hoofdstuk 5 : is dit wel oké ?

478 17 2
                                    

Ik werd wakker door de zon die onder mijn gordijn straalde . Ik wou me rechtzetten maar mijn hoofd bonsde zo hard dat ik me met een zucht weer liet zakken . Ik had overal pijn , vooral op een bepaalde plaats leek het alsof ik door midden was gescheurd . Ik kon me nog vage dingen herinneren van gisteren . Ik was met mijn broer in de badkamer maar wat deed ik daar ? Ik liet het maar voor wat het was en sloot mijn ogen . Meer en meer flarden van mijn geheugen kwamen terug ... tot ik het wist . Ik en mijn broer .... nee dat kan toch niet .

Ik voelde me helemaal vies , zo ver waren we nog nooit gegaan . Ik sloeg het deken van me af en rende naar de badkamer . Ik sprong bijna letterlijk onder de douche en waste me tot mijn huid helemaal rood werd . Met een schok realiseerde ik me dat dit eigenlijk de plaats delict was . Weer speelden al de dingen die we deden voor mijn ogen af . Ik draaide de kraan dicht , pakte een handdoek en bond het rondom mij . Tranen vormde zich in mijn ooghoeken , met een snik liet ik me zelf vallen op de grond . Ik maakte me zo klein mogelijk en huilde , terwijl ik heen en weer wiegde . Minuten tikten voorbij en mijn verdriet en verwarring maakte plaats voor een emotie die ik allang niet meer had gevoeld : woede . Hij , Jonas , Mijn eigen broer had me ontmaagd , verkracht . Meer en meer woede borrelde in me op en was bijna op het toppunt van ontploffing . Ik stormde de badkamerdeur uit naar mijn broer's zijn kamer ( ja nog steeds met alleen een handdoek om ) Mijn broer zat aan zijn bureau iets te lezen in een groot , dik , ouderwets boek .


' Wat heb je in godsnaam met me gedaan ?' brulde ik tegen hem


Verschrikt keek die op uit zijn boek en draaide zich om naar mij . Met een glimlach stond die op en wandelde naar mij .


' Julie , ik heb toch niks gedaan dat niet kan met jou . ' Hij keek me onschuldig aan .


' jawel , je hebt ... je hebt ...' Ik kreeg het woord maar niet over mijn lippen om de één of andere reden.


' Oh , ik snap hem al . Ja ik heb 'het' gedaan met je . Dat is toch niet erg , dat is normaal tussen mensen met een sterke band '


' Dat is niet normaal , Jonas . Je moet dat doen met de persoon waar je van houd . Dat heb je me zelf gezegd'


' Dat is ook de waarheid . Maar we houden toch van elkaar ? Je zei gisteren ' ik hou ook van jou ' tegen mij . '


Oké , ik hield ook wel van hem . ik bedoel maar hij is mijn broer . Maar is dit echt wel hoe het hoort ? Mijn hoofd werd één grote warboel vol met vragen of dat dit echt wel normaal was .


Jonas legde zijn hand op mijn schouder ' Julie , dit is normaal . Je gelooft me toch ? '


Ik keek in zijn glinsterende , bruine ogen . Mijn broer zal wel gelijk hebben zeker . Hij heeft het altijd bij het rechte eind . Met die gedachte antwoorden ik ' Ja ik geloof je , het spijt me . Je zal wel gelijk hebben '


' Dat maakt niet uit . Het is normaal dat je verward was door dit hele gedoe . Het enige dat je altijd moet doen is in me geloven oké ? ' hij trok me in een knuffel en kuste me op mijn hoofd


' Dat zal ik doen ' en gaf hem een flauw glimlachje


Hij legde zijn hand tegen mijn wang en kuste me teder op de mond . Met zijn tong ging hij langs mijn lip . Ik opende mijn mond een beetje verder en onze tongen raakte verstrengeld met elkaar . Nog één keer dacht ik of dit wel goed was maar die gedachte vervloog al snel door zijn warme aanraking


-----------------------------------------------------


echt super sorry dat ik niet had geschreven in het weekend . Had niet zo veel tijd .... okii ik geef toe ik was het gewoon vergeten .


hopelijk vond je dit hoofdstuk mooi xx


vote and comment xx


xoxo MangaXLover

Mijn leven...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu