𝐡𝐞'𝐬 𝐭𝐞𝐬𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐲 𝐥𝐢(𝐦)𝐢𝐭𝐬

1K 90 28
                                    


jisung

[🕧 video]19:33 - teslim edildi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

[🕧 video]
19:33 - teslim edildi

"Minhooooommm !!!"

"Hoş geldin canım benimmm !"

Minju kucağıma atlayıp valizini de üstümüze çekince ikimiz de yere yapışmıştık. Olsun abi sikerim diyerekten Minju'yu kucaklarken kapının tıkırdatılması sonucu zar zor da olsa kafamı kaldırıp kimin geldiğine bakmıştım.

Jisung.

"Jisung ?"

Jisung gözlerini kırpıştırıp kapının kulpuna yaslanmış, gözlerini bana ve Minju'ya dikmişti.

Minju hemen üzerimden kalkıp üstünü başını düzeltmiş, daha sonra hafifçe eğilerek Jisung'a selam vermişti.

"Merhaba, merhaba hoş geldiniz."

Jisung biraz çekinse de o da hafifçe boynunu eğerek Minju'ya selam vermişti. Sonunda yerden kalkıp popomu temizledikten sonra Minju'nun yanına gidip Jisung'u işaret ettim.

"Minju, bu Jisung, karşı komşum."

"Memnun oldum Jisung, ben Minju, Minho'nun kuzeniyim."

Minju tatlı gülümsemelerinden birini sunup Jisung'a bakarken Jisung hafif kaşlarını kaldırmış ve bana bakmıştı.

"Benziyorsunuz aslında. Ben de memnun oldum Minju. Ayrıca, crop topuna bayıldım, Seul'de olduğun zaman zarfında kesinlikle alışverişe çıkmalıyız."

Minju gülerek Jisung'a yanaşmış ve katıldığıyla ilgili bir şeyler mırıldanmıştı.

"Minho, Jisung da bizimle yesin lütfen lütfen."

Jisung Minju'ya gülümsedikten sonra bana dönüp imalı bir bakış attı.

"Zahmet vermeyeyim şimdi Minju, başka zaman."

"Ne zahmeti ya gel içeri Jisung !!"

Minju Jisung'un kolunu çekiştirerek onu mutfağa götürmüştü. Mutfağa geçip zaten kurulu olan masaya Jisung için bir servis daha açtım. Minju ve Jisung kıkırdaşarak yan yana oturunca bende Jisung'un karşısına oturmuştum. İkisi pek anlamadığım, daha doğrusu dinlemek için fazla yorgun olduğum konular konuşurken Jisung'un sorusuyla dinlememek gibi bir seçeneğim olmadığına karar verdim.

"Eee Minju, Minho'nun da aşk hayatı seninki kadar renkli mi ?"

Minju bana bakıp bir kahkaha patlattıktan sonra Jisung'a döndü.

"Renkliden kastın gay bayrağıysa evet çok renkli, ama Minho'yu tanıdım tanıyalı sadece bir kez ilişkisi olmuştur, tek gecelik ilişkileri hakkında da bir bilgim yok tabi."

Jisung 'hmmm' diye onaylar mırıltılar çıkarınca her şeyin okey olduğunu düşünmüştüm. Ama tabi ki olmaz, neden mi, neden olmasın ? Bİ KERE DE DÜNYA YÜZÜMÜZE GÜL BE

secret secret || minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin