first time

106 5 7
                                    

Yıl 2018 aralık ayı...
09/12/2018
𝑻𝒂𝒆'𝒏𝒊𝒏 𝒂ğ𝒛ı𝒏𝒅𝒂𝒏;
Babam Jeonlar ile olan toplantısına benide götürmek istiyor...

Benim istediğim nereden çıktı ki? Böyle ortamlarda gerildiğimi bilmesine rağmen...

Babamlar konuşurken duydum "Jeon Jungkook" diye bir çocuk.

Adını daha önce duymuştum. Kızların, peşinden ayrılmadığı Jeon Jungkook.

O da olacakmış toplantıda. Bu günün zor geçeceğinden eminim.

Babama kaç kere söylesem bile, asla dinlemedi ve beni oraya götürmekte kararlıya benziyordu. Gerçi, babama karşı itiraz etme gibi bir hakkım yoktu...

🍀

Toplantı yerine vardığımızda, Jeonlar daha gelmemişti, gergindim.

Babam uzun masanın, büyük ihtimalle onun için ayarlanmış olan sandalyesine oturduğunda, bende babamın yanındaki sandalyeye oturdum.

Herkesin takım elbise giymesine karşılı olarak giydiğim koyu yeşil sweat ve siyah kot pantolon, ortamın ciddiyetini bozuyordu.

Yaklaşık 5 dakika bekledikten sonra, kapının açılmasıyla irkildim. İçeri, bay Jeon girdiğinde babam ayağaBabamın ayağa kalkmasıyla bende onunla birlikte kalktım. Selamlaştıktan sonra, Jungkook ve babasıda karşımıza oturdu.

Babamlar biraz konuştular ama açık konuşmak gerekirse, bir kelimesini dahi dinlememiştim.

Geldiğinden beri dikkatimi üzerine çeken, siyah uzun saçlı, uzun boylu, tavşan dişli biriydi.

Tam bir tavşandı. Kızların neden peşinden koştuğunu anladım. Epey yakışıklıydı.

Jungkook babasının kulağına bir şeyler fısıldadıktan sonra babası tekrar konuşmaya başladı.

"Eğer sizin içinde uygunsa, çocukları başka bir odaya gönderelim bay Kim. Belliki ikiside gerginler."

Babam kafasıyla onayladıktan sonra adamlara bizi götürmesi için işaret etti ve "Biz sizi çağıracağız." Dedi.

Jungkook ile masadan kalkıp adamları takip ettik ve bir odaya girdik."Bay Kim sizi çağırana kadar çıkmayın. Bana patlar biliyorsunuz" dediğinde aynı anda kafa salladık.

Adam odadan çıktı, ben ise bir tavşanla baş başa kaldım.

Jungkook'un ağızından:
İkimizde hiç konuşmadan farklı şeylerle uğraşıyorduk. Bu sessizlik bi' süre ortamı kapladıktan sonra o kaplamayı söken şey, Tae'nin bana yönettiği soruydu.

"Okulun... hangi okulda okuyorsun?" Bu soruyu sorduğunda sebepsiz bir şekilde, garip hissettim.

"Gyeonggibuk science high school okulun'da" dediğimde bana baktı ve gözleri büyüdü.

"Orası özel okul değil mi?" Diye sorduğunda kafa salladım.

Heyecandan elim ayağım titriyordu ama neden bu halde olduğumu anlayamıyordum umarım tae farketmemiştir...

🍀

Bir anda odaya babamın sağ kolu olan Jack girdi ve "Jungkook bey babanız sizi çağırmamı istedi." dediğinde Jack'in peşinden gitmeye başladık.

Babamların yanına varınca "Artık kalkalım saat baya geç olmuş" dediğinde Tae'nin babasıda kafasını sallar gibi oldu.🍀

Eve vardığımızda koşarak odama çıktım ve rahatlamak için bir duş almaya ihtiyacımın olduğunu düşündüm, üstümdekileri bir çırpıda çıkarıp duş'a girdim...                           
Saatte baktığımda 00:15 gibiydi tae'nin hesabını bulup ona yazmak istiyorum ama utanıyorum... Amann ne olucak en fazla engeller diye düşündüm ve arama kısmına girip hemen ismini yazdım ve hesabını buldum (@thv) ilk istek attım, 6 saniye geçmeden kabul etmişti. Şaşırmıştım!.

[Jungkook.97-Kth]
[Intagram konuşması]

          
Jungkook.97
Selam Tae!

Kth
Ah, selam...

Jungkook.97
Hmm, nasılsın?

Kth
Sanırım iyiyim, sen?

Jungkook.97
İyiyim teşekkürler!
Bir sorun mu var?

Kth
Şey...
Söylemeye biraz çekiniyorum ama...
Numaranı alabilirmiyim? Yanlış anlama...
Sadece arkadaş edinmek istiyorum...

Jungkook.97
Ah, benim için sorun değil
+82**********

Kth
Teşekkür ederim...
Benim numaram:
+82**********

[Jeongguk-Tae]
[Whatsapp konuşması]

Tae
Selam Jk!

Jeongguk
Daha az önce konuştuk Ya!

Tae
Özür dilerim. İyi geceler...
(Tae çevrim dışı)

Jeongguk
Siktir Tae yanlış anladın!
Öyle demek istemedim!
Off
*Bu mesajlar silindi*
İyi geceler Tae!

Cece&ceceninolanZehra

İnstagram hesapları
@kookhs_
@Btskyceviri

Wattpad hesapları
kookhs__
Ben_Cece

i have to say goodbyeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin