kalp kıranla aşk

10 1 0
                                    

Şişeyi önüme alıp kafama diktim. 1 kaç yudum içmiştim, bu şey asla bitmeyecek!

"Çeviriyorum" çevirdim ve Jungkook ile Jimin'e geldi. Jungkook cevaplıyor, Jimin soruyordu. "Cesaret" "Taehyung'u yanağından öp"

Jungkook'a vakit gelmeden "NE" Dedim. Jungkook "yapmak zorunda mıyım?" "Bir zahmet"

Yaklaştı ve yanağıma minik bir öpücük kondurdu. Dudakları çok sıcaktı.

Jungkook çevirdi. Bende o sırada şaraptan büyük bir yudum daha aldım. Başım dönmeye başlıyordu. Bu sefer Jimin ve Namjoon'a çıktı.

💤

Yaklaşık 1 saat geçmişti. Oyundan bıkmadan devam ediyorduk. Bu arada şişedeki bütün şarap i içmiştim.

Salak salak davranmaya ve hıçkırmaya başlamıştım. Yanaklarım kıp kırmızıydı. Otururken bir anda ayağa kalktım.

Herkes bana baktı. Sonra bir ağaca koştum, bir tane yaprak kopardım. Geri geldim ve yaprağı yere atıp üstüne bastım.

Sonra tekrar yerime oturdum. "Olum sen salak mısın" Hobi söylemişti bunu "Ne diyosun ayol, ben gayet akıllıyım. Jeon bişey de şuna!"

"Ne diyem Tae" gülerek söylemişti. Salak salak sırıtıyordum. "Sus de" kıkırdadım. "Hobi! Sus bakayım aaa! Oldumu Tae?" Kafa salladım ve bir daha kıkırdadım.

Bir daha çevirdiler. Bu sefer Jungkook ile bana geldi. O soruyordu ben cevaplıyordum. "CESAREEETTTTTT" Salak gibi bağırarak söylemiştim.

"Benim bilmediğim bir şeyi söyle" "çok aşığım çoooookkkk" "Kime?" "Bilmem Kime?" "Sen bileceksin Tae"

Kıkırdamadıysa üstüne eğildim "bir daha gül" "Hoop aile var burda" elimle Jimin'in ağzını kapattım.

Ayağa kalktım ve Jungkook'u da kaldırdım. Duvara yasladım ve "Kalbimi kırabilecek olana mı aşık oluyorum?"

"NE" Bu sözcük diğerlerinden yükselmişti. "T-tae sarhoş olduğun için böyle konuşuyorsun değilmi?"

"Haaaaayırrrrr" bunu söylerken üstünden çekilip kendi etrafimda bir tür dönerek kıkırdadım.

Tekrardan onu duvarla arama aldığım da "senin güzelliğine karşıt her zaman sana aşkımı tutuşturuyorum" "A-aşık olduğun kişi ben miyim?"

"Sensin Jeon, her zerrenle, sensin" sonralara doğru anlımı onun anlına yapıştırdım.

"OHA" diğerleri film izler gibi izliyordu. Jungkook'un kalbini hissedebiliyordum, çok hızlıydı.

"Seni çok seviyorum Jungkook" gözlerim dudaklarına kaydı. Yaklaştım.

Sonra ise sarhoşta olsam yaptığım şeyin yanlış olduğunu anladım ve geri çekildim.

"Özür dilerim" bundan sonra yere oturup ağlamaya başladım. Ağlarken ne dediğini bilmiyordum bile.

Arkadaslar cildirnal8k şeyler oluyo aaa neyse optim bb

i have to say goodbyeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin