Ahogy lassan kinyitottam a szemem, majd feltámaszkodtam az ágyon, Dante aggodalmas tekintetével találkoztam. Még fel se fogtam mi történt, már kérdések tömkelegével árasztott el. - Fhuu haver, nagyon megijesztettél. Egész este ki voltál dőlve. Jól vagy? Mi történt? Láttál megint valami piros arcot? Minden oké? - Dante, Dante egyszerre csak egy kérdés, oké? – Huhh, oké. Jól vagy? – Igen. – Mi történt? – Itt vettem egy nagy levegőt. – Találtam a zsebemben egy személyit, elolvastam a nevet, és ennyi. Ezután teljes feketeség. – Tapogatóztam magam mellett, és megakadt a kezem a kis műanyag kártyán. Felvettem, és Dante kezébe nyomtam. Elolvasta ő is a nevet rajta. – Hmm, akkor hívjalak Atlasnak? Vagy Harának? Már nem tudom követni melyik név milyen nyelvű.- Hát, szerintem az Atlas jó lesz. - Elmosolyodott, és felsegített a földről. Leporoltam a nadrágom. - Egyébként Cyrus talált pár bárt, aminek egy hasonló piros arcú ember a tulaja, a legvalószínűbbnek ilyen hajas a neve, annak valami Tyler a tulaja, ha jól emlékszem. Még utánanéz, de jó kiinduló pont lehet. – Okés, köszi. Tényleg. Nélkületek halott lennék. – Igazán semmiség. Amúgy jössz enni? Most jött meg a kaja. Nem tudtuk mit szeretsz, szóval rament rendeltünk neked. – Én is elmosolyodtam. - Tökéletes lesz.
Felvettem a személyit, a zsebembe raktam, és elindultam Dante után. Beértünk az étkezőnek nehezen nevezhető szobába egy asztallal a közepén, és Dante hozott nekem egy széket. A rendelt kaják már ki voltak készítve, egy tányérral mellettük. Helyet foglaltam, és megvártam míg Dante, és az evőeszközökkel érkező Cyrus is így tegyen. Kiöntöttem a tésztát a tálba, és ráfolyattam a barnás alaplevet. Beleraktam a húst és zöldségeket, és szinte egyből nekiláttam. A szemem sarkából láttam ahogy Danteék is így tesznek a saját kajáikkal. Miután végeztünk, Dante kivitt mindent a mosogatóba. Cyrus intett, hogy kövessem, és elindult le a műhelybe. Követtem, és miután végzett, Dante is így tett. A műhelyben Cyrus odavezetett egy géphez, aminek monitorján több bár weboldala volt megnyitva. Odaült a géphez, és odahúzott nekem is egy széket. Leültem, és a monitorra tekintettem, ahol egy sötétrózsaszín alapszínnel egy weboldal virított; „Gyöngyhajú bár”. Cyrus megvárta, hogy Dante is megérkezzen és leüljön, és csak ekkor kezdett el beszélni. – Szóval, kicsit utánanéztem, meg megkérdeztem pár ismerősömet, és 3 bárt sikerült találnunk. – Kihúzta mind a három weboldalt az asztalra, és végignéztem rajtuk. „Neon kert”, „Álomvilág”, és a korábban látott „Gyöngyhajú bár”.
- Szóval, ezt a 3 bárt találtam, aminek a tulajának van bármi piros az arcán. Itt az első, a Neon kert. A tulaja egy Japán fószer, aki mindig piros Oni maszkban mutatkozik, de nem hiszem hogy ő az emberünk. – Miért, szerintem elég para az a maszk. – Vágott közbe Dante. – Megnéztem a hely értékeléseit, és a nagyrészük mérges 12 évesektől van, akiknek nem engedte a tulaj, hogy piáljanak, mert nem akarta, hogy bajba kerüljön miattuk. Nem hiszem, hogy egy ilyen szabálykövető mintapolgár bármiféle ilyennel foglalkozna. Nagy valószínűséggel kidobna minket.
– Átváltott a következő bár oldalára, és kinagyította. – Itt van az Álomvilág is. A tulaj arcának fele egy piros tetoválással van beborítva. Elég kaotikus helynek tűnik a képek alapján. Escort androidokkal és sztriptíztáncosokkal van tele. Na meg 30-as férfiakkal, akik a 16 évesnek kinéző androidokra recskáznak. – Rámnézett. – Elég fiatalnak nézel ki, szóval jobb, ha elkerüljük a helyet. Meg amúgy se lenne sok értelme, mert egy ismerősöm ott dolgozik, elég magas pozícióban. Azt mondja a tulajt folyton megkeresik illegális ügyekkel kapcsolatban, de azt mondja „Ő már kiöregedett ebből.” – Dante felhorkantott. – Bezzeg az androidokra recskázásból nem.
– Cyrus halkan nevetve váltott át a következő bárra, a Gyöngyhajúra. – Ez a bár a legvalószínűbb. A tulaj, akit 4RCH4N63L-nek hívnak, mármint gondolom álnév, de az most lényegtelen, egy piros maszkban van az esetek nagyrészében. A beszámolók szerint elég sok illlegális ügyben volt már benne, szóval ő lehet az emberünk. Vele dolgozik még egy hacker is, de róla semmit nem lehet tudni. Elég rejtélyes. Ha köze nincs is az esetedhez, nagyon valószínű, hogy ismer valakit, akinek van. – Dante elmosolyodott. – Akkor, ma este tehetünk egy kirándulást a Gyöngyhajú bárba. – Cyrus sóhajtott. – Dante, nem bebaszni megyünk oda. - Jól van na, csak poénkodtam. – Cyrus rámnézett. – Este odamegyünk, és beszélünk ezzel a 4RCH4N63L-el. Addig, ha megint lesz bármi látomásod, szólj. – Rendben, és köszönöm a segítséget. Cyrus mosolyogva biccentett egyet, és elindult hátra, ahol egy szétszerelt fegyver hevert az asztalon. Visszanéztem Dantere. Megveregette a vállam. – Na, ma este remélhetőleg közelebb jutunk ahhoz, hogy mi történt veled. – Mosolyogva néztem rá. – Köszönöm. – Na de nem tudom, te hogy vagy vele, de nekem beütött a kajakóma, szóval felmegyek pihenni. – Rendben. Én is pihenek még egy kicsit. – Elindultunk felfele a lépcsőn, Dante jobbra fordult a saját szobájába, én meg balra az enyémbe.
ESTÁS LEYENDO
Elfeledve - A Cyberpunk Story By DemonLyc
Fanfic2127-et írunk. Egy fiú emlékek nélkül ébred fel. Nem tudja hogy hívják, honnan jött, vagy hogy került oda. Ismeretlen hangokat hall a fejében, és még az utcán is teljesen tapasztalatlan. Vajon sikerül túlélnie, és megtudni ki valójában? Vagy elbuki...