O da da kim var?

11 0 0
                                    

Sabah kalktığımda. Etrfıma hiç bakmadan direkt banyoya koştum. Üstümdekileri bir köşeye fırlatıp hemen duşa girdim.

Dün akşam çok sarhoş olmuştum ve eve nasıl geldiğimi bilmiyordum. Duştan çıktıktan sonra Jungkook'u arayıp soracaktım.

💤

Duştan çıkıp direkt suratıma gerekli olan ilaçlarımı sürdüm. Yoksa yara çıkıyor ve suratım maf oluyordu.

Bornozla odama banyodan tekrar girdiğimde... ODAMDA JUNGKOOK'LAR VARDI!

Donup kalmıştım. Onlarda öyle. Bir bana bir birbirlerine bakıyorlardı. "NABKYONUZ AMK" Diye bağırdım.

Jungkook sapık gibi vücuduma bakıyordu. SAPIK MI BU ÇOCUK?!

"Oha bu çocuk çok yakışıklıymış" "SAPIK MISINIZ AMK"  Hâlâ şok içerisindeydik.

"B-ben üstümü giyinip gelicem" Hobi "yani giyinmesende olur da neyse..."
"HOBİ SAPIKSIN SEN HOST AMK"

Hemen kendime eşya alıp banyoya koştum. İç çamaşırlarımı giyip yanına aldığım gri eşofman ve yeşil, beyaz desenli sweatı giydim.

Saçlarım ıslaktı ve direkt dışarıya çıktım. Odaya girdiğimde Jungkook benim yatağımda uzanmış, diğerleri odadaki koltukta oturmuş ve yerlerde yer yatakları vardı.

"Anlatın, Hobi senin anani sikicem zaten o ayrı konu o şişeyi içtirttin kim bilir neler dedim"

"Tae" "Evet jeon?" "Sen..." Ne demiştim ben dün akşam?!

"Çok mu rezil bir şey söyledim?" "Tae sen bana aşık olduğunu söyledin" NE

NASIL YANI "NE" "Evet... Doğrumu?"

"Jungko-" "Tae sadece doğrumu değilmi? Bunu bilmek istiyorum" gözlerimin dolduğunu hissediyordum. Ağlamak istemiyordum. Evet demeye korkuyordum çünkü onu kaybetmekten korkuyordum.

"E-evet, doğru" Yoongi "Tae aşkta korku olmaz, merak etm-" "olur! Olur Yoongi! Çünkü bu dünyada annem bile beni sevmediyse, Jungkook gibi yakışıklı birinin beni nasıl sevmesini bekleyebilirim söylesene!

Sadece nefret gören birisi olarak, birisinin beni sevmesini nasıl bekleyebilirim söylesene!" Göz yaşlarıma hakim olamadım.

Teker teker akıyorlardı. Bağırmaya gücüm kalmamıştı "söyle..." yavaş odadan çıktım. Babam bu gün erken çıktığı için evde değildi.

Chris "Efendim neyiniz var?" "Chris arkadaşlara güzel bir kahvaltı hazırlat, ne istediklerini sor, sonrada evlerine yada nereye istiyorlarsa oraya bırak."

"Peki efendim." Üstüme ceketimi geçirdikten sonra yavaşça dışarıya çıktım. Kapıyı kapattıktan sonra ise yavaşça arabama bindim. Tam çalıştıracağım zaman kapım açıldı.

Bu kişi Jungkook'tu. Hemen arabanın yan koltuğuna bindi ve nefes nefese şekilde "Konuşmamız lazım" dedi. Kafa salladım ve sürmeye  başladım.

Üzücü bölüm geldi arkaslar
AMA BAKIN SIMDI NASIL SUPER ŞEYLER 0LCAK
Bu arada Taehyung'un babası çok iyi birisi yani Tae nin isteklerini asla geri çevirmez arkadslri olaun falan ister bu yüzden Tae de kalıyorlar yani öyle neyse optim bb hehe

i have to say goodbyeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin