Evadarea

384 7 0
                                    




   Dupa ce ma saruta se retrage si ma lasa sa ma imbrac. Nu stiu unde mergem, asa ca prefer sa ma imbrac lejer:

-Si tu unde crezi ca te duci cu pantalonasii aia? ma intreaba Diego suparat, dar flacarile din priviri il sfideaza

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Si tu unde crezi ca te duci cu pantalonasii aia? ma intreaba Diego suparat, dar flacarile din priviri il sfideaza. De parca nu m-a vazut dezbracata cu 5 minute inainte 🙄.

-In primul rand, pot sa ma imbrac cum vreau. Doi, nu stiu unde mergem.

-In primul rand, eu decid orice vreau eu pentru tine, spune si ma prinde de barbie obligandu-ma sa ma uit in sus la el. Mergem la mall sa-ti cumperi cate ceva si, dupa la restaurantul meu preferat, daca tot vrei sa stii...

Ma uit fericita la el si ii zic ca sunt gata, fiindca in mintea meaa se afla deja un plan de scapare destul de bun. 

Iesim din vila lui superba doar ca sa ajungem intr-un garaj plin de cele mai scumpe si frumoase masini pe care le vazusem doar in poze. Mi-a spus ca pot sa aleg ce vreau eu si, desi nu era nici pe aproape de alte masini de acolo, am ales un Mustang GT portocaliu care mi-a amintit de visul copilariei mele, sa-mi permit sa conduc asa ceva. M-am uitat la el si i-am zambit extrem de fericita. 

Ajungem rapid la mall cu fiara aia si tot ce m-am gandit pe drum a fost ,,Oare ce a facut ca sa-si permita asa ceva". Dupa multe cumparaturi la care nu m-am uitat la pret ne-am dus sa mancam. Am comandat si, intre timp, am simtit mana lui Diego pe piciorul meu. L-am rugat sa se opreasca, dar tot ce a facut a fost sa se apropie mai mult de sfarsitul pantalonilor mei. ,,Trebuie sa merg pana la baie, te rog, daddy", i-am spotit. El a aprobat usor ,,Sa nu uiti regula cu cine are voie sa te atinga".

Ma ridic rapid si intru in baie. Ma duc direct in toaleta si incerc sa deschid singurul gemulet de acolo. Ma straduiesc sa ajung la geam si, cand reusesc, Diego ma striga sa vada daca mai sunt acolo. Ii raspund si ma grabesc sa ies. Fug cat de repede pot si ajung in paduricea pe care o observasem cand ne indreptam spre restaurant. Picioarele mele imi cer sa ma opresc, dar nu o fac pana cand nu ajung destul de departe. 

Intunericul se lasa si incep sa tremur toata de frig. Ma sprijin de un copac si incerc sa dorm putin. 

Un zgomot ma trezeste dupa cateva minute sau ore. Ma ridic in liniste si incep sa fug, dar dau cu capul de un piept tare si ma uit in sus doar ca sa vad un Diego furios. Incerc sa plec, dar ma prinde strans de mana. Ajungem la masina lui care era acum in alta parte si ma pune sa stau in locul din dreapta. ,,Daca intrznesti macar sa te misti te voi invata ce inseamna durerea si cate pot face". Ma cutremur usor, dar il ascult. 

Doar a meaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum