|Fotoğraf| 7

3.7K 358 352
                                    

40 oy ve 200 yorum sınırı koyuyorum arkadaşlar( kızmayın bana taslak biriktirmeye çalışıyorum o yüzdeeeennnn💜)

keyifli okumalar diliyoruuum💙

*

'Hâlâ aynı parfümü mü kullanıyorsun?'

Dünden beri aklımda dolaşan bu cümle yüzünden neredeyse aklımı kaçıracaktım. Parfümü özellikle Jeongguk için sıkmıştım ama kokuyu hatırlayıp hatırlamadığından şüpheliydim açıkçası.

Bu soruyu yönelttiğinde her ne kadar dudaklarına yapışıp, avuçlarımla kalçasını sıkmayı arzulamış olsam da yapmamıştım tabiiki de.

Ayrıca soruyu sorduktan sonra pişman olduğunu da yüz ifadesinden anlamıştım. Zaten sorusunu onayladığımda anladığını belirterek hızlıca dairesine gitmesi de doğru anladığımı belli etmişti.

Bir yandan bunları düşünürken diğer yandan da Jeongguk'un ne zaman odasına döneceğini düşünüyordum. Ekran başında boş yatağı izlemek artık fazlasıyla sıkıcı gelmeye başlamıştı.

Hatta bence bir ara salonuna da yerleştirmeliydim gizli bir kamera ama şu anlık bunu nasıl yapacağımı bilmiyordum.

Ekran başında durmaktan sıkıldığım için kendime su almaya mutfağa gidecektim ki beline havlu sarılı Jeongguk'un kadraja girmesiyle olduğum yerde dona kaldım.

Demek kaç saattir duş almak için yoktu ortalarda diye düşündüm ve dudaklarım Jeongguk'u tekrar yarı çıplak görmenin verdiği zevkle birlikte yukarı kıvrıldı.

Ve dudaklarım dışında hareketlenen başka bir yerim daha vardı.

Jeongguk elinde yüz havlusuyla saçlarının ıslaklığını alıyor ve bir yandan da şarkı mırıldanıyordu. Ben de anın büyüsüne kapılmış ellerimi eşofmanımın ipini çözerken buldum.

Yatağa yerleşip bir yandan Jeongguk'u seyredip diğer yandan penisimi çekiştirmeye başladım. Bu gidişle her gün otuz bir çekme olasılığım artıyordu.

Dudaklarımın arasından inlemeler dökülürken Jeongguk'un havluyu açıp belinden düşürmesiyle hareketlerimi hızlandırıp gözlerimi şu an avcumun içinde olması gereken penisine sabitledim.

"Sikeyim, siktir! Ahhh!"

Penisim iyice avuç içimde sertleştiğinde Jeongguk dolabından aldığı boxerını bacaklarından geçirmeye başladı.

Daha erkendi amına koyayım, gelmedim daha!

Ve işte tam o sırada olan oldu. Jeongguk bir elinde yatağın üzerinden telefonunu tutarken diğer eliyle de penisini avuçlayarak fotoğraf çekmeye başladı.

Bense artık boşalmak üzereydim!

"Ahh..! Sikeyim."

Jeongguk birkaç tane fotoğraf çektikten sonra eliyle göğüs ucunu sıkmaya başladı ve ben bu sefer Jeongguk'un adını inledim.

"Siktir Jeongguk! SİKTİR!"

Penisimi avuç içimde hızlı hareketlerle çekiştirmeye devam ettim ve sonunda ucundan sızdıran penisim menileri fışkırttı.

Rahatlamıştım.

Jeongguk da telefonunu yatağa tekrar atarak dolabından gri bir eşofman ve beyaz bir tişört alıp üzerine geçirdi ve sonra tekrar telefonunu alarak bir şeylerle uğraşmaya başladı ve ben aklıma gelen şeyle sanki kaynar sular başımdan dökülmüş gibi oldum.

Neighbourhood | tkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin