1.BÖLÜM

13 1 0
                                    


Indila, Derniere Danse

The Cinematic Orchestra, To Build A Home

Lor, Windmill

Yann Tiersen, Comptine d'un autre été, l'aprés-midi

Yann Tiersen, Comptine d'un autre été, l'aprés-midi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

1.BÖLÜM

Güneşli bir günün ardından gökyüzü pek de aydınlık değildi. Kraliçe bu görüntüye şaşırmamıştı, Londra'da çok nadiren art arda günler güneşli bir şekilde sabit kalırdı. Bugün büyük gündü ve havanın güzel olmasını ümit etmişti. Hayalleri hep olduğu gibi yine suya düşmüştü. Dalgınlığı git gide artıyordu, sağ kolu, veziri ve en yakın arkadaşı Fiona bunu fark etmeye başlamıştı bile. Onu hala nasıl sorguya çekmediğini merak ediyordu Kraliçe Victoria. Fakat Fiona sanki onu duymuştu da kızıl saçlarını pencereden sızarak uçuşturan rüzgardan korumaya çalışırken, Kraliçe'ye kızgın bakışlarını gönderdi. "Bu kararından emin misin, Victoria?" Pencereyi kapattı. Kraliçe gözlerini utancından Fiona'ya çeviremedi çünkü haklıydı. Bu karardan emin değildi.

Taç ve taht aslında Elodie'nin hakkıydı ama Violetta'ya verilecekti. Fiona da Victoria da bunun farkındaydı fakat ne yaptılarsa da Kral'ı bu seçimden vazgeçiremediler. Bugün de Prenses Violetta'nın taç giyme ve nişan töreni vardı. Kral'ın eski arkadaşı olan bir lordla nişanlanacaktı Violetta, henüz tanışmasa da. Kraliçe Victoria, müstakbel damadını Violetta'yla değil, Elodi'yle görmüştü. Bir kızının sevgilisi, diğer kızıyla evlenecekti ve iki ebeveyn de buna razıydı. Her ne kadar Kraliçe vazgeçmenin eşiğinde de olsa, taç Violetta'ya takılacaktı. Kral son sözü söylemişti.

Fiona, Kraliçe'ye sevecen bir şekilde yaklaşmaya devam etti. "Elodie Lord'a aşık, Victoria, Lord da Elodie'ye. Gördük." Kraliçe gözlerinin dolmasına engel olamadı, başındaki elmaslarla çevrili tacı aldı ve son kez baktı. Bugün bu taçla son günüydü. "Elodie ve Lord'un kaçmasına yardımcı olabiliriz, Violetta zaten kiminle nişanlanacağını bilmiyor, Kral'ı da oyalayabiliriz. Lord'un ağabeyi ile nişanlanır."

Kraliçe güldü. Ona göre Fiona, umutsuz vakanın tekiydi. "Böyle bir şey olmayacak Fiona, bırak artık."

"Lanet geri tepemez Victoria!" Cümlenin bitmesiyle, Kraliçe vezirine okkalı bir tokat attı. Bu şatoda değil o laneti ağza anmak, hatırlanmasının bile cezası idamdı. Fiona tokatla kurtulduğu için şanslıydı. Kraliçe, tacını sarı saçlarından yapılmış güzel örgülerle sarılmış topuzunun üzerine yerleştirdi ve elmaslardan yapılmış diademin kutusunu alarak odada Fiona ile laneti başbaşa bıraktı.

𓂀

Prenses, gece üzüntüden uyumamıştı. Sevgilisi ona bu mektubu ulaştırdığından beri huzursuzdu.

Canım Sevgilim,

En sevdiğim bahçem, en güzel çiçeğim... bu haberi vermek benim için ne kadar zor tahmin bile edemezsin. Sen okuduğunda ne kadar üzülüyorsan, ben de yazarken en az o kadar üzülüyorum, Elodie. Seni her şeyden seviyorum fakat artık evlenmem gerekiyor, babam ölüyor Elodie. Ağabeyim tahta çıkarsa bütün halkı vergiye boğacak. Seninle evlenecektim. Babama bunun için yalvardım Elodie. Yeminler olsun. Önünde diz çöktüm lakin Kral'la yapılan anlaşma senin için değilmiş. Keşke canıma kıyabilecek kadar cesaretim olsaydı. Violetta'yı hiçbir zaman sevmeyeceğim Elodie. Sana söz veriyorum. Sen benim için hep en özel kadın olarak kalacaksın. Üzgünüm Elodie.

Sevgilerle, Lord Louis.

Elodie hayatında ilk defa Lord'a inanmamıştı. Lord onunla evlenmek için kaçabilirdi. Bunu teklif bile etmemişti. Babasından da ölümüne korkardı Louis. Lord değil. Violetta'yı sevmeyen tek bir insan evladı bile yoktu şu dünyada. Melekler onu kutsamıştı sanki, Elodie'yi ise kusmuşlardı.

Elodie kız kardeşinin sevgilisiyle olan nişan ve taç giyme törenine katılmayı defalarca reddetse de Kraliçe bunu onaylamamış, Elodie'yi toz pembe, upuzun, kabarık, korseli bir elbisenin içine sıkıştırmıştı ve sarı saçlarını güzel bukleler halinde korsenin arkasına doğru salıvermişti. Yüzü bembeyazdı. Biraz kızartmış ve ruj sürmüştü. Nasıl göründüğü umurunda değildi.

Gün sonunda taç, taht, Lord ve miras, Violetta'ya kalmıştı.

Elodie ise şiir defterine bir mektup ekleyip eşyalarını toplamaya başlamıştı bile. Saat gece yarısından önce orada olmalıydı.

Bu bir masal değil, bu bir gerçek.

Bu bir sır.




2. bölümü yarın akşam 6'da atcağım. ^^

GEÇMİŞİN PORTRESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin