Tak jo teď přeskočíme o rok
Info od Zuly:
Tak jo, asi to řeknu nějak takhle: S Ethanem jsme začali teda celkem dobře a zatím se to vyvíjí skvěle. Chová se ke mně úplně jinak a já se cítím konečně jako já. Samozřejmě sexu si užíváme minimálně třikrát denně. V posteli je jako Bůh!!! Dnes to bude už rok co jsme spolu, takže máme jakoby výročí.
Z pohledu Zuly:
,,Ahoj lásko." probouzel mě Ethan, tím jeho sexy hlasem, který má každe ráno. ,,Ahoj zlato." oplatila jsem mu pozdrav. Chystal se něco říct, ale nestihl to. Vylítla jsem totiž rychlostí světla k záchodové míse a začala zvracet. Rychle za mnou přiběhl aby mi podržel vlasy a mezitím se mě vyptával, jestli je všechno v pořádku, jestli pro mě může něco udělat a tak, jenže já mu nebyla schopna odpovědět, protože jsem bez přestávky zvracela.
Z pohledu Ethana:
Neustále zvracela abylo ji strašně špatně. Netušil jsem co by o mohlo býT a doufal jsem, že mi poradí Spencr. Stali se z nás velcí kámoši za tu dobu co jsem tady. 3el jsem chodbou a přemíšlel kde ho najít. Nemsel jsem dlouho hledat. Našel jsem ho v kuchyni, jak tupě zírá do ledničky. Typický Spencr. ,,Ahoj Spencre." řekl jsem a trochu ho tím vylekal. Kývnul hlavou na pozdrav a když jsem viděl, že mi věnuje svou pozornost, spustil jsem: ,,Prosimtě, nevíš co by mohlo být Zule? Nestále zvrací a je jí špatně a za doktorem jsem nechtěl jít do doby, než to bude nezbytně nutné, tak jsem šel za tebou. Nechci aby se stresovala." dokončil jsem svůj monolog.
Celoudobu jsem se díval všude kolem jen ne na Spencra. Proč, to nevím, ale nebylo mi to asi zrovna příjemné, je to pro mě něco jako projev slabosti, takže když jsem se na něho po té době kouknul, zíral jsem na Spencra, kterému pusa spadla málem na zem, s vytřeštěnýma očima tak, že by mu snad vypadli z ďůlků a s rozteklou zmrzlinou vruce. Tak už ne. Bez te zmrzliny, spadla mu na zem. Já to nechápu. Proč na mě civí, jako bych měl tři hlavy a místo těla banán?
,,Kámo seš v poho? Proč se na mě tak koukáš, řekl jsem snad něco divného?" řekl jsem a to už se vzpamatoval a řekl: ,,Bro ty máš v tý hlavě asi úplně, ale úplně vymeteno!" tak co se dějě, já to nechápu. Co tím myslí vymeteno? ,,Tebe furt nic nenapadá?" zeptal se a já jen tupě zavrtěl hlavou. ,,Ty vole bro!! Ty debile, je těhotná!!"
ta slova se mnou úplně otřásla. Ona je těhotná? J-J-Já budu t-t-t-t-ta-táta!! To je...to je... se mnou to asi někdy sekne...ježiši, panenko skákavá, já budu Táta!!! To je...to je...to je skvělí!!! Mám takovou radost, ne fakt já tady asi zešílím radostí!! Panebože,bude to holka nebo kluk? Jakou tomu pořídíme postílku, pokojíček, hračky! Panebože, já už se nemůžu dočkat! ,,Já budu táta!" vykřikl jsem radostně. ,,Jop, taťuldo!" řekl Spencr a já se tomu prostě musel zasmát, mám takovou radost, všechno je dokonalé.
Mezitím u Zuly:
Bylo mi to divné a tak jsem si nechala zavolat Kim. ,,Ahoj, co ti je, prý bez přestávky zvracíš." řekla mi a já ji na to odpověděla: ,,Kim, asi jsem v tom." zírala na mě jak kdybych spadla z Mrsu, ani se jí nedivím. ,,Tak jo, takže...zkusíme co řekne test." a už vytahovla dva testy z krabičky. ,,Pro jistotu si vem dva abychom mohli porovnat." podala mije a odešla z koupelny, aby mi dlala chvíli čas. Když jsem měli testy připravené, museli jsme ještě deset minut počkat.
