hoofdstuk 7 : andere plaats , betere plaats

429 10 2
                                    

Ik snapte er niks van . Ik voelde helemaal geen pijn . Zou ik nu niet oftewel cremeren van de pijn of dood zijn ? Ben ik dan toch dood ?! Nee , dat kan niet . Ik opende mijn ogen en zag de bekende , bruine ogen die naar mij staarde met een bezorgde en boze blik . Ik scande de omgeving even af . Ik ben in mijn tuin , op het gras en bovenop Jonas. Huh ? Bovenop Jonas ?? Met een schok realiseerde ik wat er waarschijnlijk net gebeurd was . Hij had me natuurlijk opgevangen toen ik viel .Zo snel als ik maar kon probeerde ik mezelf te laten opstaan. Een pijnscheut kwam op in mijn rechterzij. Een paar tranen begonnen zich te vormen in mijn ooghoeken.

' Ben je nu echt helemaal gek geworden?' opperde Jonas: ' Je had wel dood kunnen zijn . Wat zou ik moeten doen als jij weg was ? En ga nu toch is van me af !' 

Zonder rekening te houden met mijn gekneusde ribben duwde hij mij van zich af .Hij ging op zijn knieën zitten en nam mijn gezicht in zijn handen. ' Ik was zo bang dat ik je kwijt zou raken . Mijn hart stopte even echt met slaan toen ik je naar beneden zag duikelen .Doe dat nooit meer '

Hij drukte zijn lippen op de mijne in een tedere zoen.  Hij kapte onze kus af en trok me in een omhelzing . ' je snapt nu toch wel dat je gestraft moet worden hé ?' Fluisterde hij sensueel in mijn oor.Het enige wat ik kon doen was hem met twee , grote , angstige ogen aankijken. 

Hij tilde me op alsof ik een veertje was en nam me even in zich op . Zijn ogen gleden goedkeurend over mijn lichaam , kijkend of er ernstige verwondingen waren. Met een zucht keek hij weer voor zich uit  en wandelde , met mij in zijn armen , naar de voordeur .Hij opende de deur met zijn elleboog en nam me mee de trap op naar zijn kamer. Nadat hij me op bed had gegooid , dat mij een pijnscheut gaf waardoor ik moest kreunen ,sloot hij de deur . Nu was het alleen hij en ik in zijn kamer . Ik liggend op zijn bed en hij leunend tegen de deur terwijl hij naar me keek.

Hij stapte naar mij toe ' Je snapt dat je gestraft moet worden toch ?' . Zijn hand reikte naar mijn gezicht en raakte mijn wang aan . Hij veegde een verloren traan weg die over mijn wang gleed . Zijn ogen die nog geen seconde geleden bezorgd en meelevend stonden veranderde naar een kille en harteloze blik . ' Kleed je uit ' Ik kon niks doen . Ik deed niks . Ik deed mijn kleren niet uit , niks . Ik staarde alleen maar angstig naar hem , wachtend op zijn volgende stap . Hij zuchtte voor de zoveelste keer ' Je maakt je straf alleen maar erger ' zei hij voordat hij zich over mij liet hangen, steunend op zijn ellebogen. 

Ik rilde over mijn hele lichaam terwijl hij me ruw kuste . Zijn handen schoven mijn shirt omhoog en maakte mijn bh sluiting los. 'N- niet doen' probeerde ik nog . Maar dat maakte het alleen maar erger . Met een luide klap besefte ik dat hij me had geslagen . Een warme , pijnlijke en tintelende plaats op mijn wang liet zijn hand achter . ' Niet tegen spreken ' siste hij kwaad 

Ik voelde hoe de ene traan na de andere zich een weg baande over mijn wangen. Ik hoorde hoe Jonas kreunde terwijl hij met mijn borsten begon te spelen. ' Wat ik nu doe met jou is je eigen fout ' fluisterde hij nog in mijn oor voor hij hard in mijn tepel beet . Ik kreunde hard door de pijn . 

' Ik heb geen medelijden voor je nu , zusje . Je moet leren wie hier de baas is .' Hij sloeg me nogmaals  maar dit keer op mijn andere wang . Opnieuw vormde zich er een rode plek op mijn wang . Ik beet op mijn lip om mijn kreun in te houden . ' niet doen , Julie ' Beval hij me en trok mijn lippen uit elkaar . Vervolgens drukte hij zijn lippen weer op de mijne .

Hij trok mijn broek en onderbroek naar beneden. Dit Wou ik niet ! Ik probeerde nog krampachtig mijn benen tegen elkaar te duwen . Niet dat het hielp , want hij duwde hardhandig ze weer open en om te beletten dat ik het nog is zou doen , zette hij zijn benen er tussen . ' Werk nou toch is mee ! ' 

Door zijn opgeheven stem en angst voor hem kromp ik ineen  en sloot mijn ogen , hopend dat het snel voorbij zal zijn . Zuchtend streelde hij mijn borsten, om er vervolgens weer hard mee te spelen. Zijn lippen liet hij over mijn buik heen glijden . Ik kon er niks aan doen . Een rilling trok door me heen. Zijn lippen gleden steeds verder naar beneden .  Mijn angst en wanhoop groeide naarmate dat hij dichter bij mijn edele deel kwam . Mijn ogen sperde zich open . ' Nee asjeblieft !' wanhopig probeerde ik met mijn handen me te beschermen voor hem . Ik keek naar hem terwijl hij een touw in zijn handen had . Waar hij dat touw vandaan had , Joost mag het weten . Maar dat maakte niet veel uit . Handig nam hij mijn beide handen bij elkaar en bond mijn handen vast aan het traliewerk van het spon . ' Nu kunnen we verder ' grijnsde hij 

Zijn mond liet hij nu achterwegen en begon nu het werk met zijn vingers . Hij stopte meteen  2 vingers naar binnen en ging hard op en neer . Ik hoorde hoe hij kreunde van genot terwijl ik daar pijn leed . Net voor ik zelf een kreun wou maken , vonden zijn lippen de mijne en dwong me in een tongzoen.  Hoe kan het dat mijn broer zo kan zijn ? Spookte er vluchtig door mijn hoofd . Niet dat ik er lang over kon nadenken want ik had het te druk met mijn pijn te onderdrukken . Plots trok hij zijn vingers uit me en stopte hij met zoenen.  ' weet je dat je werkelijk waar het mooiste meisje bent dat ik ken ? ' vroeg hij me terwijl hij me in zich opnam . Ik kon niet nadenken over zijn vraag omdat hij nu ook zijn t-shirt uit deed . Gevolgd door zijn broek en onderbroek. Angstig volgde ik elke beweging die hij maakte .Een benauwd gevoel overmande me toen hij een condoom tevoorschijn toverde . Hij schoof het bij hem om en grijnsde naar me ' zo , zo nu kunnen we pas echt beginnen ' Onverwacht stootte Hij hard bij mij binnen . Een golf van pijn volgde onmiddellijk daarna .  Ik kermde het uit . Een klap op mijn wang liet me er mee ophouden. Ik wou niet nog meer geslagen worden dus beet ik maar op mijn lip en sloot men ogen . Ik ben op een andere plaats , een betere plaats . 

Hij begon nog harder te stoten en even was ik weer in de realiteit . Snel probeerde ik me weer te focusen op iets anders . andere plaats, betere plaats ,andere plaats , betere plaats.  Ik voelde hoe hij zijn verlossing kreeg en rolde van me af . Nog even drukte hij zijn lippen op de mijne . ' dit was je eigen fout !' fluisterde hij nog .

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

hopelijk vonden jullie dit stukje best wel mooi xx

vote , comment : all the good stuff x

XOXO MangaXLover Ps . Ga Op reis dus Kan niet updaten voor een tijdje ♥♥

Mijn leven...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu