Nick
Je tu. Na to jediné sa dokážem sústrediť. Šokovaný pozerám do jeho uplakaných zelených očí, keď sa Del zrazu prudko pohol. Rozbil vzdialenosť medzi nami, zavesil sa mi na krk a prudko ma pobozkal. Mozog mi vtedy vypol. Nohou som zabuchol dvere a vtiahol som ho dnu. Pevne ho držím, a zas ma zachváti horúčava. Cítim jeho slzy. Po tenkých pramienkoch mu stekajú po tvári. Pridajú sa aj moje. Neviem prečo plačem, prečo som rozhodený, proste nič. Viem len jedno. Vrátil sa.
Del
Ani poriadne neviem čo sa dialo. Viem len, že som ho bozkával doslova zúfalo. Nick sa so mnou zviezol na gauč. Ležal som mu na hrudi a vylieval si srdce. Úprimne, trepal som dve na tri. Zrozumiteľné bolo iba keď som sa ospravedlnil za to ako som zdrhol. Ja viem, som zúfalý prípad. Ani neviem ako, a zaspal som.
Zobudil som sa na to, že ma čiasi vrelá ruka hladká po chrbte. Samozrejme to bol Nick. Bol až neprirodzene horúci. Snáď nemá horúčku. Opatrne som na neho zdvihol hlavu. Tváril sa zamyslene, a jemne sa usmieval. Oči mu planuli jasnejšie ako oheň, až som mal pocit že my vypáli dieru do duše.
,,No dobré ráno Šípková Ruženka," povedal Nick jemne. Venujem mu trochu nervózny úsmev.
,,Bré ráno," zívol som a natiahol sa. No ani za svet sa mi nechcelo vstať, a Nick je na tom očividne rovnako. Chvíľku sme len ticho ležali.
,,Si horúci", drisol som prvú vec čo mi prišla na jazyk. Nick s úškrnom predviedol svoj dokonalý chrup.
,,Nie si prvý čo mi to povedal."
,,Aspoň ti nie je zima." Na to sa Nick rozosmial. Jak ja milujem ten smiech.
Chvíľu sme boli obaja ticho, len sme hľadeli jeden na druhého.
,,Čo teraz s nami bude?" spýtal som sa šeptom.
,,Ja neviem." vzdychol Nick. ,,Čo by si chcel, aby bolo?" hodil na mňa priam šteňací pohľad, očakávajúc moju odpoveď.
,,No... ja by som..." koktal som nervózne. Nick ma jemne pohladil po líci. Prsty mal horúce, ako celé telo, a bolo to zvláštne príjemné. Podobné ako teplo domova. Upokojovalo ma to.
,,Čo by si chcel, kocúrik?" šepol horko, až som sa zachvel.
,,Teba," povedal som polohlasno. ,,Chcem byť s tebou."
Zlatovlasému chalanovi zaiskrilo v očiach, a zovrel ma tak tuho, až som sa bál že mi doláme kosti. S tichým smiechom ma pobozkal. Och, ako to pálilo.
,,Milujem ťa." povedal, a mňa uchvátil úplne neznámi pocit. Je to akási zmes oddanosti, vášne, pokoja, a najmä lásky. Takže takéto je milovať.
,,Aj ja ťa milujem." vrátil som mu úprimne, a konečne som uveril v lepšiu budúcnosť. V budúcnosť s Nickom.
Nick
Asi hodinu sme len tak ležali, maznali sa a bozkávali. Ale nakoniec sme predsa len museli vstať. Na naše všeobecné zdesenie už bol druhý deň, čiže pondelok, a že meškáme do školy. Del začal hysterčiť, ale ja som ho upokojil bozkom a slovami, že nevadí ak jeden deň vypustíme. Veľmi rýchlo so mnou súhlasil.
,,Čo budeme robiť?" spýtal sa Del sladko, kým sme spoločne raňajkovali. Pri pohľade na tú priam detskú tváričku som hneď vedel, čo by bolo vhodné.
,,No ak by si mal záujem, v meste je lunapark, ktorý by sa ti mohol páčiť." navrhol som. ,,Je tam kopu atrakcií, kolotočov a samozrejme cukrová vata."
STAI LEGGENDO
Ohnivý tanec
Storie d'amore,,Srdce zachvátil oheň a ľad, čo zničiť či pomôcť mu môže snáď. Oheň z vášne, ale ako posledný, ľad zo žiaľu, ale ako prvý, ani jeden nesmie prevládať. Oheň však je život, ľad sa začne roztápať." Dá sa zamilovať za týždeň? Asi áno. Ale za tri dni? T...