Z pohledu Zuly:
Vůbec nevnímal co jsem mu řekla proto jsem se rozhodla pro následující. Zavřít ho ve sklepě. Ani si nevšiml toho, že jsme ho přemístili. Už se těším na ten jeho výraz, až to zjistí! Co to plácám za hovadiny. Vždyť já se vůbec netěším. vlastně ani nevím co dělám. Do prdele co je to se mnou, vždyť do teď jsem byla v pohodě a nikdy jsem nepolevila, ale teď, když je tady, to jde se mnou pěkně z kopce. No snad se to nějak zvládne.
z pohledu Ethana:
Jsem tu zavřený, ani nevím jak dlouho. Je tu tma, takže houby vidím. Mám navíc strašný hlad a žízeň.V tom jsem to uslyšel. Kroky. Už jsem se chtěl radovat, když v tom do věří vstoupila nějaká, mě neznáma borina. ,,Ahoj já jsem Kim a Zula mě poslala tě vyzvednout ať se vzbudíš. Je ochotna se s tebou domluvit."
Z pohledu Zuly:
Co to do prdele dělám. Co se to se mnou děje. Jako kdybych zapoměla na všechny své nenávistivé pocity vůči němu a byla ochotna udělat úplně, ale úplně cokoliv. No to je jedno, už jsem pro něj poslala Kim. Dám mu šanci a zkusím to sním ještě jednou. Cítím, že mi něco chybí a možná, je ON to, co mi chybí. Jade si však ještě nenechala ujít bodavou poznámku. Holka, ty si beznadějněj případ!
Z pohledu Ethana:
Přišel jsem do kancelářa a tam už čekala Zula. Byla překrásná. Jako vždy. Kámo prosimtě sklidni hormon. Nezaponínej, že tě zamkla vce sklepě. Sdělil mi Dom, ale mně to bylo v tu chvíly jedno. ,,Jsem ochotna ti dát ještě jednu šanci, ale podle mích pravidel."
řekla a já jsem se tam skoro rozbrečel štěstím. ,,Jo udělám všechno co budeš chctít." ,,Dobře, takže pravidlo první, nebudu dělat to, co já sama nechci a ty mo nebudeš rozkazovta, samozřejmě to platí pro nás oba. Za druhé...no vlastně jakoby to je mé jediné pravidlo. Máš nějaké námitky?"
řekla a já ji na to řek: ,,Rad bych, abychom začali úplně od začátku." ,,Dobrá." ,,Rozvažte ho!" rozvázali mě a já se postavil a řekl: ,,Ahoj já jsem Ethan, alfa smečky Moon Stone." a ona řekla: ,,Ahoj, já jsem Zula, alfa smečky Moon Light."
Ahoj, omlouvám se za tak krátkou kapitolu, ale je toho strašně moc a teď víc napsat nezvládnu. Slibuju, že příště to bude lepší. Jinak vám moc děkuju, že i nadále můj příběh čtete!
ČTEŠ
Odevzdání sobě
WerewolfZula se přidá k jiné smečce, protože ta její jí odmítá a její rodina už tady není, aby se za ní postavili. Jediný kdo ji zbyl, byl je její strýček Dan. Ale to se změní když se potká s Ethanem, alfou, který zjistí že jediná bytost kterou bude schopen...