Po deseti minutách...
,,Kim já mám strach, co když budu vážně těhotná a Ethan to nebude chtít, nebo nebude připravená, achh já se tak bojím." řekla jsem a nelhala, můj strach byl totiž opravdu velký, celá jsem se klepala a slzy jsem měla na krajíčku. ,,Neboj se, kdyžtak si to s Ethanem hezky vyříkam po staru, hezky bum, bum a bude to." řekla ajá se přestala tak bát, musela jsem ji poděkovat: ,,Kim, děkuji, že tu pro mě si." a ona na to: ,,Vždy tu pro tebe budu, nemusíš se bát, mě neztrátíš, teda pokud předčasně neumřu." tím mě rozveselila já už se vůbec nebálala, protože tak jako tak na to nebudu sama. Vytáhla jsem test z kelímku a:
,,Pane bože!" nemůžu tomu uvěřit. ,,J-J-J-J-J-Já j-j-jse-se-se-m t-t-t-t-t-t-t-t-t-t-ttěho-t-t-t-t-t-t-t-t-t-těhot-n-n-n-na!" nemůžu tomu uvěřit, strašně se bojím toho co na to řekne Ethan, ale pokud ho chtít nebude, jemi to jedno, já si to ottiž nechám zak každou cenu a jestli by se mu to nelíbílo, tak tu se mnou a stím prckem taky nemusí vůbec být! V tom do koupelny někdo vtrhl, nevím kdo. Bylo to strašně rychlé a já hlavně potřebovala schovat testy pto případ, že by to byl někdo nevítaný.
Byl to Ethan. Díky bohu, že jsem ty testy schovala, pomyslela jsem si. Zírali jsme na sebe asi tak minutua pak spustil: ,,Je pravda že jsi těhotná?" ják se to Kurva dozvěděl, vždyť já sama to vím tak dvě minuty a on už to ví, to snad není možné, ale co jsem měla dělat, popírat to nebudu: ,,Je to pravda."
řekla jsem se sklopenou hlavou z obav toho, co uslyším. To jse skvělí jsem tak štastní, že budeme tři. Miluji tě Zulo, strašně moc a i to mále co se nám za děvět měsců narodí, už se na toho nemůžu dočkat." to už jsem nevydržela a začala jsem plakat v Ethanově náručí. ,,Copak se dějě lásko, řekl jsem něco špatně?" zeptal se a já řekla: ,,Ne to jen, že je to tak hezké jak to říkaš, bála jsem se že to nebudš chtít a...a...a....no...no prostě tě taky miluju, strašně moc!"
Ahoj, jsem zpět, omlouvám se, že jsem nic dlouho nenapsal, vím furt se tada jenom omlouvám a už je to nuda, já vas chápu a budu se to omlouvání, snažit omezit. No a pak bych se vás ráda zeptala co si o tom myslíte a jak se vám příběh zatím líbí? Chtěla bych aby příběh měl asi tak okolo dvaceti pěti kapitol, takže jsme asi tak v půlce s tím, že kdyby byl na tento příběh dobrý ohlas, tak bych začala psát i pokračování, ale to teď předbíham. Jinak moc děkuji za to, že že příběh čtete. Je super, že vás je čím dál víc! A chtěla jsem se zeptat, jestli vám na příběhu něco vadí, abych věděla co mám vylepšit. Budu ráda, když mi to všechno napíšete do komentářů a hvězdička by mi den taky nezkazila. Ještě jednou děkuju. Ahoooj :)
ČTEŠ
Odevzdání sobě
Hombres LoboZula se přidá k jiné smečce, protože ta její jí odmítá a její rodina už tady není, aby se za ní postavili. Jediný kdo ji zbyl, byl je její strýček Dan. Ale to se změní když se potká s Ethanem, alfou, který zjistí že jediná bytost kterou bude schopen...