doğruluk mu? Cesaret mi?

10 1 0
                                    

Yanlarına gittigimde ilk önce onlarla selamlaştım.

"Hoş geldin Taeee" bu ses Jungkook'tan gelmişti. "Hoş buldum güzelim"

"NE" Jungkook dışında herkesten bu ses yükseldi "Sadece sabah ortaya çıktı yani sadece bir lakap" jungkook açıkladı.

"Pek inanmadım ama neyse" Jin söylemişti bunu. Oturup sohbet etmeye başlamıştık.

Yanlarında 2 şişede şarap vardı. İçmeyi pek sevemem ama babamın yanında içmişliğim vardır.

Jungkook bir anda "Hadi dc oynayalım" ASLA "HAYIR" dedim direkt "Neden? Korkuyor musun?" Dedi kışkırtmak ister gibi

"Sadece bu oyunu pek sevmem" "gençler oynayalımmı?" Diğer herkes onay verince bende mecbur "Peki madem..."

Herkes ortaya toplandı

(Not: bunlar bir mekanda falan değiller dışarıda çimenlik gibi biyer iste)

Ve ortaya bir su şişesi koyuldu. O sırada Yoongi'de şarapları yanında getirdiği bardaklara koydu. İlk önce Namjoon çevirecekti. "Şişenin ucu cevap arkası soru tamam?" Kafa salladıl ve çevirdi.

Jin gelmişti. Jin soruyordu Namjoon cevaplıyordu. "Doğruluk mu Cesaret mi" "doğruluk" "Hmmm... Hiç birini öptünmü? Doğru cevap verin"

Namjoon kendinden emin bir şekilde "Hayır" dedi. Jimin "Kimi öpecek sevgilisimi oldu enceğin" "Sen kes sesini götten bacak" Jin "Tamam kesin kavgayı! Çeviriyorum."

Jin çevirdi ve bu sefer Yoongi geldi, Direkt "Cesaret" dedi. "Hehe bunu bekliyordum. Yoldan geçen birine git ve 'ben bir kediyim miyav' de"

Yoongi gözlerini kocaman açtı "NE" Hobi "Lan oyun bozancılık yok mini pekka, hadi bak şuradan bi kız geçiyor"

Yoongi oflayarak ayağa kalktı ve kızın yanına giderken "Sıra bir bana gelsin bak ananı-" iç çekti ve kızın yanına gitti.

"Selam" kız da "Selam?" "Ben bir kediyim miyavvv" AKKZHAKBXKANXKSJXKWJXOWJWOWDHWKHSWKJSKWJDLWJDLWKDKWKDKEKSIW ÇOK İYİ

Kız "Ne? WOSJQKNDKWNDLWJSKWKSJWKSKWJSLWKSKW" Yoongi yanımıza geri geldi ve kız da gülerek gitti.

"Çeviriyorum" Yoongi çevirdi ve bu sefer sıra bana geldi. Ben cevap verecektim "doğruluk"

"Sevdiğin birisi var mı? Unutma, doğru cevap vermelisin" HAY DOĞRULUK DIYEN AKLIMA SICAYIM

Kafamı yere eğdim ve biras bekledim. Kafamı kaldırdığımda yanaklarımın kıp kırmızı olduğundan emindim "Oo var bunda bir şeyler" Hobi söylemişti bunu.

Çekinerek "evet" dedim. ÇÜNKÜ HOŞLANDIĞIM KİŞİ JUNGKOOK'TU!

Jungkook merakla "Kim?" Dedi. Asla söylemeyecektim! "Sadece var mı diye sordu, kim olduğunu sormadı"

"Ya Taehyung lütfenn biz yabancı değiliz gerçekten söylemeyiz kimseye" "Belki daha sonra Jeongguk" "pff peki"

Çevirdim ve bu sefer yine bana gelmişti. Hobi soruyordu ben cevaplıyordum.

"Cesaret" çünkü eğer doğruluk dersen aşık olduğum kişiyi soracaklardı! Eliyle yarısından biraz daha fazla dolu olan şarap şişesini gösterdi "bunu tamamen iç" Ne? NE? "NE?"

"Hobi bunu içersem çok serhoş olurum lütfen başka bir şey iste ne olur" ilk defa birine yalvarıyordum!

"Hayır efendim. İçiceksin işte!" "Off peki"

ARKADAŞLAR BIR SONRAKI BÖLÜM FRNA OFFFF OPTIM BB

i have to say goodbyeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin