𝐧𝐨 𝐬𝐡𝐢𝐭 𝐒𝐡𝐞𝐫𝐥𝐨𝐜𝐤

501 71 33
                                    

hayatimda ilk kez dijital cizim yaptim lan nasil olmus oldureyim mi kendimi ??

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

hayatimda ilk kez dijital cizim yaptim lan nasil olmus oldureyim mi kendimi ??

-

"E tamam al şişeyi gel yanıma hadi."

"Geldim. Akşam bende kalıyorsun ama sarhoş eve yollamam seni."

"Tamam tamam çocuklara haber veririm ben."

Jisung ve Felix arka balkona serdikleri minderlerin yanına 2 şişe tekila ve iki shot bardağı koyup minderlere oturdu.

"Bak şimdi Jis, normal never have I ever oynayacağız ama sorular sadece seks ve aşk hakkında olacak. Okey misin ?"

Jisung'un da onayını almasıyla ikili şişeleri açıp ilk bardaklarını doldurdular.

"Başlıyorum. Daha önce hiç aynı kişiyle sevişirken hem aktif hem pasif olmadım."

Yalnızca Jisung shot attı, Felix ona kıkır kıkır gülerken yeniden bardağını dolduran Jisungdaydı soru sorma sırası.

"Daha önce hiç aşık olmadım."

Bu kez yalnızca Felix içerken Jisung onu izlemişti.

"Oha ??"

Jisung sarışın olana gülerken Felix soru sormaya devam etti.

"Daha önce hiç aynı arkadaş grubunda olduğum biriyle yatmadım."

Jisung da Felix de gülerek shot atarken ikisinin de yavaş yavaş başı dönmeye başlamıştı.

"Daha önce hiç public yapmadım."

Kendi sorusuna yalnızca Jisung içerken Felix şaşkın şaşkın ona bakıyordu.

"Sen neymişsin be Jisung !"

İkisi de gülerken Felix aklına takılan soruyu sordu arkadaşına.

"Gerçekten hiç aşık olmadın mı ?"

Jisung olumsuz anlamda kafasını sallarken Felix mindere uzanıp Jisung'un arka bahçesini aydınlatan led ışıkları izlemeye başladı.

"Ben iki kez oldum, birincisi lisedeydi. Okula Almanya'dan yeni biri transfer olmuştu. İlk başlarda çok yakışıklı olduğu için ilgimi çekmişti. Bir kaç ay boyunca ilgisini çekebilmek için çeşitli şeyler yaptım, normale göre daha açık kıyafetler giydim vs."

Felix hatıraları aklına geldikçe gülümsemişti.

"Bu bir kaç ayda okul projesi sınavlar derken aynı arkadaş grubunda bulduk kendimizi. Her neyse, okulun düzenlediği yeni yıl balosu geldi sonunda. O gece son sınıflar otelde kalacaklardı, arkadaşlarımızla kaldık biz de, 5 kişi. Ben ve o hariç herkes kızların odasına gidip after party yapmak istediği için yalnız kalmıştık. O gece benim ilk birlikteliğimdi."

"Yıl başından sonra aramız garip olur sanmıştım ama hiç öyle olmadı. Arkadaşlarımızla ve ayrı ayrı sürekli görüşmeye devam ettik. Aramızda cinsel gerilim olduğu için yalnız olduğumuz zamanlarda sevişmeye de tabii. Bir süre yatak arkadaşı olduk denebilir, daha sonra bana aşık olduğunu söyledi."

"İlk duyduğum zaman duymamış olmayı diledim. Ona karşı hissettiğim şey aşk mıydı bilmiyordum, sadece cinsellik üzerine kurmuştuk ilişkimizi ve ben ilerisi olursa hem bu hem de arkadaşlığımız bozulur diye korkmuştum. Bu olaydan sonra uzaklaşmak istedim ondan, öyle de yaptım. 4-5 ay boyunca sadece selam verdik birbirimize, daha sonra bir gün yanıma gelip bana en azından onunla bir kaç haftalığına takılmamı ve gerçekten istemezsem zorlamayacağını söyledi. Açıkçası onu özlemiştim bu yüzden kabul ettim."

