DiegoIntru nervos in casa si ma duc direct in camera de joaca unde i-am spus lui Beatrice sa ma astepte cat ma calmez dupa ce am aflat ca avea drogurile mele in camera ei. Am decis sa respir putin inainte de a o pedepsi, pentru ca stiu ca voi fii prea dur cu ea daca sunt nervos ca acum.
In fine, dupa 10 minute intru in camera si o vad cum sta dezbracata in fata usii in genuchi si cu fata spre palmele de pe ei. Ma aude cand deschid usa si se uita speritata spre mine, a plans, dar in momentul asta nu-mi permit sa-mi pese, trebuie sa ii arat cine are autoritatea intre noi si ca ce a facut este gresit.-Ti am dat eu permisiunea sa te uiti la mine, curvo!? tip ironic, ea isi indreapta privirea spre podea si da din cap in sens ca nu. CUVINTE!
-Nu, domnule, imi cer iertare.
-Ai 3 minute sa mi explici ce cautau drogurile mele la tine!
-Pai...am luat un hanorac din sifonierul tau si..
-Unu.
-Ammm gasit in buzunar un pliculet si m am gandit ca o sa il tin la mine in caz ca am nevoie de bani, domnule..
-Asta e tot?
-Da, domnule, nu cred ca am uitat sa mentionez ceva, nici macar nu m-am atins de continut.
O apuc calumea de par si o ridic in picioare tarand-o pana la capra si o arunc pur si simplu pe imitatia rece de piele.
-Intraznesti sa minti. Stiu prea bine ca aveam mai multa coca acolo si stiu la fel de bine si ca ai furat ceva ce nu-ti apartine si pentru asta te voi invata o lectie importanta! Dar care este cuvantul de siguranta ?
-F f fluture, domule
-Asa, o sa l folosesti doar atunci cand nu mai poti.
Pentru ca mi-ai furat din lucruri ai 20 de lovituri cu cureaua si inca 20 pentru mintit, plus 5 lovituri cu batul(cane ca nu stiu cum sa i zic) pentru ca te-ai drogat fara acordul meu cand stiai ca nu ai voie. Pe langa asta, pentru 3 zile de acum incolo vei sta incatusata in genunchi langa mine de fiecare data cand sunt in casa, fara sa vorbesti sau sa scoti sunete si cu privirea in jos. Imi voi lua special munca acasa pentru asta. Acum voi invepe cu cele cinci lovituri pe care o sa le numeri, urmate de ,,multumesc domnule, imi pare rau".
O aplec mai mult si ii incatusez mainile firave, sunt prea nervos ca sa-mi pese de scrancetele ei acum.Beatrice
Am auzit cum a luat ,,arma de tortura" din spatele meu si m-am inspaimantat la auzul sunetului. Ma incordez atat de tare incat cred ca o sa mi plesneasca ceva.
LOVITURA
-U u u unu, multumesc d domnule, imi pare rau zic eu plangand
LOVITURA
-Awww, d doi...multumesc domnule, i i imi pare r rau, tip
Dupa cele 5 lovituri deja fundul meu a capatat o nuanta de rosu inchis si niste vanatai, dar el nu se oprestre si isi scoate cureaua imediat ce pune batul acela blestemat jos. Il implor pur si simplu sa aiba mila, dar el isi trece de cateva ori mana peste pielea mea inrosita si apoi incepe sa loveasca cat timp eu numar 1, 2, 3, aww, 4...38, 39, 40. Cand termina cu mine nici macar nu mai simt loviturile si cred ca nu o sa ma vindec prea curand, dar inteleg de ce a facut asta si cumva, desi pare oribil daca nu esti genul, loviturile lui ma excita si imi plac putin, dar cred ca putea sa nu ma lovesca cu chestia aia oribila.
Ma da jos de pe capra, iar ochii mei sunt cascada niagara. Se aseaza pe pat si ma pune peste grnuchii sai, apoi se intinde insprea noptiera si scoate o crema cu care ma maseaza bine, desi ustura ca naiba.
-Vreau sa fii in bucatarie cand ajung eu acolo, spune ducandu se la baie.
I am dat o umflatura serioasa si ma oftic ca nu ma lasa sa i o rezolv, dar banuiesc ca asta mi-ar face placere si asta este o pedeapsa.Urmeaza si partea a doua, va rog sa nu uitati de o steluta, follow si niste comentarii cu parerile voastre, scuzati greselile gramaticale
va pupp🫶
CITEȘTI
Doar a mea
RomanceEa crede ca nu este in cautare de aventura si sex, dar se pare ca se inseala. Diego ii deschide ochii spre lumea minunata a bdsm ului cand o rapeste Poveste 18+ Trebuie sa mentionez faptul ca toate pozele folosite sunt luate de pe internet.