedem... Deschide gura, tarfa mica ce esti!

Tremur de frica, dar ce ma sperie si mai tare este faptul ca nu mai pare nervos, tonul lui este unul relaxat, poate putin nebunesc. Fac asa cum imi spune si simt cum este infiltrata arma in gura mea mica. Imi blochiez cumva senzatiile si ma gandesc cu disperare ca totul o sa se termine curand. El imi introduce arma din ce in ce mai mult in gura, avand mana pe tragaci in tot acest timp. Ma inec, dar Diego nu lasa pistolul, ci incepe sa rada. Imi dau lacrimile si, desi situatia este una infioratoare, imi place senzatia metalului rece din lacasul meu. Incep sa ling usor pistolul, iar el este uimit de intrazneala mea. Il muta dintr-o parte in alta ca apoi sa il scoata. Incep sa respir mai rapid. El imi dezleaga mainile, apoi imi da jos hainele de parca ar fii ceva extrem de inadecvat.

-Aseaza-te in pat, pe burta.

Ii urmez intructiunile si imi lipesc abdomenul gol de salteaua lui in tacere. Aud cum isi scoate cureaua de la pantaloni si inghet.

-Fiindca m-am hotarat ca nu am de ce sa te omor, am sa te pedepsesc indeajuns de rau incat sa nu mai fugi vreodata. O sa numeri fiecare lovitura si vei spune ,,domnule" dupa fiecare. Ai inteles, Beatrice?

-Da, domnule, ii zic incercand sa nu imi pierd putinul control pe care il mai aveam asupra trupului meu.

Prima lovitura ma izbeste din plin, iar lacrimile revin in ochii mei indureranti, dar nu ma misc de unde sunt.

-Unu, domnule.

A doua este mai puternica si imi simt pielea de parca m-ar fii taiat.

-Doi, domnule... Trei, domnule.

Incep sa simt cum ma destram dupa a treia lovitura si scene din duba aia oribila imi revin in minte. Imi amintesc cum m-au strans tare si m-au obligat sa ma droghiez. Simt cumva ca istoria se repete, dar Diego este totusi mai ingaduitor, iar, pana la urma, e vina mea ca am fugit.

-Patru, domnule... Cinci, domnule... Sase, domnule... Sapte, domnule...

Fundul meu a amortit din cauza loviturilor, iar lacrimile mele parca se contopeau cu tipetele pe care le scoteam de fiecare data cand cureaua lui imi atingea pielea creand un fel de armonie stinsa.

Am numarat douazeci si cinci lovituri si abia daca imi mai simteam pielea. El s-a oprit insfarsit, iar eu am vrut sa plec cat mai repede din incapere. Diego ma prinde de mana cand ma ridic si imi da o palma zdravana pe fundul umflat din cauza lui, iar eu gem usor, incontrolabil.

-Crezi ca am terminat, nesuferito? Pune-te inapoi in pat, pe spate.

Fac asa cum imi cere si el scoate o bara din dulap. Imi apuca una dintre glezne si leaga una dintre catusele barii metalice, apoi pe cealalta de glezna stanga. Incerc sa ma misc, dar nu reusesc sub greutatea lui izbitoare. Diego apasa pe ceva, iar distanta dintre picioarele mele se mareste considerabil. El isi da jos pantalonii si tricoul lasand la vedere o erectie. Isi elibereaza penisul mare din boxerii negri si eu ma uit fara sa vreau. Inchid ochii pentru ca nu voiam sa il vad in momentul asta. Simt cum se apropie de gaura mea, dar se retrage.

-Deschide ochii, curvo. Vreau sa vad ochii aia tradatori ai tai cum se uita la mine.

Incerc sa ii deschid, dar ii inchid din nou cand ii vad chipul frumos caruia nu ii pot purta pica. Ma loveste peste obraz si ma dau batuta. Intra in mine brusc, fara nicio avertizare si impinge atat de tare incat incepe sa ma doara mai rau decat de obicei. Grabeste ritmul si simt ca mor, imi intind mainile pe spatele lui ca sa-l opresc, dar tot ce face este sa mi le prinda deasupra capului in x si sa isi continue treaba. Pur si simplu simt ca ma taie cu un cutit. Incep sa tip de durere, dar ma loveste din nou si imi spune sa tac, ,,fiindca asa imi trebuie daca nu il ascult". Eu incep sa plang in tacere, incercand sa opresc orice sunet. 

El termina, dar orgasmul meu nu apare. Vad o urma de tristete sau de regret in ochii lui, dar doar atat. Imi elibereaza incheieturile si ma lasa sa ma imbrac inapoi. Ma duce pana la mine in camera.

-Nu ai voie sa iesi din camera fara acordul meu si daca vrei ceva ai telefonul pe care sa scrii menajerei.

-Da, daddy...

El iese, dar nu incuie usa, probabil ca sa fie sigur ca il voi asculta chiar daca am optiunea sa nu o fac. Intru in baie si imi fac un dus rapid, apoi imi amintesc de punguta pe care o am sub saltea, asa ca o scot si ma incui in baie ca sa folosesc putin din praful acela ce pare atat de atragator in astfel de situatii. Inainte de a apuca sa-l folosesc il aud pe Diego cum ma striga si ma grabesc sa o ascund in cutia cu tampoane.

-Beatrice, iesi putin din baie.

Trag apa la toaleta si ma spal pe maini ca sa para real. Ies grabita si il vad asteptandu-ma la mine in pat.

-Intinde-mi mana. Ezit putin, dar o fac. Ti-am comandat bratara asta si acum a sosit, fix la fix, spune punandu-mi la mana o bratara din aur alb extrem de frumoasa. Daca incerci sa o dai jos mecanismul te arde. Contine un cip prin care sa iti pot afla locatia oricand. M-am gandit ca e perfect dupa incident.
El iese din camera si ma duc direct in baie plangand. Scot pliculetul si pun putin din continut pe chiuveta. Il asez cu ajutorul unei hartii si trag brusc. Initial nu simt nimic, dar dupa cateva secunde drogul incepe sa asctioneze. Ma las jos, pe podea, si inchid ochii. Toate grijile mele devin inexistente, iar eu ma simt libera.

Am mai scris un capitol si va multumesc anticipat pentru voturi sau comentarii. Voiam sa il fac mai scurt, dar m a luat valul😁

Spuneti-mi daca vreti capitol cu partea lui Diego ^_^

Doar a meaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum