1. Bölüm - Merhaba Japonya

26 7 123
                                    

- Her şeyinizi toparladınız değil mi?? Bakın bir şey unuttuysanız geri dönemeyeceğiz. ~Haneul

Haneul unnie uzun yola çıkacağımız için her şeyi tekrar tekrar kontrol etmemiz için bizi tembihliyordu. Yok canım ne seyahati, alt tarafı Kore'den Japonya'ya taşınıyoruz :)

Bilmem kaçıncı kez Yuin'e kulaklığımı aramasını söyledim ama yok, hanımefendi oralı bile değil. Kulaklığını kaybettiği için benimkini almıştı ve şimdi nereye koyduğunu bilmiyordu. Bütün odanın altını üstünü getirmiştim. Neyseki arayışım zaferle sonuçlandı.

Yan odadan gelen Balam'ın sesiyle o tarafa yöneldim.
- Unnie, Tanrı aşkına yardım et. Bu bavul kapanmamak için ant içmiş resmen!! ~Balam

Gülümsememi durduramadım. Yanına gittim ve bavulun içindekileri kontrol ettim. Arkadan gelen Saebyeok'un söylediğiyle kahkahama engel olamadım.
- Yok artık Balam! Bunlar ne böyle? ~Saebyeok

Açıkçası çok fazla eşyası yoktu, yani en azından benimkilerin yanında azlar. Kapağı kapatıp üstüne oturdum, bavulla verdiğim yoğun mücadelenin ardından fermuarı kapatmayı başarabilmiştim.
"Ae Sook ile başa çıkabileceğini mi sandın??"

Ardından ikiz kardeşim Jin Ae'yi kontrol etmeye gittim. O çoktan toparlanmış, Japonya'da yanında kalacağımız arkadaşlarımız ile internet üzerinden konuşuyordu.

- Ae Sook!! Nasılsın?? ~ Ritsu

Ritsu'nun sesiyle gülerek ona karşılık verdim. Ritsu'nun Japon olduğunu bilmesem kayıp kardeşimiz olduğunu düşünürdüm. Jin Ae ekranı bana doğru döndürdü ve onlara el salladım.

- Selam Ritsu! İyiyim, sen nasılsın? ~ Ae Sook
- Ritsu, Ae Sook ile mi konuşuyorsun?? ~ Shizuka

Arkadan gelen Shizuka'nın sesiyle sevinçle ona cevap verdim.
- Shizuka!! Nasılsın?
- Çok iyiyim çünkü buraya geleceksiniz!

Shizuka sevincini sakin yaşayan birisiydi. Ama sesinden ne kadar heyecanlı olduğunu anlayabiliyordum. Ritsu ise benim gibi sevincini doya sıya yaşayanlardandı.

Jin Ae, Shizuka ve Ritsu'ya sitem etti.
- Alacağınız olsun, Ae Sook geldi, anında beni sattınız ya! ~ Jin Ae

Jin Ae'ye güldüm ve sıkıca sarıldım. O sırada Yuin odaya daldı.
- Unnielerim, son kontrollerinizi yapmanız gerekiyormuş. ~ Yuin

Yuin'in söylediği ile hızlıca Shizuka ve Ritsu ile vedalaştık. Eşyalarımızı son kez kontrol ettikten sonra salonda diğerlerinin yanına gittik.

- Uçağın saati yaklaşıyor. Artık çıkmamız lazım. ~ Yuin

İlkbaharın son günleri olduğu için hepimiz ince giyinmiştik. Evin anahtarını emlakçıya teslim ettik. Eşyalarımızı tamamen boşaltmıştık ve evi artık satıyorduk. Çünkü sadece üniversite için gitmiyorduk, temelli Japonya'ya yerleşiyorduk.

Japonya maceramız başlamak üzereydi. Havaalanına doğru yola çıktık. Bavul kontrolünden geçtikten sonra Haneul unnienin sesiyle hepimiz durduk.

- Bu bavul kontrol sırasında kilo mu verdi ya?? Niye bu kadar hafif? ~ Haneul

Saebyeok'un aklına evden çıkmadan önce bavulların dışına astığımız isimlikler geldi.

"Choi Beomgyu?"

Haneul unnienin bavulu karışmıştı, mükemmel!

Tam o sırada birkaç adım uzağımızda elinde Haneul unnienin bavuluna çok benzeyen bir bavulla giden birisini fark ettik. Haneul unnie hemen peşinden gitti.

- Affedersiniz! Sanırım bavullarımız karıştı, o benim bavulum olmalı. ~ Haneul

Hemen hemen bizim yaşlarımızdaki genç adam anlamaz bir şekilde bir bize bir bavula baktı ve sonra kontrol etmemiz için izin verdi. Haneul unnie hemen isimliği kontrol etti ve kendi adını görünce büyük bir oh çekti.

- Bu sizin bavulunuz olmalı o zaman. ~ Haneul

Bavulları değiştirdiler, Yuin sabırsız bir şekilde araya girdi.

- Unnielerim hadi, uçağı kaçıracağız! ~ Yuin

Haneul unnie transa geçmiş gibi uzaklaşan kişiye bakıyordu. Bu işte bir gariplik vardı ama ifadesini Japonya'da almaya karar verdik.

Yuin'in bir kez daha uyarmasıyla uçak kabinine hızlı adımlarla yürümeye başladık. Ekonomi sınıfında uçacağımız için üçlü iki gruba ayrılmıştık.

Haneul unnie, Jin Ae ve ben birlikte oturacaktık. Koridorun yan tarafında da Saebyeok, Balam ve Yuin oturacaktı.

Yerlerimize yerleştik, pilotun anonsuyla kemerlerimizi bağladık. Biz sakince bilgisayara indirdiğimiz dizinin son iki bölümünü izlerken Yuinlerin tarafı oldukça hareketliydi. Yuin, Balam ve Saebyeok üçlüsünün olduğu bir yerin sakin olması beklenemezdi zaten.

Yaklaşık iki saatin ardından Tokyo'ya inmiştik. Havaalanında Shizuka ve Ritsu'yu arıyorduk. Bize el sallayan Ritsu'yu görünce kızları o tarafa yönlendirdim. Heyecanla birbirimize sarılırken Haneul unnienin gerimizde kaldığını fark ettim. Kilitlenmiş gibi tek bir noktaya bakıyordu. Baktığı yöne baktığımda bavullarının karıştığı kişiyi gördüm. Kesinlikle ifadesini almamız gereken konular vardı.

Evet, ilk bölümümüz...

İlk bölümler Spring Love'da da olduğu gibi biraz kısa olacak asıl hikayeye girene kadar. Sonrasında uzun bölümler gelmeye başlayacak merak etmeyin.

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. Sizi seviyorum <333

Summer Reality / Wang YixiangHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin