قلة اصل

980 21 3
                                    

صراخات انثي
البارت السابع والعشرون
قله اصل

رب صدفه خيرا من ألف ميعاد...
اوقات بتقابل أشخاص في حياتك مبتكنش متوقع في يوم من الايام انهم يكونوا ليك او معاك أشخاص جولك فجأه عشان يغيروا حياتك واحلامك يغيروا تفكيرك وطموحاتك بيرجعوا ليك عمرك الي تسرق منك ومش هقول بغبائك لأنك ممكن تكون مجبر انك تعيش في حياه مش ليك وتلبس توب مش بتاعك وعشان كده تعبت في حياتك جدا ومش قادر تقاوم لان طاقتك استنفزت فانجبرت تعيش وانت ساكت تعيش وانت ميت من جواك جسد بلا روح بتنهار كل يوم وبتضعف يوم بعد يوم بتنتهك حريتك قدامك وبيتسلب منك حلمك وامالك وانت ساكت مش استمتاع لا ده عجز وخوف من بكره ومن الي ممكن يجرالك وبعد كل ده ربنا يبعتلك العوض الي يحلي ايامك ويجمل ليك حياتك الي بينقذك من الموت ويخلي قلبك يدق من جديد الي بتنسي انت مين وياه الي بتحلم تكون معاه وجواه الشخص الي بيكمل نقصك ويامنك من خوفك ويقدر يحتويك الي يخليك فعلا حاسس انك اتولدت من جديد على ايديه وربنا في الوقت ده طبطب عليك وعوض تعبك خير وبعتلك السند الي ياخد باديك وينسيك ألمك بفرح وحب وعطاء الي يحتويك ويحميك من نفسك دايما ويخاف عليك وعلى زعلك الي ممكن يضحي عشانك بكل ما يملك وقتها بس هتحس فعلا انك انسان وليك قيمه في الحياه وانك قبله كنت حاجه وبعده بقيت حاجه مختلفه تماما الشخص ده حافظ عليه واقف جنبه عشان يقف جنبك حبه عشان يحبك احترمه على يبقى ليك ومعاك ومن دونك مالوش يعيش امسك فيه وكلبش عشان الفرصه مش بنجيك غير مره واحده بس...

صراخات انثي......... قله اصل........  الراقي

خرج وليد وركب عربيته بسرعه عشان يروح لمرجريت بالفيلا ويشوف أدهم الي طلعله في المقدر جديد وبوظ كل حياته ويخليه يخسر مراته وابنه للأبد كان شايل منه جدا وخايف اكتر منه إلا ببوظ ويهد كل الي بناه طول حياته لانه اتجوز َرد بعد عناء واول ما وصل الفيلا وقرب عشان يدخل سمع صوت بيقول...

انت وقعت برجلك ومحدش سمي عليك هو انت جيت ولا الهوى الي رماك شوف بقى ياصغنن انت ياعسل انت شكلك حلو وعجبني وشكلك كده هتبقى نجم النجوم اه لو مكنتش متجوزه كنت مسبنكش بس حظك كده وميمنعش يعني انتي اتمتع بيك وامتع نفسي ما هو المتعه والدلع مطلوبين لان هي حياه واحده الي هنعشها مش هنعشها مرتين انا زعلانه منك لأنك بوظت تخطيطي كله وضيعت من ايدي مزه ووتكه وجثه جامده بس ملحوقه هو الزفت ده اتأخر ايه كل ده جي من الطريق مش عاوزه ابدء الحفله لوحدي

سمع وليد الكلام وقال لازم يدخل

اهو جه اهوو
كنت فين كل ده اتاخرت ليه
ماقلتلك كنت فين
طيب
طيب
هنعمل ايه فيه
انتي حابه تعملي ايه
بصراحه
ايوه
عاوزه اعمل معاه الصح
الي هو ايه بقى
زي ما ضيع عليا سهرتي مع ورد ودايقني جدا اقضي الليله معاه
مارجريت
خير ياوائل في ايه
اسمي وليد
منا عارفه بس انت عارفه انا قلت وائل ليه
عارف وده مش وقته
وانا قلت وقته
بلاش يامرجريت
بتغيري عليا يابيضه
بلاش قلتلك
لا انا حابه كده ايه ده ايه ده واضح كده انه عاوز يقول حاجه فك اللاصق الي على بقه يابني فك..

صراخات انثيحيث تعيش القصص. اكتشف الآن