24.bölüm-UYANIŞ

238 12 0
                                    

Medyama resim koyamıyorum delirecem karakterleri görmek istiyorsanız tanıtıma gidin.

Selamınaleyküm mümin kardeşlerim:)

Oruçluyuz yess~rose

***************
URAZ DEMİR:

Kanlı bıçak,avuç içimden kayıp tok bir sesle yere düşerken bende kendimi ağır harakettle sandalyeye attım.

İnsanlar kendini mutlu eden şeyleri değil,acı veren şeyleri hatırlar.
Benimde unutamadığım bir acım var.
Bu yüzden acılarımı kinimle mühürlemeyi öğrendim.

''bıçağı öyle sapladımki uraz''kan gelen ağzını sildi ve tekrar konuştu.

''bana zevk verdi''

''sen asıl zevki görmemişsin''dedim yerimden kalkarak üstüne yürüdükçe sürünerek benden uzaklaşmaya çalışıyordu,bir yandanda yarasına bastırıyordu işini bitirmemiştim acı çeksin istiyordum.ayağımı yarasının üstüne koyup bastırdım kıvranmaya başladı.

''özür dilerim ,dur artık''sonlara doğru sesi keslmişti ve artık nefes dahi almıyordu bir şerefsizi daha gönderdim öbür tarafa şimdi temizlenip hastaneye gitmekti..

''demir burayı temizlet''

''tamam uraz o iş bende''

''sende olcak zaten kimde olacak''

''uraz uzatmada defol git'' demirle uğraşmak hoşuma gidiyordu kıkırdayıp villadan çıktım.

Peşine düşceğimi bildiği halde burda gelip keyif yapması açıkçası beni güldürdü.

*************

"Berilin drumu kritikleşti" dedi selen derkenki ses tonu onu ele veriyordu özümle petek ise duygusuzlaşmışlardı ne çabuk bu kadar bağlandılar birbirlerine.

"Selen iyileşecek harap etme kendini"

"Sananeki seni ilgilendiriyormu gidin burdan suratınızı daha görmek istemiyorum siz bulaştırdınız bu
işleri sizin yüzünüzden" diyip gitmem için arkamı döndürdü öne itekledi.

Haklıydıda,gidicektim geri dönmemek şartıyla...

"Sen ben bir kaç kişi
Bırakmışız bütün işi
Vurmuşuz kendimizi yollara
Uzunlar yanıyor aramızda
Bu ışıl ikimize fazla
Geceyi böler"

Sıkıcı bir yolculuğun ardından güzel bir hayata adım attım iyi biri olucaktım çabalıycaktım okuyacaktım beni mutlu edecek bir kadın bulucaktım yapıcaktım.....

************
BERİL DEMİR:

Birbirine yapışık olan göz kapaklarımın ardındaki görüntülerde kabustan birer izler taşıyordu.

Uyanmalısın beril diye fısıldadım kendime.
Belki bedenimi kurtaramazdım bu karanlıktan ama bir şans yaratmak için ruhumun üzerine adeta gölgesini düşüren bu kabustan bir an önce uyanmalıydım eğer daha fazla bu karanlıkta kalırsam sonu beyaz ışıkla biterdi.

Yoğun bir kuvvet uygulayarak gözlerimi açtım.Beyaz ışıklar gözlerimi alıyordu.Dünyaya yeninden gelmiş gibi içime çektiğim nefesler sızlattı ciğerlerimi.

Hazırladığım vücudumu güç dileyerek usulca doğruldum.
Hastane odası görüş açıma engel olmak istesede umursamadım.
Tek derdim burdan kurtulmaktı.
Kapı açıldı ışıklar bir sarı bir beyaz şeklinde loş bir ışık elde etti.

"Beril uyandınmı"

"Yok hayla yatıyorum"

"Yiaa benim beybi face yüzlüm uyanmış"

"Selen saçmalama"dolu gözlerini sildi ve detin bir nefes aldı.

"Çok korktum be beril"

"Bende selen o acı hep benle kalacak"

"Yanındayım"elimi tuttu bunu yapanlar her kimse sevdiklerimede zarar vereceklerdi ve bu asla olmayacaktı bunun için onlarla arama mesafe koymalıydım.elimi çektim şaşırmıştı.

"Odadan çık"

"Beril yapma"

"Odadan çık" sesim yükselmişti ama iyiliğin içindi meleğim.

"Tamam sakin ol"

********

Ehe yeni bölümmm ağaa delirecem.

LİSELİ MAFYA'MHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin