Truth or fails

4 2 0
                                    

|•Би бол гол аадар бороонд тогтуун байх ч шиврээ бороонд үерлэж мэднэ.•|

Юнгигийн талаас :

Өглөөг нарны гэрлээр угтлаа үнэхээр шүү үнэхээр хараал идсэн нарыг би үзэн ядаж байна. Өчигдөр уусныг ч хэлэх үү толгой өвдөж байна. Дахиад мини йэнд ирсэнээс хойш өглөө бүр харж буй дүрслэл Жимины хүйтэн хөлс цувж уруул нь цайран хатаж уйлан миний энгэр лүү шигдээд "Юнги хён....Юнги ахаа... болохгүй....тэгэж болохгүй" амандаа үглэх эдгээр үгс Жиминыг ингэж зовоон байж цуг байхыг хүсэхгүй байна.

Заншил ёсоор би түүнийг дуудсан "Жиминаа хайрт минь сэр лдээ би чинийхээ хажууд байна. Санаа зовох хэрэггүй дээ би эндээ л байна." тэр огт сэрэхгүй сэгсчиж орилсон ч тэр сэрэхгүй гэдгийг би мэднэ олон удаа туршсан учраам тэр сэрэхгүйг мэдэн дэмий л санаа зовон тэврэн түүнийг сэрэхийг хүлээнэ. Тиймээ тэр сэрлээ. Би асуултаа давтана тэр санахгүй мэдээж шүүдээ ойлгомжтой угаасаа тэгэх ч ёстой.

-Жимина чамайг уйлаад байхаар чинь санаа зовлоо сэрээх гэсэн ч чи сэрээгүй тэгээд зүгээр л тэвэрсэн чинь бүр их уйлаад эцэст нь сэрчихлээ. Юуг тэгтлээ зүүдлээд уйл....

-Жимина чамайг уйлаад байхаар чинь санаа зовлоо сэрээх гэсэн ч чи сэрээгүй тэгээд зүгээр л тэвэрсэн чинь бүр их уйлаад эцэст нь сэрчихлээ. Юуг тэгтлээ зүүдлээд уйлсан юм? Чи үүнийг хэлэх гэсэн биздээ. Юнги яг үнэндээ санаа зовлоо л гэдэг гэхдээ ЧИ байнга зүгээр л харж байдаг яг л ГАЖ ДОНТОН шиг эсвэл ГАЛЗ....

-Эсвэл? үгээ гүйцээхгүй юм уу хайрт минь?

Зүгээр л тэр миний хэлэх гэсэн үгийг хэлсэн харин сүүлийн үг арай ч түүнээс сонсоно гэж төсөөлөөгүй үг....азаар тэр үг бүтэн гараагүй. Тэр баахан уучлалт гуйсаар уруул дээр үнсээд босоод явлаа миний томоо гэх чинь цамцыг угалчихсан доогуураа юу ч өмсөөгүй түүний өгзөг үнэхээр л төгс урлагийн бүтээл.

Доош буух гээд шатаар явж байхад Жонгүг Жимин хоёр юм ярилцаж байсан тэд хамтлаг дундаа.... бишээ хамтлаг байхаа больсон шүүдээ. Энэ дундаа дотно бас жонгүг хоёр хүйстэнээ сонирхдог тиймдээ ч би хардсан. өөрийгөө бэлдчихээд доод давхрын нойлоос гарч явхад Жонгүг над дээр ирээд

"Ахаа Жимин ах гарвдарлаж байх шиг ямартай бүгдийг нь тайлбарлалаа. Бүр тайлбарлах зүйлч олдохгүй Ви ахаар Жимин хёны дэлгэцийг эвдүүлчлээ. Үнэнийг хэлэхэд энэ санаа буруу байсан мэт санагдаж байна шүү. Ахаа!"

The mental illness you left me with † •| ДУУССАН |•Where stories live. Discover now