|•Хүний сэтгэхүй уудам тиймээс ч заримдаа чиний маш сайн мэдэх нэгэн өөр хэн нэгэн болж ч болно•|
^Сэтгэцийн төв эмнэлэг^
Одоо цагт:- Энэ өдрөөс бүгд эхэлсэн одоо гол зангилаагаа олох уу даа ххха тиймээ тэр н*вшийн хараал идмэрийн урт хугацааны нохойн гөлөг шиг өдрүүд ингэж л ЭХЭЛСЭН ТИЙМЭЭ ТЭР Н*ВШИЙН НО*ВШИЙН МЯНГА МЯНГАН ТАРЧЛААМ ӨДРҮҮД ЭХЭЛСЭН...АААААААААА.
Х/Н:Түүнийг тайван байлгах хэрэгтэй.Ким сувилагч тайвшруулах тариа аваад ир өвчтөн Мин Юнгиг өрөөн д нь оруул.Ким Сүжин найруулагчаа та маргааш ирэн үргэлжлүүлэн яриа авдаа өнөөдөртөө түүний сэтгэл зүй дийлэхгүй нь....*уртаар санаа алдах*
Сүжин:Тэгье дээ би маргааш ирье.Хёнсун эмчээ:).
•2022.07.11•
Өглөөний 8 цаг 47 минут:
^Солонгосын шилдэг Сэтгэл зүйч:
Пак Хёнсуны гэрт^
^Сөүл хот Гангнам дүүрэг 24-р гудамж 12-р байшин.Хёнсун эмчийн гэрт^Хёнсун:Юнги бид олон сарын турш хамтдаа ярилцаж чиний сэтгэл зүйг судалсны хувьд жижиг эмгэгийн илэрүүд хүндэрсэн байна тэгэхээр нэг нэгээр тайлбарлацгаая.
инсомниа-нойргүйдэл
стресс сэтгэл түгшилт гутрал сэтгэл санааны тогтворгүй байдлаас үйлдэлтэй сэтгэцийн өвчиншизофрени-олон нийтдээ харьцах чадвараа алдах сүүлдээ юуг бодит эсвэл юуг хийсвэр гэдгийг ялгахаа болих
депресс-сэтгэл санааны хямрал буюу тухайн хүний оюун санаа үйл хөдлөл сэтгэл санаанд сөргөөр нөлөөлдөг.
эротофоби-бэлгийн харьцаанд орохоос айх
социофоби-шинэ хүмүүстэй танилцахаас айх
сэтгэц хуваагдах- нэг хүний биед олон төрлийн сэтгэл хөдлөлтэй хүмүүс нуугдах элдэв цочрооноос үүсэн гарч ирэх хийсвэр дүрүүд /хүйс, зан ааш зэргийг хамаарахгүй/
хоёр туйлт эмгэг- Гэнэтийн сэтгэл хөдлөл хэт жаргалтай аль эсвэл хэт гунигтай сэтгэл гутралтай байх гэсэн 2 л сэтгэл хөдлөлтэй байх. Үүнийг эмчилхийн тулд бид.....
Юнги-Одоо болноо.Хангалттай гэхдээ би яаг яагаад энэ бүхнийг туссан гэж? Та мэдэж байгаа биздээ би айдол хүншдээ би хүмүүстэй харилцдаг тэгтэл яг яагаад? үнэндээ итгэл минь барагдаад байна.
Хёсун-Яахав олон жил хүнтэй харилцлаа ч гэлээ чиний хувьд хувь хүн талаасааа бусадтай харилцан нөхөрлөх тал дээр маш том асуудалтай болсоон гэсэн үг бас сэтгэл зүйн том дарамт өөрийгөө илэрхийлэх тал дээр асуудал үүсч дотроо өөртөөгөө удаан хугацаанд зөрчилдөн дарамт учруулж хүмүүстэй тааруулан өөрийнхөөрөө бус дүр эсгэснээр сэтгэц хуваагдан мөн чиний бас хувийн амьдрал тэр дундаа бэлгийн амьдрал чинь их замбараагүй байдаг. Гэхдээ энэ чинь магадгүй чамайг ижил хүйстнээ сонирхдог ч байж магадгүй гэдгийг илэрхийлж байгаа баттай биш. Ямартай ч цаашлаад иймэрхүү эмгэгээс өвчин болтлоо даамжирсан гэсэн үг.
YOU ARE READING
The mental illness you left me with † •| ДУУССАН |•
Fanfiction"Яагаад...ЯАГААД би ингэж зовох ёстой гэж... Би түүнийг алдмааргүй байна гэхдээ үүнийг ч бас хорихыг хүсэхгүй нь..." "Бодоод үз та нарын харах өнцөг бус яг дотор талд бас өөрсдийн гэсэн бодол энэ бүхэн өөр байвал яах бол энэ маш сонирхолтой." /Би ал...