Buluşmadan 2 gün geçti. Şimdii işte gerçekleri öğrenmek falan fişman nasıl olduğunu anlatıcam. Şimdi ben mal olduğum için Jungkookun bizim evde unuttuğu günlüğün kilidini kırıp okudum.
Günlükten öğrendiğime göre Kai Jungkooka plotonik aşık ve ne yazık ki sektörün en tehlikeli daha doğrusu sözde patron mafyaları Kai'nin babası olduğu için Kai bizim pederi ve kelkenez Jungkook'un babasınıda tehdit ederek bizi ayırmış.
Tabi salak Kook ta bunların hepsini günlüğüne yazmış. Şaka iyi ki yazmış. NEYSE DEVAM
Bizim pederleri ve Jungkook'u tehdit ettikleri şey, işlerini batırıp beni ve Kook'un babasını tahtalı köye jiple bırakmakmış. Aynen bana da bir şey yapabileceklerdi zaten (ölümü bile sikerler)
Ohm ohm işte Jungkook'ta ayrılmak zorunda kalmış. Ve sadece ayrılmakla kalmayıp bana bok gibi davranması gerekiyormuş ki bunu başardı.
Heh neyse ben bunları okuduktan sonra babamın yakasına dayandım onunla da konuştuk ona şu an tripliyim ama olsun.
Bunları bilmeme rağmen bizim kelkenez bana hala kötü davranıyor sikicem götünü görcek. Şaka😊
Benimde ufak(minicik) planlarım var tabii ki. Birazda onlardan bahsedeyim. Bizim adamlardan bir kaç tanesini ayartıp (babamdan habersiz) Kai'lerin evine gireceğiz.
ŞOKKKKK Dİ Mİ ŞOK OLDUNUZ Dİ Mİ EVET DİYİN
Neyse devam edim anlatmaya. İşte biz bunların evine gireceğiz ben Kai'nin ev adresini bir şekilde öğrendim ve babasının böyle dosyaları falan tuttuğu yer yer altında evin altına gizli kat inmişler orospu çocukları aq.
Heh işte ben bunları bir kere babamla onların evlerine iş için gittiğimizde görmüştüm orda adama eziyet etmişlerdi ama orayı karıştırmayın şimdi.
HE İŞTE ben gece saat 3-4 sularında giricem eve benim arkamdan bizim adamlarda giricek onlar yukarda saklanacaklar beni bekleyecekler ben aşağıdan dosyaları alıp evden çıkıcam. HEHEHE nası plan amaaa
En fazla ölürüm ya pekte bir şey yok bence. Hih size.
Neyse işleri kızıştırma vakti.
ARKASLAR SELEM
BU BOLUM KISA NORMALDE EJ AZ 350 KELIME YAPIYORUM AMA 250 FALAN OLDU JEYSE SWLLA ZATEN SINRSKI BOLUM BOMBA
BB
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i have to say goodbye
Roman pour Adolescents"Ben bir aptalım beni yine sever misin" [31.12.2018] Severim.."[01.01.2019]