𝐟𝐮𝐜𝐤 𝐲𝐨𝐮 (𝐦)

1K 75 54
                                    

arkadaslar benim cok seker miniminnacik bi changlix summer love ficim var tamamlayip oyle atsam okur musunuz ya

"NASI YA ?! HAYIR İFLAS FALAN ETMİYORUM EVİMİ İPOTEK ETMEK İSTİYORUM !!"

Ben bunu sikerim amcığa bak ya ! Bütün istasyon ve limanları almış her geçtiğimde hüp hüp çekiyor paramı. OROSPU ÇOCUĞUNUN 2 TANE OTELİ VAR DAHA BAŞLAYALI 20 DK OLDU. Kaybedemezsin Minho, götünü vermemelisin Minho. Allah belanı versin Minho bunun üzerine iddiaya girilir mi.

Jisung gülümseyerek bankadan bana 150M uzattı.

"Ne kadar paran kaldı ?"

Sinirle önümdeki 20M ve 150M ye baktım.

"Oyununu oyna Jisung."

"Peki."

Jisung elindeki zarları tahtaya atıp 7 hane oynadı. Elindeki 20 tane 500M den birini çıkarıp bu kez de ev dikmeye kalkışınca sinirden kartonu odanın rast gele bir yerine fırlattım.

Jisung gülümseyerek arkasına yaslanmış, bacaklarını açıp bana bakmıştı. Üst bacaklarını patpatlayıp gülünce 'iyi ki ölsem' duaları ediyordum.

"Come here pretty boy~"

Kimirpritibiy miy miy miy.

Jisung kirpiklerinin altından gururla bana bakarken karşımdaki gerçekle yüzleşmek benim için çok zordu.

Evet tam bir malım. Götüm üzerine iddiaya girdim şimdi de tıpış tıpış götümü Jisung'a vermeye gidiyorum.

"Jisung-"

Jisung gülümseyip çenesini birleştirdiği ellerine yasladı.

"Gel ya sadece öpeceğim istemiyosan bişey yapmak zorunda değiliz."

Gözlerimi devirip Jisung'un 5 kişilik olduğuna yemin edebileceğim yatağına uzandım. Hemen yanıma sokulup başını köprücük kemiklerimin üzerine yasladı. Beraber sessizce tavanı izlerken garip hissetmiştim. Jisung'la tanışmamızdan bu yana içinde o olan her şey fazla garipti, tanışmamız dahil. Hiç biri yanlış hissettirmiyordu ama, Jisung etrafta olunca benim de modum onunki gibi yüksek oluyordu.

Yaklaşık üç aydır tanışıyoruz, defalarca kez seviştik, bilin diye söylüyorum sadece yatmıyoruz tabii ki. Çıplak ve azgın olmadığımız zamanlarda normal aktiviteler de yapabiliyoruz. Üç gün önce sinemaya gitmiştik mesela, karanlıktan yararlanıp elleşmiş miydik ? Evet, ama normal bir aktivite de yapmıştık sonuçta.

Jisung izin günlerinin çoğunu benim evimde geçirmeye başlamıştı. Şikayetçi değildim tabii. Bazı günler akşama kadar stüdyoda kalıyorum, böyle günlerde Jisung akşam eve geldiğinde benim eve geçip ikimiz için yemek hazırlıyordu. Ben de hafta sonları ikimiz için kahvaltı hazırlıyorum tabii, soğuk falanız da göt de değiliz yani.

Sanırım Jisung'la yapmayı en çok sevdiğim şey akşam yogası. Her çarşamba akşam 7 de Jisung'un evinin bahçesinde saçma sapan bir kadını dinleyerek yoga yapıyoruz. Bir ay falan oldu bu alışkanlığı edineli. Yaptığımız şey çift yogası olduğundan sürekli olarak temas halindeyiz, ve beraber oldukça fazla eğlenebiliyoruz. Tanrı şahit, o yoga matlarının üzerinde terli hallerimizle onlarca kez seviştik.

secret secret || minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin