Who/one:Би хэлэх нь зүйтэй байх энэ зүйлсийг түүний өмнөөс уншиж байгаа учир бас сүүлдээ зохиол болгон өргөн барьж байгаа найруулагч Ким Сүжин бoлон энэхүү тэмдэглэлийг өгсөн эмч Пак Хёнсун гээд арын ажилчин та бүхэндээ бүгдэд баярлалаа.Өмнө нь хэлсэнчлэн түүний минь хайр хамгийн агуу цэвэр ариун байсан шүү...Заа ингээд энэхүү "Чиний надад үлдээсэн сэтгэцийн өвчин" гэх зохиолын эх хувилбарыг өгүүлэхэд таатай байна хайрт минь тэнгэрээс хараад баярлаж байгаа гэдэгт итгэж байна.
~Хайрт минь бүгд чамайг жигшиж байсан ч эцэст нь энэ бүхнийг хамгийн ариун хайр хэмээн хүн болгон зөвшөөрлөө.Намайгаа хайрласан чиний сэтгэл...~
(Тэр үүнийг чин сэтгэлээсээ бодсон уу?)2012.08.27
^Дормын байранд^-Сайн байна уу? Пак Жимин гэдэг гэдэг.Танилцсандаа таатай байна.
гээд нэг бондгор орж ирээд мэндлэхэд би лав үнэхээр гайхсан.-Аан сайн байна уу? Дормд тавтай морил танилцсандаа таатай байна намайг Ким Намжүүн гэдэг ахлагч.А..Аан энэ хүмүүс бол Тэхён Жонгүг Хусог Жин тэгээд Юнги.
Намжүүн их л ёсорхуу бас эелдэг хүлээж авна. Би ч бас түүнтэй ярихыг хүснэ гэхдээ яг үнэндээ хараалидсэн ичимхий зан больж үзэлдээ!.Жимин-Заа дахиад танилцсандаа таатай байлаа.
Тэр их эелдэг бололтой бас их өхөөрдөм юм.~Тэр үеийг маш тод санаж өгүүлж байна бүр юу гэж бодож байснаа хүртэл жижиг сажиг зүйлс бүрийг тодоос тод гэгээтээгээр санаж байна.Гэнэтхэн амьдралыг минь гийгүүлсэн өдөр 8-р сарын 27н "Жаргал болж ирсэн инээд цацруулсан хүү...~
Юнги -Юу вэ дахиад хүн орж ирж байгаа хэрэг үү? ашш одоо хэнийх нь өрөөнд оруулах юм болдоо мэдэхгүй ээ мэдэхгүй дургүй хүрчихлээ...Миний өрөөнд лав оруулахгүй шүү!!!!
"Гэхдээ юу вээ!! тэр чинь гарынх нь булчин тэгснээ жижигхэн булцгар гар хацар эгдүүтэй ч юм уу.Юу л бодоод байна даа. Тэгэхээр Жимин байх нь ээ Тэхёнтой чацуу гэнэ шүү."
Юнги-Намжүүна би түрүүлээд өрөөндөө орлоо.
Намжүүн:За ахаа.
Жин:Энэ золигыг дээ шинэ гишүүн ирж байхад Жиминаа битгий тоо тэр угаасаа иймэрхүү ааштай хүн гэхдээ танилцаад ирвэл их дулаахан хүн.
Жимин:Аа..аан тийм байхнээ надад дургүй байна л гэж бодлоо ххэ.
Тэхён:Яалаа гэждээ.Ашгүй хоёулаа чацуу юм байна тэгүүл хэл зүйгээ хурдан олох байх.Өрөөнд чинь тухлуулаад авья.Хусог ахтай цуг байрлана шүү.
гээд хүзүүгээр нь зүүгдээд аваад явав.Энийг би зүгээр л шатны дээрээс ажиглаж байгаад Тэхён Жимин хоёрыг ойртоход өрөөлүүгээ орж дуун дээрээ ажиллаа.
YOU ARE READING
The mental illness you left me with † •| ДУУССАН |•
Fanfiction"Яагаад...ЯАГААД би ингэж зовох ёстой гэж... Би түүнийг алдмааргүй байна гэхдээ үүнийг ч бас хорихыг хүсэхгүй нь..." "Бодоод үз та нарын харах өнцөг бус яг дотор талд бас өөрсдийн гэсэн бодол энэ бүхэн өөр байвал яах бол энэ маш сонирхолтой." /Би ал...