6. Prečo to tak bolí?

31 0 0
                                    

Nick


  Neodtrhol sa. Sám sa zapojil do bozku. Krv mi vrela ako láva, čo bol v mojom prípade neskutočne úžasný pocit. Celé vnútro mi horelo, spaľovala ma vášeň. Ale aj tak to bolelo.


  Del si uvedomil čo sa stalo a odtrhol sa odo mňa. Je v šoku. A ja na tom nie som inak. Je tak nádherný. Prečo mlčíš? Povedz niečo! Povedz že ma nenávidíš! On však len stál a civel na mňa. Podvedome som k nemu urobil krok. Ustúpil.


  ,,Del", šepol som. ,,Ja... prepáč", nedokázal som zo seba dostať ani slovo. Zviezol som sa na stoličku na chytil som si tvár do dlaní. Čo som to len urobil?


  Počul som ako Del doslova ušiel. Ani sa mu nečudujem. Zbohom chlapče. Viem že ma neznášaš, ale dovoľ nech si ťa môžem aspoň pamätať.


Del


  Tie jeho oči. Mal ich plné bolesti. Náhlim sa domov, aj keď nechcem. Prečo som ušiel? Keď ma pobozkal, bolo to ako keby som po mesiacoch na púšti konečne napil čistej chladnej vody. Ako keby sa do sivého sveta vrátili všetky farby. Ako keby po stáročí temnoty opäť zažiarilo slnko. Prečo som teda ušiel?


  Prečo to tak bolí? Prečo ma trápi že som videl bolesť v očiach chalana ktorého milujem? Zamrzol som. Veď som si sám odpovedal. Lebo ho milujem. Zatrasem hlavou. Je to chalan. A ja ho milujem.


  Keď prídem domov, som ako telo bez duše. Nechce sa mi nič. Zvalím sa na posteľ, a rozplačem sa. Prečo láska bolí? Prečo musím stále ublížiť tým čo milujem. Až príliš mi to pripomína situáciu s mamou. Niečo sme riešili, už neviem čo, a ja som radšej ušiel ako by som mal ostať a urobiť to čo cítim. Ušiel som a mamu som viac nevidel. V ten deň mala tú nehodu, pri ktorej zomrela. A čo Nick? Aj jeho som dnes videl naposledy? Ach...


Nick


  Ako telo bez duše som chodil po byte a upratoval. Niežeby som nejak rád upratoval, ale potreboval som zamestnať ruky a toto bola posledná možnosť. Mal som už dve cigarety, ale nepomohli mi. To chce niečo tvrdšie.


  Vychádzam z obchodu a tisnem si k sebe fľašku vodky. Vodka, dobručká medicína. Odpijem si priamo z fľaše a vchádzam do bytu. Dám si druhý hlt a hneď je polka fľaše preč. Páli ako čert, ale ja pálivé rád. Princezná sa mi obtiera o nohy, kým si dám ďalší hlt. Musím ju zobrať k veterinárovi, kto vie či na tej ulici nič nechytila. Fľašu položím na zem, vezmem mačku na ruky a vyjdem von.


  Princezná je v poriadku, ale veterinár ju pre istotu zaočkoval. Položím mačku na zem, ale tá potvora drgne do fľašky a zhodí ju. Hlupák, zabudol som ju zavreť. Obsah sa rozlieva po zemi. Vezmem fľašu a vyhodím ju. Mop hľadať nebudem, zapálim to. Kľaknem si k mláčke alkoholu, z prstu mi vyletí iskra a alkohol okamžite vzbĺkne. Vložím ruky do ohňa. Je to príjemný pocit. Udržiavam oheň na mieste, aby náhodou nevzbĺkol nábytok. Onedlho sa palivo vyčerpá a oheň zhasne. Vďaka mne ani nie je spálená podlaha, ale jasne cítiť pach alkoholu. Pootváram okná a zvalím sa na gauč. Princezná mi skočí do lona a skrúti sa do klbka. Jednou rukou ju hľadím, a druhou zapnem telku. Potom sa natiahnem po cigarety a zapálim si, a zas bez zapaľovača.

Ohnivý tanecDonde viven las historias. Descúbrelo ahora