3. BÖLÜM

1.2K 121 148
                                    


Bölüm geldi.

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.

Destek olursanız sevinirim.

Not; Bakın arkadaşlar bu okul diğer okullar gibi değil. Bunu okuyarak devam edin. Yorumlarda böyle okul mu olur gibi yorumlar yazmayın. Çünkü normal bir okul değil.

 Çünkü normal bir okul değil

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ege Atasoy

Koridorun ortasında durmuş etrafta geçen insanları inceliyordum. Hangisi benim grubumda olmalıydı. Okulun pinpon kızlarından biri mi? Okulun futbolcularından biri mi? Okulun Basketbolcularından biri mi? Okulun kütüphaneceliklerinden biri mi? Hangisi, hangisi benim grubumda olmalıydı. Mini etek giyen saçlarını kıvır kıvır yapan kız önünde duran erkekle cinsel ilişki hakkında konuşurken yüzümü buruşturdum. Bu kız benim ekibimde olursa ekipteki herkesi bastan çıkartırdı. Dudak okumanın avantajıda buydu. Dedikoduları anında duymak. Okumak. Lan ben bu işten iyi para kazanırım. İstediği dedikoduyu duymak için yanıma gelirler bende Yirmiş tl karşılığında dedikoduyu anlatırım. Ne kadarda akıllı bir gacıyım ya, şu Cennet mahallesini izlemeyi kesmeliyim  yoksa şivem onlara benzeyecekti.

Utku beyefendi teklifimi kabul etmemişti ve bana, ekibimi yüzüstü bırakamam demişti. Ekibini günahı kadar sevmiyordu o sadece ikizi Şirin'i bırakmak istemiyordu. Onuda al dediğimde bana Şirin, Gökhan'ı seviyor demişti. Bu Gökhan itinin neresi yakışıklıydı. Kördü bu kızların gözü, Ege denen çocuk Gökhan'dan yakışıklıydı. Utku'da yakışıklıydı ama kimse Şirinden daha güzel değildi. Kız çok güzeldi. Allah'ım bazılarını yaratırken biraz fazla torpil geçmişsin. Kız okulun popüler kızıydı. Gökhanda popüler erkeği.

Kıvırcık kız, "O gün korundun değil mi?"dediğinde erkek kafasını salladı. Bu erkek bana neden tanıdık geliyordu? Sanki onu tanıyordum ama hatırlamak istemiyordum. Boyu kızla aynıydı ama benden kesinlikle uzundu. Boyum. 1.65 ama göstermiyorum değil mi? Boyumun hep 1.65 olmasını istemişimdir. Uzun olmayı hiç sevmiyordum...

Erkek sol elini kızın bacağına koyarak yavaş hareketle okşadı. Kız daha fazla okşasın diye eteğini yukarı çekti. Koridordaki herkes bu görüntüyü görüyordu ama kimse umursamıyordu. Bana bakın lan, bunlar şu an ayekte movik movik olursa kimse benim çığlığıma engel olamaz. Ve bir de Ayekte movik movik şarkısını açmayada kimse engel olamaz. Ben Amerikada Ephoria dizisini izlerken çığlık atıp tabletimi parçalayan bir insandım. Erkek elini kızın bacağında geçerek kızık dudaklarına baktı. Bence odaya geçin, ula ortada yapmayın. 

Erkek kızın dudağına yapışınca kız sanki bunu bekliyormuş gibi dudaklarını aralamıştı. Kız iki bacağını açınca erkek kızın bacak arasına girmişti. Yahu ben niye bunları anlatıyorum... Yönetmen miyim ben? Elime bir megofon verseler ve ikisine doğru tutarak. "TAMAM KESTİK." desem çok güzel olurdu ama elimde megofon yoktu. Neyseki ikiside hızla ayrılmıştı. Bunlar keainlikle benim ekibimde olmamalılar.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 6 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÇIĞLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin