2.bölüm-OKUl

1.1K 35 6
                                    

Medya:Selen demir

Gene ben selaaaaammmmmmmm

İyi okumalar###

Beril Demir:

**********
Adamım bağırmasıyla abimin yüzünü ekşitmesi bir olmuştu bu hali çok komikti.

"Uraz bey kusura bakmayın tekrardan" urazmı ne her neyse artık bağırarak konuşmaya devam etti aslında hopörlerde değildi ses ama adam öyle bağırıyorduki benim boğaz tellerim zarar gördü abim alışkan gibi öyle dinliyordu.

"Babamla babanız yemeğe mi çıkıyo yani"

"Anladım uraz bey o iş bende" arkasını döndüğünde başından akan kanla çığlığı bastım.. Abim bana dönüp sus işareti yaparken ben hayla bağırarak konuşuyordum.

" başın kanıyooo" elini başına götürdü.

"Hangi hayvan hetif yaptı lan" diye cırlayıp yanına koştum.
Abim sus işareti yaparken.

"Lan o adam senden önemlimi severim o adamı kapa şu telefonu başın kanıyo" diye cırlamamla selenin ağzımı kapatması bir oldu.

"Uraz bey" sesi hoperlöre aldı.

"O küçüğe söyle benimle düzgün konuşmassa seni dinlemem kafasına sıkarım" abimin gözleri büyürken selenin elini ısırıp elinden kurtuldum.selin kıvranırken;

"Benim kaybedecek hiçbirşeyim yok gel bakıyım kim kimi öldürürse" adam ya sabır diye mırıldanırken.

"Yağız yarın okula gidicem onun için hazırlık yap"

"Tamamda uraz bey sizin lise çağınız bitmedimmi"

"2 yaş geç oldu ama olsun hem bakıyım ne dönüyo bıraktığım yerdemi okul"

"T-tamam uraz bey" hopörlerde olduğunu farkedip hızlıca hopörleri kapatan abime dik dik bakıyordum. Aramasını bitirince bana döndü.

"Kızım sen manyakmısın"

"Öyleysem ne olacak" ne olacak bakışı attım dudağını yalladı gözlerini devirdi.

"Selen senide istersen evine bırakıyım yarın okulun var"öff selen farklı okula ben farklı okula gidiyodum değilmii.

*****
Onlar gidince terasa çıktım aslında apartmanda oturuyorum ama en üst kat olduğu için bir katı var o katda hem terası var hemde ayriyetten 2 tane odası var ebeveyin banyolu,biri misafir odası biride benim odam aşağıdada büyük salon,oturma odası,mutfak,ve banyo vardı maddi durumumuz iyi olduğu için babam parayı dert etmezdi eğer konu bensemm bu yönden şanslıyım desem her şekilde DOĞRU olur;)

Annem,annemi çok özledim sırf onun için bütün olanlara katlanıyordum çünkü birkez denemiştim ikincisine gerek yoktu rüzgarın değdiği bedenimle ince kollarım üşümeye başlamıştı ne ara bu druma gelmiştim.

Selen benden 1 yaş küçük benim üniversite 1 olmam gerekirken annem öldüğünden kendimi derse veremedim ve evden çıkmadım okula dahi gidemeyince babam ya gelip holdingin başında durcaksın dedi yada okuluna gidip iyibir meslek okuycaksın. Iyyyy iğrençç holding mi öğhh aynı size benziyo holdinginizde.

Üşüdümü farkedince lan ne üşümesi donduğumu farkedince içeri geçtim kapıyıda kapattım ve kendimi yatağa bıraktım.

*****

Alarm saatini duvara atarak

"Yeter be" diye ayağı dikildim sabah sabah okulmu olur yaa lavabo rutinimi yaptıktan sonra giyinme dolabımın yanıma gidip iki kapağınıda sonuna kadar açtım.
Siyah ağırlıklıydı klasik bir şey aldım beni 20 yaşında genç kız göstermesine özen gösterecek bir kıyafet aradım sonun da be,ne alaka ama bunda karar kıldım:

LİSELİ MAFYA'MHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin