a/n: yorum yapin kiriliyoeum yapmayinca
jisung
bana gel
[21:43]Gelemem. Allah belamı vermiş gelemiyorum. Jisung'un mesajını okur okumaz odama koştum. Aklıma uçuk uçuk görüntüler geliyordu ve hiç iyi değildim. Minho bey uçak diye baktık sizinki roket olmuş uçuyosunuz.
Güzeller güzeli komşum Han Jisung yüzünden penisim taş gibi olmuştu. Sadece düşüncesi bile beni bu hale getiriyorsa artık Jisung'un yanında nasıl bulunacağımı düşünüyordum. Hiç bir şey yapmadan sadece Jisung'u düşünerek bile gelebilirdim. Abartmıyorum.
Yatağıma yatıp ışıkları kapattıktan sonra şortumu ve boxerımı çıkardım. Bir kaç dakika boyunca Jisung'un düşüncesiyle kendime dokunduktan sonra hiç ışık olmayan odamda loş bir ışık gördüm. Kafamı hızlıca yan eve çevirince odasının ışığını yakmış olan Jisung'u gördüm.
Haaaasssiktir. Jisung'un bana baktığını fark eder etmez orta okul çocukları gibi kendi elime gelmiştim. Kan ter içindeydim. Tişörtüm üzerine geldiğim için yapış yapış olmuştu. Yataktan kalkıp odamın karşısındaki banyoya gittim. Afferiiinn sana Minho ufaklık dışarıda gez böyle evde Jisung da izlesin. Kahvaltıya diye çağır tokuşturun hatta. La havle vela kuvvete.
Oha hiç fena fikir değil. Tokuşturmayı demiyorum. Üstümü başımı temizledikten sonra odama gidip Jisung'un mesajına girdim.
jisung
bana gel
[21:43]gec oldu gormemisim
yarin sabah bana kahvaltiya
gelmek ister misin ?
hem bi kere de sen benim
kahvaltimi yemis olursun
[22:50]tamam
9 da sendeyim
iyi geceler minho 😽iyi geceler jisung (◡‿◡✿)
Yuh aamınaaa. O ne Minho çiçekli böcekli. Ay gicimiş herif. Neyse belki hemen sabah olur diye uyumaya karar vermiştim. Hayvan gibi de uyudum yattığım gibi.
Sabah alarmımın sesiyle dıng diye gulyabani gibi dikilirken bir saat sonra Jisung'un kahvaltı yapmaya geleceğini hatırlayınca evin içinde hopbidi hop gezmeye başladım. Hızlıca üzerimi değiştirip dişlerimi fırçaladıktan sonra mutfağa inip kahvaltılık bir şeyler hazırladım.
Yaklaşık kırk dakika sonra masada onlarca üzerine krem şanti ve çilek koyulmuş pankek, bir kaç çeşit yumurta ve peynir, zeytin, sucuk gibi şeyler vardı. 40 dakikada bunları nasıl yaptığımı bilmiyorum götüme motor takmıştım sanırım. Nihayet saat 9 sularındayken kapı çaldı.
Heveslisi gibi anında gidip kapıyı açtım.
"Günaydın Minho."
AĞZINI YİYEYİM YA.
"Günaydın. Gelsene."
Kapıdan uzaklaşıp Jisung'u içeri buyur ettim. Gülümseyerek içeriye geçip doğruca mutfağa ilerledi. Gözlerinden kalpler çıkarak masaya bakarken kafamda skor planlaması yapmıştım.
Minho 2 - Changbin 0.
"Yemek yapmayı bildiğini bilmiyordum."
"Bayılırım."
"O zaman yemek yemek için sık sık sana geleceğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
secret secret || minsung
FanfictionJisung minik bir sırıtışın ardından koluma girmiş ve kulağıma yaklaşmıştı. "Bu gece çırılçıplak kalacağını bilerekten bu kadar özenli giyinmen beni şaşırttı." [yetişkin içerik]