2.Bölüm

3K 262 283
                                    

Kitap yeni lütfen destek olursanız sevinirim.

Kitap yeni lütfen destek olursanız sevinirim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Duru Atasoy

Diğer kitap karekterlerini burada yazıp paylaşmayın, reklam yapmayın, abuk subuk yorumlar hiç yapmayın.


Bu normal lise kitabı değil. Bunu okuyunca anlayacaksınız,

Oy yorumlarınızı esirgemiyin...

İYİ okumalar;)

Sabah Ceren'in cırlamasıyla yataktan düşerek kafamı komidinin sivri yerine vurmuştum. Kafam taş gibi olduğu için bir şey olmamıştı. Sinirle düştüğüm yerden doğruldum. "Allah'ın cezası ne diye cırlıyorsun?" diyerek yastığı suratına attım. "Thapki ve Bihaan'ın çocuğunu Şankar öldürmüş." ciddi miydi bu? Gözlerimi devirerek "kesin şu an Şankar uçrumdan düşüyordur Bihaan'da elini tutuyordur."

"Ama nasıl bildin?"

"Çünkü tüm gece aynı sahneyi yirmi birinci defa izlediğin için olabilir mi? Senin yüzünden o dizi rüyama girdi."

"Ne yapayım çok seviyorum?"

"Abuk subuk diziler izleyeceğine ingilizceni geliştirsene,"

"Annem gibi konuşma,"

Duvara yapıştırılmış fotoğrafı gösterdim. "Allah aşkına Bihaan Pandey'in yanında duran Thapki'nin suratına kendi suratını yapıştırmışsın,."

"Hayranıyım."

"Bu hayranlık değil, bu sapıklık."

"Bihaan Pandey'le ilgili defterin var lan senin,"

"Seviyorum merkez, seviyorum."

Onu Bihaan'ıyla tek başına bırakıp odadan çıktım. Dün gece Ceren yer yatağında bende onun yatağında yatmıştım. Yerde yatmayı sevmiyordum. Rahatıma düşkün birisiyimdir. Aşağıya indiğimde Eniştemin gazete okuduğunu gördüm. Serpil teyzeninde Isbanak suyu içtiğini gördüm. Kendisi ikizlere hamile olduğu için kendine dikkat ediyordu. Umarım bu iki çocukta ilk yavrusu gibi töreristlerin eline düşmezdi. Kokusuna hasret kaldığı yavrusunu törerist kaçırmıştı. Tebessüm ettim. Kendisi çok iyi bir anneydi. Ceren'i kendi doğurmasada ona çok iyi annelik yapıyordu... Ceren'de onu annesi gibi seviyordu. Sinan eniştem'de çok iyi babaydı. Ceren'e çok güzel babalık yapıyordu. Sadece Ceren'e değil gördüğü her çocuğa babalık yapardı. Kendi babasında baba şefkati görmemişti. Babası töreristlerin ele başıyken kendisi Askerdi. Belki o yüzden Ceren'i seviyordu çünkü Ceren'de annesi tarafından sevilmiyordu. Sinan eniştemin annesi beş sene önce vefat etmişti ama Sinan amca ona hiçbir zaman anne dememişti. Teyzesine anne derdi ve evdeki herkese tembih etmişti. Ceren teyzesine babanne diyecekti, Eşi Serpil Teyze'de anne diyecekti.

Karnımın gururdamasıyla karnımı tuttum. "Serpi Teyze, kahvaltıda ne var?"

Sinan eniştemin sesini işittim. "Kahvaltı da ne varsa o var?"

ÇIĞLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin