1.Bölüm-Karar

1.9K 55 1
                                    

Medya:Beril Demir

İnşallah beğenirsiniz profilimdeki diğer kitaplarada göz atabilirsiniz:)

İyi okumalar##

Beril Demir:

''İstemiyorum" sabır vallaha sabır kafamı duvara geçirecem şimdi.

"O okula gideceksin ve buraya taşınacaksın" kendisi öz babam olmasa şuan boğmuştum.

"Beni neden kendinden uzaklaştırmaya çalışıyosun"

"Seni uzaklaştırmıyorum,Artık kendi ayakları üzerinde durabilen bir kız olmanı isti-"

"Aynı şeyleri söylemenden bıktım" sesim yüksek çıkmıştı.

"Bana sesini yükseltme"

"Hayır istemiyorum"

"Bak güzel kızım,benim hatrıma, şuan üniversitede iyi bir öğrenci olman gerekiyordu ama okula gitmedin ve sınıfta kaldın şimdi bu okulla gidiyosun iyi bir öğrenci oluyosun ve BENİ GURURLANDIRIYORSUN" sonunu bağırarak söylemişti.

"Kendi çıkarların yerine acaba birde benimi düşünsen" bu sefer abim araya girmişti.

"Babam baklı bir DEMİR soyismini taşıyorsan layıkı bir şekilde taşımalısın" göz devirdim abim ayrı gıcık babam ayrı gıcık.

"Şuan yanımda Annem olsaydı beni çok iyi anlardı" diye mırıldandım abim duyacak olacakki hemem lafa attladı kaşlarını çatmıştı korkutucuydu ilkez onu böyle görüyordum.gözündeki nefret her neyse banaydı.

" Canımı sıkma git yat zıbar yarın okulun var"

adeta öküz'dü dişlerini sıkmış tıslıyodu şuan kendimi zor zabdetiyordum.Demir soy ismide Demir soy ismi bok var dimi Allahım yarabbim.

İç çektim ayaklarımı yere vura vura yürümeye başladım inatçı bir kızımdır ama bu inatçılığım bir abimle babama işlemiyordu arkadaş. Merdivenleri çıkmıştım yeni odama girip kapıyı çarptım depelenmeye başladım sizin evinizide okulunuzuda başınıza sokun emi.Patlıcan gibi morardığımı hissedince olduğum yerde kaldım.karşımda duran boy aynasını farkettim kendimi incelemeye başladım;

ince belliydim hayvan gibi yemek yememe rağmen,yaşıma göre küçük yüzüm vardı,Belime kadar uzanan saçımlada tamamlanıyordum vay be Allahım sen neler yaratıyorsun evet egolu bir insanım tamam tamam şaka yaptım...

****

Birazdaha köpükk suyuda az soğuttukmu harikaaa üstümü bir çırpıda çıkardım ve yavaş yavaş küvvetin içine girdim şuan keyfimi kimse bozamaz.dememle banyoya dalan hayvanla beraber çığlık atmam bir oldu.

"Ne bağrıyon be" hızlı hızlı nefes alıyordu.

"Selen sen gerizekalımısın"

"Heryerde seni" derin bir nefes aşdı.
"Aradım" korkmasının sebebini anlamıştım.

"Selen çık şurdan banyomu yapıp geliyorum"

"Canım kuzenim hızlı ol sana anlatacaklarım var" göz devirip elime aldığım sabun şişesini ona attarmış gibi yaptım.tabi refleks olarak korktu ve kapıyı kapattıp çıktı.

Bir anda girince altıma sıçmıştım tabi nefesimi tuttuğumu anlayınca derin bir nefes aldım ama o kadar derinki karaciğer,böbrek,her nevarsa içimdeki bütün nefesi çektim.

Hızlıca kısa bir cıbı cıbı yaptıktan sonra ayağı kalktım kapının arkasındaki bornozumu alıp üstüme geçirdim puslanmış aynamada B harfi yazarak çıktım.beni gören Selenin gözleri ışıldamıştı.

"Kızım bir an öldün diye korktum" diyince sırıttım.

"Yapma ya" sen geç dalganı gibi bakış atarken kendimi yatağıma bıraktım.

"Üstünü değiştirmeyi düşünmüyon heralde"

"Odadan çıkmassan neden olmasın" yataktan doğruldum ay vallaha bana bir bunalma geldi, aniden ayağı kalkınca başım dönmüştü selene tutundum.

"İyimisin angut kafalı kuzenim"

"İyiyim osuruk böceği"

"Başka bişi bulamadınmı"

"Yok bacımsu bize kahve yapta içek" diyerek çekiştirerek odadan çıkardım merdivenlerden inme sesi gelince kendimi çalışma masamın sandalyesine bıraktım ne kadar neşeli gibi dursamda içimde fırtına kopuyordu.bazen yan etkileri oluyordu kusmak baş dönmesi gibi aman neyse ne be kalkıp üstüme gecelik takımımı geçirdim esniye esniye saçımı tarayıp ev topuzu yaptım ve merdivenlerden aşağı inmeye başladım.

"Şükür mavi göz"

"Sus be sarı çiyan"

"Modundasınız Beril Hanım"

"Ay napıyım kuzen"

"Haklısın"

"Sen geldiğinde babamla abim evdemiydi"

"Onlar geldimiki buraya" tabi ya hemen kaçtılar benden daha önemli işleri var mafya ağaları gibi iş yürütüyolar.

"Şimdi napıcaksın,gidicekmisin okula"

" hiç bir fikrim yok ama hayallerim,hedefim var" elimi tuttu

"Her şeyin en iyisini hakkediyorsun dert ortağım" o gün benim annemi kaybetmem gibi o da abisini kaybetmişti ama cesedi bulunamamıştı o da artık ümidini kesmişti,gerçekten bir karar almam lazımdı hayellerim mi yoksa boş boş evde oturup çömezlemekmiydi,tabiki hayallerim hedeflerim ilerdeki hayatımı belirliycekti.

"Ben artık b-bilmiyorum" kafamı iki yana salladım artık hiçbir duygu kalmamıştı üzülmüyordum içten sevinemiyordum hatta azda olsa korkmuyodum içten içe kendimdende nefret ediyordum.derin derin düşündükten sonra aradaki ölüm sesizliğini bir telefon bozmuştu.

İkimizinde kaşları çatılırken arama durdu ve tekrar arandı salona yürümeye başladım ve masanın üstünde duran telefona baktım abimindi oha kaç saat oldu yokluğunu farketmedimi devamlı çalan aramaya artık dayanamayıp açtım.

"Öf ne var be açmıyoruz işte" konuşmuyordu.

"Yağız" erkek sesiydi ve donuk bir sestin ayrıca kalındı.

" yağıza benziycek sesimmi var" sesli bir iç çekişin ardından.

"Küçük telefonu yağıza ver" bağırarak konuşmuştu telefonu kulağım dan uzaklaştırdım o derece. Sabır dileyerek selene baktım noldu bakışı attıyodu,ebenin *** oldu..

"Beyfendi abim burda değil gelince  veririm"

"Şimdi ver" Allahım bu gidişle sağır olacam.

"Bağırma" derken cırlamıştım

"Lan bana bak seni yağızın kardeşi demem öldürürüm"

"O cesaret varsa yaparsın" diyip yüzüne kapattım ardından kapı çaldı sallana sallana kapıya gittim.açtığımda karşımda abim duruyordu.

"Abi seni daha demin bir mal aradı tutturdu yağız nerde al konuş içi rahatlsın" diye telefonu uzattım.Elimden almasıyla son arananlara girip patron yazan yazının üstüne bastı LAN aradığı patronumuydu.

"Uraz bey kusura bakmayın kız kardeşim açmışta telefonu" arka tarafdan gelen bağırma sesiyle kulağımı ovaladım hay senin sesine.

*********

Hihhiii bölümm sonu-_-

LİSELİ MAFYA'MHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin