!! DİKKAT!! BU BÖLÜM T*CAVÜZ, ŞİDDET, İŞKENCE GİBİ UYGUNSUZ HAREKETLERİ İÇEREBİLİR. GÖZ ÖNÜNDE BULUNDURUNUZ.
************************************Genç kız küçüklüğünden beri asla gülmemişti.
Bir keresinde bir kitap okumuştu; ANNA KARENİNA.
Kitabın ilk cümlesi aklına iyice kazınmıştı.
"Her mutlu aile birbirine benzer ama her mutsuz ailenin kendine özgü bir hikayesi vardır"
Ama o hiçbir zaman anne ve babasına ailem diyememişti.Babası 6 yaşından beri geceleri annesinden gizli ona t*cavüz ediyordu. Yıllarca sesini çıkaramayan kız, üvey babasından korkarak büyümüştü.
Zamanla kocasının kızına bakışlarını fark eden annesi kızını kıskanmaya başlamıştı.
Kocası artık kendisini değil kızını güzel buluyordu.
Hediyeler alıyor,ona yakınlık besliyordu.
Kadın bir gece kocasının, kızının odasına giderken gördü ve takip etti.
O gece kocasının kızına yaptıklarını öğrenmişti.
Kızı t*cavüze uğruyordu kocası tarafından.
Ama bu onun kıskançlığının tavan yapmasına neden oldu. Kendi kızına kin besledi.
Bulduğu her fırsatta kızına hakaret etmeye ve şiddet uygulamaya başlamıştı. Çünkü tek kızı kocasını ayartarak ellerinden almaya çalışıyordu.
Bahaneler bulmaya çalışırken kızına iftira atmaya başlamıştı.
Yapmadığı şeyler için bile dövüyordu.Genç kız ise kendini hissedemiyordu.
Vücudunda darp izleri vardı ama hissedemediği şey zihniydi.
O yaşayan bir ölüye benziyordu.
Konuşmuyordu. Annesi iftira attığında kendini savunmuyordu.
Nasıl olsa yine dayak yemek zorunda kalacaktı.
Tek ses çıkardığı zaman, geceleriydi.
Geceleri babası odasında belirdiğinde ve bir kabus gibi ona doğru ilerlediğinde ağlıyordu.
Annesi yan odadan onları dinliyordu, bunu biliyordu.
Okula gitmiyordu. Ama komşunun kızı taşınmadan önce eski telefonunu kıza hediye etmişti ve onun aracılığıyla internette bir kitap yazıyordu.
Kitabına yaşayamayacağı hayatı yaşayan bir kızı başrol yapmıştı.
Ve kitabı sosyal medyada çok ünlüydü.
Yazıştığı biri vardı. Kimsenin ne telefondan ne de bu sırdan haberi vardı.
Kendi evlerindeki modemin şifresini gizlice almış, kullanıyordu.İsmi rüyaydı ama hayatı bir kabustan farksizdı.
Anılll: Rüya son bölüm efsanneeyyddiii!! Çok iyiydi. Bu kadar heyecanlı bir bölüm okumamıştım daha önce. Ruh eşim misin nesin sen. Telepati kuruyoruz değil mi?
Rüya0321: Bilmem? Belki? Aklından geçenleri ve isteklerini tahmin edebilecek kadar?
Anılll: A-B-C-D-E-F-G-H- I LOVE YOU WILL YOU MARRY ME!
Yine yapmıştı. Anıl ile tanışalı 2 ay oluyordu ve ne zaman onunla mesajlaşsam gülümseyebiliyordum. Ama çok mesajlaşamıyordum.
Geceleri de...
Bazı geceler babam çok içip sızardı ve odama gelmezdi. İşte o gecelerde Anıl ile konuşurdum. Benim için hayatımın en mutlu anları olurdu onunla konuştuğum zamanlar.
Şimdi yine o anlardan birini yaşıyordum kapının arkasından annem ve babamın kavga seslerini görmezden gelirken. Ve itiraf etmeliydim ki ondan hoşlanıyordum.
İlk defa benimle normal biri gibi konuşan kişiydi o. Belki de bu yüzdendir ona olan kaybetme korkum.Rüya0321: Ahh! Kalbimm... Kalbim durdu heyecandan! Hahahaha.
Anılll: Dursa da sorun değil benim kalbim de sende. Onu kullanırsın.
Rüya0321: Dürüst olayım mı? Bence sen kalbini al çünkü becerilerin sayesinde atmayı bıraktı. Biz seninle yaşayan ölüler olmaya devam edelim.
Anılll: Öldükten sonra bile sensiz yaşayamam diyorsuuuunn. Mesaj alınmıştır. Düğün ne zaman olsun?
Rüya0321: Arka sokaklar final olduğunda düşünürüz.
Anılll: Evlenmek için fosil olmayı mı bekleyeceğiz yanii!!!
Rüya0321: KSJEJEJMAFJ Rıza babayla görüşme ayarla acısın biz günahsız kullara.
Anılll: Skkskdkdjdj Bohçanı hazırla gelin hanım. Rıza baba kaçır dedi. Arka sokaklardan ümidi o da kesmiş.
Rüya0321: Olmassss. Kaçmam. Sen hiç balık köpeği gördün müüğ? Görmediysen kaçmaaam!
O sırada odama gelen ayak seslerini duyduğumda irkildim.
Telefonu sessize aldım ve kalerüfer peteğinin arkasındaki duvarda bulunan küçük girintinin içine yerleştirdim.
Kapıyı aniden açan kişi annemdi.
Saçlarımdan tutup sağa savurdu beni. Bu sefer ne için dövülecektim acaba?"SENİ O*USPU, K*HPE!! KOCAMI NASIL AYARTTIN Kİ BANA KARŞI SENİ SAVUNUYOR?!"
Eline vazo aldığı gibi başıma fırlattı. Elimi kafama götürdüğümde avucumdaki kan ile karşılaştım.
Gözlerim kararmaya başlamadan önce gördüğüm tek şey iki tane şaşkın yüzdü.İşte bu her şeyin başladığı gündü.
************************************
Merhaba \( ̄▽ ̄)/
Bu bölüm bir şeyler hakkında bilgi sahibi olmanız adına psikolojik betimlemelere yer vermedim gibi oldu. Ama bu açığı güzelce kapatacağımdan emin olacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇÜRÜYEN ZİHNİM (+18) TAMAMLANDI!
Mystery / Thriller(! DİKKAT! AĞIR PSİKOLOJİ VE UYGUNSUZ HAREKET, ŞİDDET BULUNDURUR. GÖZ ÖNÜNDE BULUNDURARAK OKUYUNUZ.) Bir odada kilit altında tutuluyordu. Zaman sadece o odada durmuştu. Karanlık usulca ninni söylüyordu. Ölüm genç kıza fısıldadı. "Artık uyumayaca...