Chyba

58 2 0
                                    

Z pohledu Ethana:

,,Zlato ovšem že s tebou chci mít dítě jak sis, mohla vůbec myslet něco jiného?!" řekl jsem jí a zatvářil se ublíženě. Rozesmálo jí to a já byl za to rád.

 Musela být v hrozném stresu. Nevím jak vy, ale já ženy strašně obdivuji, musí toho tolik vydržet a přetrpět naše hováni a i přesto jsou ještě stále ochotné nás milovat. 

Z pohledu Zuly: 

jsem tak ráda, že je za nás rád. Bála jsem se a to jako fakt hodně. Byli jsme v ložnici a jen tak jsme leželi hřejivém objetí a hodiny si povídali v tom, jaké to bude s mimem, jaké bude mít jméno a takové věci, když v tom do ložnice vtrhl můj beta a řekl: ,,Máme problém."

 byla jsem vyděšená už teď a v houby duše jsem věděla, že tenhle problém, mi klid nedopřeje hodně dlouhou díky výrazu mého bety. ,,Mohl bych s tebou mluvit, osamotě a hned?" ,,Ano ovšem, lásko počkáš tu na mě chvíli." a on s nesouhlasným zavrčením přikývl. Věnovala jsem mu vášnivý polibek, aby věděl, že mu to vynahradím a to už nic nenamítal. 

Odešla jsem se Spencrem. Je to můj beta společně s Kim, která na nás už čekala v kanceláři a byla dost nervózní. ,,Tak co se do háje děje." řekla jsem s viditelnými i slyšitelnými obavami. ,,Hlavně navinul, víš jak to pak dopadá." já přikívla a ona pokračovala ,,No...víš, že se někdy při výběru spřízněných duší může stát chyba a zrovna u tebe s Ethanem a nejmenovanou osobu se stala."

 zírala jsem na ni s otevřenou pusou, ale rychle jsem ji pobídla, aby pokračovala. ,,No takže, když jsme byli hodně malí, hrávali jsme si se syny alfy z protější smečky, s Derekem a Justinem, jenže Justin zjistil, že ty si jeho spřízněná duše, popíral to dlouho, ale pak to řekl rodině

 a ti to řekli tvým rodičům, kteří se nimi dohodli, že se z vás stane pár ať je to stojí co to stojí, mají na to i smlouvu, která říká , že pokud dohoda nebude naplněna, započne válka 

a protože jejich smečka má dost silných spojenců, kteří by se k nim v případě nouze přidali, není dobrý nápad si s nimi zahrávat." nevydržela jsem to a házela jsemvjecmi všude kolem sebe, ale přitom jsem si nevšimla krve, která ze mě tekla proudem. 

,,Ne, ne ,ne, ne, ne ,neeeee, proč teď, co jsem komu udělala pro bohyni za co!!!!!!" teď už jsem řvala na celé kolo, nebyla jsem schopna se udržet při smyslech a omdlela jsem

Z pohledu Ethana:

,,Omdlela."

 přiběhne za mnou Spencr a já se bleskurychle dostavím do ošetřovny s obrovským strachem, ale Zula už se tam dohaduje s lékaře, že je v pořádku a pak na něj autoritativně zavrčí a tomu už doktor vzdorovat nemůže, takže odejde a nechá nás dva samotě.

 Rychle jsem za ní přiběhl a pevně ji objala vzal její ruce do svých. Už jsem se nadechoval a chtěl jsem něco říct, ale ona mě předběhla. ,,Musím ti něco říct" 

řekla a já ose začínal strachovat. ,,Víš jak se někdy může stát při výběru spřízněných duší chyba."

 věděl jsem to tak jsem kývl a vyzval ji ať pokračuje ,,No u nás se stala. Jeden můj přítel z mládí dlouho popíral pravdu, ale nakonec to řek jeho rodičům a ty uzavřeli dohodu s mými. Pokud tahle dohoda nebude naplněna, bude válka a z jejich smečkou si není radno zahrávat a Justin si mě nárokuje."

 když to dořekla myslel jsem, že někoho zabiju. Je moje nikoho jiného!!!!! V jejím břiše je můj potomek a toho se vážně nevzdám a už vůbec ne jí. ,,Jsi moje rozumíš a nikoho jiného. Je mi jedno kdo si tě nárokuje, ale ty a to dítě jste jen MOJI!!! ROZUMĚLAS!!! 

Zařval jsem na ni a až když zakňučela jsem si všiml, že svírám pevně její ruku. Co jsem to udělal. Kámo tos posral, já tě zabiju, což si myslíš, že udělá po tomhle, vážně s tebou nezůstane a to dítě už nikdy neuvidíme, 

kdybys nebyl já, uškrtím tě. Ty seš fakt neschopný. Řekl Dom a j mu řek No hlavně že ty si šikula, co si dělal celou dobu co jsem o ni bojoval? Nic, tak drž už konečně tu svoji hubu a nech mě nepokoji! a to už jsem urazil i Doma, takže mi nezbil nikdo. Fakt super.

Z pohledu Zuly:

To že mi znovu ublížil mě strašně ranilo, ale budu to řešit až po dítěti. ,,Žádné dítě už není Ethane." 

,,Jak to myslíš?" ,,Potratila jsem a teď po tom cp jsi mi udělal už nemám důvod  s tebou zůstávat. Zklamal si mě. Myslela jsem, že už ti mohu věřit, ale zpletla  jsem se se. 

Já končím Ethane, už tě nikdy nechci vidět, vrať se opět se svou smečkou na své území a nás nech napokoji." 

musela jsem to říct a když i to rvalo srdce, konec konců je to jedna z mých spřízněných duší, ale to co mi už po několikáté udělal je neomluvitelné, takže nemám jinou možnost, i kdyby mě to rvalo srdce sebevíc.

Vstala jsem z lůžka a odebrala se do kanceláře, kde na mě už čekal Spencr s Kim. ,,Pozvěte Justina do naší smečky."

Líbí se vám tenhle zvrat? názory pište do komentářů.  Bude se Justin Zule líbit, nebo to bude to stejné co s Ethanem? A vidíme Ethana naposled, nebo bude dál bojovat? Doufám, že se vám všem daří a že se vám nová kapča po nějaké té době líbí. Názory do komentářů a nezapomeňte dát hvězdičku. Ještě ke konci bych chtěla oznámit, že vyšel můj nový příběh Upíři z Brooklynu a tábor, doufám, že se vám bude líbit. Mějte se krásně!

Odevzdání soběKde žijí příběhy. Začni objevovat