Changbin
Minho
[10:34]Minho acil konusmamiz
lazim
[10:41]Sana geliyorum
[10:50]Anne babamla kahvaltı yaparken kapının pata küte eşşek sikişirmiş gibi çalması üzerine paşa paşa gidip evimin kapısını açtım.
"Changbin ?"
İçeriye doğru uzanıp annemleri kontrol ettikten sonra geri Changbin'e döndüm.
"Amına koyayım naptın sizin evin yolunu mu unuttun kene gibi kapımda bitiyon her gün."
"Minho çok acil konuşmamız lazım."
"Oha ciddisin. Gel içeri."
Changbin'le içeriye geçer geçmez annem gelip selam verdi.
"Changbinnie hoş geldin oğlum. Annenler nasıl ?"
"Hoş buldum Eunbi teyze, annem iyi evde yalnız, bu hafta içinde seni kahve içmeye davet ediyor."
"Ah canım Wheein, akşam üzeri uğrarım. Kahvaltı ettin mi Changbin ?"
"Pek iştahım yok Eunbi teyze, daha sonra Minho ve ben size katılırız. Hadi kardeşim yukarı."
"Ya ben açım niye benim adıma konuşuyosun."
"Hadi Minho hadi."
Annem ikimizin arkadasından gülerek babamın yanına döndü, biz de odama çıktık el mahkum.
"Nedir bu kadar acil olan söyle bakayım."
Changbin karşı komşumu bile dikizlemeden odamdaki küçük kanepeye yerleşince ciddi ciddi merak etmiştim ne olduğunu.
"Babamla yeni yeni aramı düzelttiğimi biliyorsun, annem de yakında Yongin'e kız kardeşinin yanına dönecek, burada da yalnızca ben ve babam kalacak."
Devam etmesi için onaylar manada kafamı salladım.
"Babamın bir kaç yıldır bir ilişkisi olduğunu biliyorsun, önümüzdeki ay evleniyor."
"Hadi be."
"Evet, ve onlarla yaşamamı teklif etti."
"Karısı ve onunla mı ?"
"Karısı, o ve üvey kızıyla."
Bir an durumu durup düşününce Changbin'in neden bu saatte evime geldiğini anladım. Changbin ailesine çok düşkün biridir, babasıyla arasını düzeltmeyi uzun zamandır istiyordu ama olayların bu şekilde gelişmesi biraz... aksi olmuş.
"Ne yapacaksın ?"
"Bilmiyorum Minho. Onunla vakit geçirmek istiyorum, ama yeni bir ailesi var ve onun bir parçası olmak ister miyim bilmiyorum."
"Eğer kabul edersen üvey kardeşin de olacak."
"Evet, adı Sakura, seninle yaşıt. Japonya'da yaşıyormuş bir süredir okul için. Eğitimini tamamlayınca geri döndü. Babam onunla da tanışmam için düğünden önce beraber yemeğe çıkmamızı istiyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
secret secret || minsung
FanficJisung minik bir sırıtışın ardından koluma girmiş ve kulağıma yaklaşmıştı. "Bu gece çırılçıplak kalacağını bilerekten bu kadar özenli giyinmen beni şaşırttı." [yetişkin içerik]