C H A P T E R T W O

458 26 20
                                    

Oddychaj

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Oddychaj.

Spokojnie.

Raz.

Dwa.

Trzy.

Właśnie tak.

Na spokojnie.

- [T.I], czy mnie słyszysz ?.- zapytała cię blond włosa pani naukowiec, która sprawdzała twoje tętno, oczy i skórę. Tak, jak mówili wcześniej, faktycznie będziesz się zachowywać jakoś nadpobudliwie.
Wstałaś, i się omal co nie przeraziłaś. Byłaś wysoka, za wysoka. Jak patrzyłaś w dół myślałaś, że zaraz zwrócisz wszystko, co zjadłaś.

- T-Tak.- zaśmiałaś się.

- A teraz się nie ruszaj.

Nie słuchałaś jej.
Wstałaś i podeszłaś do szyby, w której mogłaś się przejrzeć.
Byłaś niebieska z lekko ciemniejszymi paskami ciele, białymi kropkami oraz dziwnymi oczami, które w przypadku Na'vi były zielono-żółte. Twoje bardziej były żółte.
Zaczęłaś poruszać rękami, twarzą oraz ogonem.
Przejechałaś językiem po wydłużonych, idealnie białych zębach i się zaśmiałaś.

- Ale dziwne.

Od razu zamknęłaś buzię.

- Trochę, ale teraz, [T.I] proszę cię, abyś usiadła.

- Podziękuję.- zaśmiałaś się i wybiegłaś z budowli. Mijałaś pracowników i niektórych avatarów, którzy przyglądali się tobie, jakbyś była nienormalna, a inni śmiali się razem z tobą.
Biegłaś i biegłaś, aż w końcu zaliczyłaś glebę, na szczęście na trawie.
Strażnicy biegli za tobą.

- Uspokój się, [T.I]!

- Chcę tylko zobaczyć, jak to jest być Na'vi!.- krzyknęłaś.

- Zobaczysz w swoim czasie, teraz wracaj do siedziby.

Przewróciłaś oczami i zaczęłaś posłusznie iść przed nimi. Widziałaś w oddali, jak inni trenują, jak trenują maluchy do stania się żołnierzem.
Ty również musiałaś przechodzić takie testy, ale były zdecydowanie cięższe niż teraz.

- O czym to ja mówiłam ?.- zapytała cię surowo blondynka, kiedy usiadłaś na kozetce.

- Że mam być spokojna...- mruknęłaś.- I tak zobaczyłam to, co chciałam.

- Jasne.- odpowiedziała chamsko.- Teraz czekają cię badania, dość ważne, więc proszę.- podeszła do ciebie.- Masz być skupiona.

Love and betrayal | Avatar 2: Istota wodyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz