Medya: Beril demir
Mehabalarr ¯\_ʘ‿ʘ_/¯
************
BERİL DEMİR:Yüzüme değen su damlalarıyla gözlerimi açtım nolduğunu anlamaya çalışırken.
"Uyanmışsın"vücudumu kapamaya çalışdım.
"Vücudun çok güzell"
"Sapıkmısın"
"Yok bu evin temizlikçisi"
"Ee"
"Ne ee"
"Benim şuan çıplak olupta küvette olmamın sebebi ne"
"Bir heryerin kandı iki uraz beyciğim öyle emretti üçüncü bende seni banyo yaptırmak zornda değilim" tek takıldığım şey beyciğim demesi olsada sustum.
"Tamam çık" bu anı bekliyomuş gibi elindeki dökmeye hazır olan şampuanı elime tutuşturup banyodan çıktı küvette dikleştim ve ne olup bittiğini düşünmeye başladım ve o görüntü geldi gene urazın kucağında uyudum has.
"Öf beril öf " kendi kendime debelenmeye başladım.
*********
Hızlıca sevginin verdiği şeyi giydim ve verdiği tokaları kullanarak saçımı iki yandan ördüm.
Giydiğim
Şuan artık ne olup bittiğini öğrenmeli ve ona göre harakete geçmeliyim ve güçlü durmalıyım ne kadar zayıf olsamda ve ayrıca urazla amaliyat hakkında konuşmalıyım çünkü günlerim sayılı..
Merdivenleri teker teker inmeye başladım somurtmamaya çalıştım çalışdım o oda beni hiç etkilememiş gibi davranacaktım ve bu adam piskopatmı evinde ceset var bunuda ayrı olarak araştıracaktım tabi bu evde kalırsam ve birde polisi aramam gerek ama ilk önce olay ne çünkü bu olanlara daha fazla fransız kalamam abim urazın yanında neden köle gibi kalıyor neden saldırıya uğradık ve en önemlisi ben neden urazın yanındayım.
Yüzüme aldığım gülümsemeyle son merdivenide inip büyük salon gibi bir yere doğru yürümeye başladım bu kıyafet,saçla ve makyajsız halimle ne kadar tatlı durduğumu merak ediyorum açıkçası.Arkası dönük telefonla konuşuyordu telefon konuşmasını bitirip bana döndü.
"Balerinci" bak iyi anlaşmaya çalışıyım diyorum ama genede yok ya.
"Sen bana böyle davranmaya devam edersen bende sana öyle davranırım."
"Bunu herseferinde kucağıma bayılan kızmı söyliyo" göz devirmessem olmaz.
"Sana denk geliyo desek daha doğru olur ben gidip şuan miracın kucağınada bayılabi-"
"Miracı nerden tanıyosun" bir tek bunamı takıldın abi.Ha bu arada bu bana hep küçük kız diyip duruyo bende buna abi diyim.
"E abi eski sevgilim"
"Eski sevgilin"
"Evet abi"
"Abi?"
"Ha buarada benim bir hasta-"telefon da çalacak zamanı buldu dimi.
" sonra" göt aklıma selen gelmesiyle.
"Olmaz acil"
"Selenle konuşmak istiyorum"kulağına tutuğu telefonu bir saniye sonra bana uzattı.
"Alo ban bak adi herif beril ner-"
"Alo"
"Beril kuzum nerdesin sen evine tonlarca adam gelip evini karıştırıp döktüler" selene zarar verirlerse kendimi asla afetmem.
"Tamam selen sakin ol"
"Korkuyorum"
"Seni aldırıcam merak etme"
"Nasıl"
"O iş ben-" uraz elimden telefonu çekip aramayı bittirdi uraza kem gözlerle bakıyordum.
"Naptın sen"
"Ne saçnalıyosun kızım sen"
"Selende gelcek"
"Gelmiycek"yavaş yavaş gözlerimin dolduğunu hissedebiliyordum ve ona zarar gelirse ömür boyu ızdırap çekerdim.
"Gelcek"
"Eminmisin"
"Uraz bak eğer onu getirtirmessen seni boğarım"
"Korkıyımmı" şimdi olmaz beynim sarsıntı halindeyken kavga edemiycem heralde anlıma bastırarak gözlerimi kapat aç yaptım.
"Telefonum nerde"
"Sen bu haldeyken benimi boğcan cidden"
"Gözüm dönerse yaparım"
"İntiharada bu yüzdenmi kalkıştın" urazı itekledim.
"Bilip bilmediğin konulara neden burnuna sokuyorsun"
"Sinirini şuan benden çıkarıyorsun ve sonu hiç hayra alamet değil"
"Sus senden tek bişi istiyorum oda kuzenimi"
"Umrumdamı"
"Senden nefret ediyorum"
"Duygularımız karşılıklı"
"Gebermen dileğiyle"
"O dediğin olmuyor"
" kedi gibisin ya ondandır"
" git sabrımı zorlama o odaya birdaha girmek istmessin"
"Pardon ama bem senin kölen değilim ona göre davran"
"Şuan benim için normal biri olsaydın bunları bile söyliyemezdin çünkü yerin altında insanlar konuşamaz"
"İt herif"karmaşıklığın içerisindeydim..
*******
Bişi deyimmi
De
Bişi
Hahğğğiiğ güzeldi dnfnfnfnkv
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSELİ MAFYA'M
ChickLit[Destek amaçlı göz gezdirirseniz sevinirim<3] Annesi öldükten sonra kendini toparlayamayan bir kız ve bu kızın yaşadıkları... mayfa mı? ~okursanız çok sevinirim~