𝐇𝐚𝐧 𝐉𝐢𝐬𝐮𝐧𝐠'𝐬 𝐏𝐚𝐫𝐭𝐲 ?!

915 114 87
                                    

Sabah gözlerimi açtığımda dedim ki ananı sikeyim Minho naptın. Hayır naptığımı da hatırlamıyorum ki. Yaşayıp görücez. Haechan'ı yediğimi hatırlıyorum ama sonrası yok.

Kanepede doğrulup etrafıma baktıkça bir şeyler dank etmeye başladı. İşte o an dedim ki hakkını helal et Lee götün gitti. Seo Changbin seni sikip ananesinin el işi derneğinin internet sayfasına link yükleyecek.

Kendi kendime ölümlerden ölüm beğenirken tak tuk sesler duyunca hayata döndüm. Tam salonun girişine denk gelen koridordan güzeller güzeli Jisung geçiyordu. Benim merhametli, güzel popolu, seksi mi seksi karşı komşum ben uyanmayayım diye ses çıkarmadan yürümeye çalışmıştı ama her güzelin bir kusuru var işte biraz şaşuriymiş demek ki, pattadanak yere yapıştı çünkü canımın en içi.

(a/n: şaşuri Kıbrıs agzında sakar demek, bugun de kulturlendiniz cok rica ediyorum)

Jisung kendi kendine bir şeyler mırıldanıp mutfağa geçerken ben de üstüme başıma biraz çeki düzen verip salondan çıktım. Mutfağa girdiğim zaman bir şeyler hazırlamaya başlayan Jisung'u izledim öylece. Bir kaç dakika öylece onu izledikten sonra Jisung'un beni fark etmesiyle yanına doğru ilerledim.

"Günaydın Minho."

AY SENİN MİNHO DİYEN AĞZINI YERİM BİTİRİRİM ÖPERİM ISIRIRIM SİK- sikmezsin. Sikmezsin paşam sakin sabah sabah ne bu gicimişlik dimi Minho, relax abi.

"Günaydın. Dün akşamın kusuruna bakma, kafam pek yerinde değildi evi düzgün tarif edememişim."

"Önemli değil, tanışmış olduk en azından."

"Yaa öyle tabi."

Ne saçmalıyorsun amk kes çeneni. Oldu olacak bir de hmm öyle miymiş dersin.

"Dün akşam sen uyuduktan sonra Changbin diye birisi aradı, ben de merak eder diye geri aradım."

"O bondoboksi yanlış bir şey dedi mi sana ?"

(a/n: bondoboksi = kisa boylu)

"Efendim ?"

"Önemli değil, şey ben gideyim artık. Fazlaca rahatsızlık verdim zaten, kusura bakma."

"Olmaz !"

"Olmaz ?"

"E olmaz sen misafirimsin, kahvaltı yapacağız beraber, kal lütfen."

Aha böyle yerler adamı, iki tatlı söz bir kaç guli bakışı böyle sik gibi kalırsın Minho. Niye olmaz dedi ki bu şimdi, hayır sen neden hopbadana ikna oldun da kaldın be adam.

(a/n: guli = yavru kopek hopbadana = hemen)

"E o zaman yardım edeyim sana."

Jisung gülümseyip onunla kahvaltı hazırlamama izin verdi. Oldukça cinsel gerilimli bir kahvaltı hazırlama faslından sonra ikimiz de huzurluca oturup kahvaltımızı ettik.

"Minho ?"

Efendim canım, efendim bebeğim, efendim gözümün çiçeği.

"Efendim Jisung ?"

"Bu akşam burada bir parti düzenliyorum, pek fazla kişi olmayacak, zaten öyle kalabalık çevresi olan biri değilim. Sen de gelmek ister misin ? İstediğin kadar arkadaşını çağırabilirsin hiç sorun etmem, hatta çok sevinirim, seninle iyi anlaşıyoruz, arkadaşlarınla da tanışmak isterim."

Höst, Seo Changbin benim güzeller güzeli Jisung'umla tanışamaz, yer ilik gibi çocuğu.

"Tamam, gelirim. Kaçta ?"

secret secret || minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin