Baietii isi comanda o gramada de shoot-uri, dar noua nu vor sa ne ia nimic pe motiv ca „suntem prea mici". Se pun in fata noastra ca sa putem sta mai bine si, cand Diego nu este atent la mine, ii fur un paharel si-l dau pe gat. Se uita putin urat, dar nu zice nimic, crezand probabil ca Oliver e vinovatul, dar ma prinde a doua oara cand ii fur paharul.-Ti-am spus ca nu e pentru tine. E atat de greu sa intelegi? spune suparat.
-Crezi ca doar tu ai probleme de care vrei sa scapi? spun eu furioasa si nu imi dau seama cand ridic tonul la el.
-Daca mai incalci o singura regula mergem acasa si crede-ma ca nu o sa vrei, imi spune, iar apoi se intoarce spre Oliver si incep din nou sa vorbeasca.
Eu ma intorc la Emma si ii zambesc, daca asa vrea Diego sa joace, asa o sa joc si eu.
-Siiiii, Emma, cum ai ajuns aici, adica cu Oliver?
-Am fost vanduta de mama unui bordel acum un an si dupa un timp l-am intalnit pe Daddy, i-a placut de mine, asa ca m-a cumparat, spune fata, iar baietii se intoarc cand o aud, fiind curiosi. Dar tu?
-Eu fugisem de acasa si m-am pierdut. Am fost violata si apoi adusa la Daddy al meu drept oferta de pace, zic alegandu-mi cu grija cuvintele, dar imi dau seama ca am spus adevarul.
Diego se uita apasat la mine, dar nu spune nimic. Ma ridic si dau sa plec, dar el ma trage de mana.
-Unde te duci?
-La baie, spun taios.
-Trebuie sa imi ceri voie sa pleci de langa mine, zice cu un zambet.
Ma enerveaza rau, dar il ascult si merg pana la urma la baie. Este o camera micuta cu doua usi, dar arata foarte bine. Ma uit in oglinda si incep sa plang. Le vad atingerile pe corpul meu. Incui usa si ma pun pe jos. Ma simt coplesita de tot ce mi s-a intamplat in ultimele 24 de ore. Ma uit la incheietura care imi zvacneste de durere. Sunt rosie, m-a strans prea tare de mana. Momentul violului mi se deruleaza din nou si din nou in cap, iar pielea incepe sa ma doara mai tare. Ma pun pe jos si imi strang genuchii la piept. Imi infig unghiile in picioare ca sa ma concentrez doar la un punct de durere. Imi dau seama ca am stat prea mult in baie si incerc sa ma ridic ca sa ies din baie, dar gravitatia nu tine cu mine. Aud un ciocanit la usa si pe Diego strignd ,,Beatrice, esti acolo?". Incerc din nou sa ma ridic si ma sprijin de perete, ciocanitul se intensifica, dar eu incep sa imi sterg lacrimile. Descui usa si Diego intra furios, dar ma vede si ma ia in brate.
-Ce s-a intamplat? Esti bine?
Chiar vreau sa raspun si sa tip la el ca e numai vina lui, dar simt un gust ciudat in gura si in secunda urmatoare incep sa vomit in una dintre toaletele alea luxoase. Diego este in spatele meu si imi tine parul ca sa nu il murdaresc. Ma ridic putin mai tarziu.
-Spune-mi sincer, ai mai baut ceva in afara de acel shoot?
-Nu, ii zic serioasa. Cred ca este de la altceva, ma simt slabita.
-Ai zis ca baietii mei te-au violat inainte sa te aduca la mine. Ti-au dat ceva ca sa stai locului?
-Defapt, da. Mi-au pus niste granule albe in apa pe care m-au obligat sa o beau.
-A facut cumva spuma si avea un gust putin sarat?
-Da, exact asa, zic incarcand sa-mi amintesc acele momente de panica.
-Trebuie sa fi fost GHB, il folosesc des. Nu e nimic grav de la o doza, dar ar trebui sa mergem acasa.
Iesim impreuna din baie si ii spune lui Oliver ca noi plecam. Ne indreptam spre masina in care deja ne astepta un sofer, probabil i-a dat mesaj cand ma spalam pe fata. Ajungem repede la vila care era aparent goala. Ma uit la ceas si inteleg atunci cand vad ca e ora 12. Diego imi incalzeste o farfusie cu paste si mi le pune in fata. Iau una cu furculita, dar ma uit la ea si mi se face scarba, nu vreau sa mai vomit. Le dau la o parte si el se uita urat la mine.
CITEȘTI
Doar a mea
RomanceEa crede ca nu este in cautare de aventura si sex, dar se pare ca se inseala. Diego ii deschide ochii spre lumea minunata a bdsm ului cand o rapeste Poveste 18+ Trebuie sa mentionez faptul ca toate pozele folosite sunt luate de pe internet.