"Bu süre boyunca hiç sevişmedik, tam olarak liseli aşıklar gibiydik, bundan iki hafta sonra ona sevgili olmak istediğimi söyledim. Korkularımı geride bıraktığım zaman aslında sadece cinsellik üzerine kurulmadığını fark ettim ilişkimizin. Sevgili olduğumuz 2 ay benim için rüya gibiydi, sonra mezun olduk. Babası vefat ettiği için Almanya'ya dönmek zorunda kaldı, uzak mesafe denedik ama yürümedi. Bazen kendi kendime keşke zamanımızı daha güzel değerlendirseydik diyorum, ne olacağı belli olmaz sonuçta. Mesela Minho, koreograf olduğu için dünya çapında iş teklifleri alıyor sürekli, bir gün olur da Minho giderse diye onunla geçirdiğim zamanı yapabileceğim en iyi şekilde geçirmeye çalışıyorum."

Jisung son cümleye kadar dizi izliyormuş gibi öylesine dinliyordu Felix'i, Minho'nun yurt dışından teklifler aldığını da biliyordu sadece gitmesine ihtimal vermemişti. Jisung Minho'ya karşı romantik duygular beslemese de oldukça fazla değer verdiği biriydi Minho. E tabii Jisung alkolün ve yüzüne çarpan bazı gerçeklerin etkisiyle bu konuyu tekrardan gözden geçirmeye başlamıştı.

"Felix, aşık olduğunu nereden biliyorsun ki ? Belki sadece çok değer veriyordun."

Felix gülümseyip Jisung'un omzuna yasladı kafasını.

"Jisungie, sevmek ve aşık olmak arasında çok keskin, fakat oldukça ince bir çizgi vardır. Bence insan aşık olduğunu o kişiyi kaybedebileceğini fark edince veya kaybedince anlar. Şöyle söyleyeyim, benim bir gün birden bire hayatından çıktığımı düşün. Elbet beni özlersin, üzülürsün ve şu an bunu hayal edip bana ne kadar kötü hissedeceğini anlatabilirsin, ama aşık olduğun birinin hayatından çıkma düşüncesi bile seni korkutur. Hayal edemeyecek kadar, eğer aşık olduğun biri olsaydı ve sana onu sonsuza kadar kaybettiğini düşün deseydim, bunun düşüncesine bile tahammül edemezdin, anlatabildim mi ?"

Jisung sarhoş kafayla ne kadar anlamamışsa da kafasını salladı. Sadece Minho'yu kaybetme düşüncesine takılmıştı. Ona aşık olmadığını biliyordu ama ona alışmıştı ve onsuz kendisini tam hissetmeyeceğini hissediyordu.

"Felix sen cidden aşık olmuşsun baya anlatıyosun bana ya."

"No shit Sherlock, oğlum bir saattir kendime mi anlatıyorum bunu ya. Git küstüm sana burda değil Minho'da kal bu gece."

Jisung kafası pek yerinde olmadığı için Felix'in söylediklerini ciddiye alıp ayaklanmıştı.

"Ha gidiyorsun yani ?"

Jisung omuz silkip ayağına geçirdiği tüylü terliklerle Minho'nun kapısına gitmişti.

felix - changbin

changbin cabuk

gidiyor mu ?

evet evet ucccc


changbin - minho

korkaksin olm ya
iki saattir jisung
jisung diyosun

simdi ciksa gelse
kapina onu sevdigini
soyleyemezdin bile

soylerdim

yuru git isine ya
bilmiyorum sanki seni

simdi ciksa gelse
ve ben soylemesem
en adi orospu cocugu
olurum tamam mi

tm

secret secret || minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin