6.bölüm-KAVGA

531 24 0
                                    

Medya; Demir Aslan
Bu aradaa çokmu kötü fmfm
Eğlence amaçlı bu aradaa.

İyi okumalar;

******
BERİL DEMİR;

Burnum kanıyordu herkes birbirine bakarken kapı tekmelledi gelen kişi abimdi onu görme sevincimle ayağı kalktım ve tam koşmaya hazırlandımki demir ile poyrazın iki kolumdan tutmasıyla olduğum yerde kaldım.Abime yalvarıcı şekilde bakarken o uraza bakıyordu,urazı tanıyormuydu.

"Derdin benimleydi" dedi abim uraz mall gibi sırıttı.her boka sırıtıyor buda.

"Artık onunla" kaşlarımı çatmış onlara bakıyordum akan burnum bir süre sonra durmuştu.

"Abi beni deli etme" kızlara baktım başlarında korumalar duruyordu abim konuşmuyordu yani konuşamıyordu gözlerindeki korku ve bedenini saran titreme onu ele veriyordu.

"Uraz bey kardeşimi bırakırmısınız" uray beyy bundan beymi olur olsa olsa selvi boylu deve olur neyse de ben bu ses tonunu bir yerden hatırlıyom.
Lan bu uraz o urazmı patronu olanmı.

"Allah kahretsin" ayaklarımı yere vuruyordum demirle poyraz kolumu iyice sıktı hiç bir acı hissetmiyordum ,sinirleri bana değildi karşıda duran selen ve özümeydi.

"Dediğimi yapıcakmısın" ne kadar sinirden uzak sesiyle konuşmaya çalışsada hala sesi korkutucuydu heran şuan burda biri ölebilirdi.Abim konuşmak için ağzı aralandı ama izin vermedim.

"Hayır yapmıyor" yanıma geçti kafama silahı doğrulttu.Nefesi tenime değiyordu buda bana kötü hissettiriyordu.

"Yoksa üvey kız kardeşimi vurayyımı" hiçbir duygu hissetmiyordum .

"O senin üvey kardeşinse benim gerçek kardeşim" içimden abi sen cümle kurma geçsede sustum.Selen cırladı.

"O silahı alıp götüne sokmadan nerden çıkardıysan oraya koy" demirin bakışından sonra ayağı kalkmaya çalıştı.

"Biz sizin oyuncağınızmıyız,istediğiniz zaman yalan söyleyemessiniz" koruma geri otutturdu.

"Bana çekirdek getirsenize kim kimin kardeşi öğreneyim"ciddi değildim çünkü bunların bir şaka olmasını umuyordum.bir uraza baktım birde abime.Hayır ciddilerdi anladığım kadar uraz benim üvey abim abimde gerçek abim,doğruumu anladım lan.

"Birşey sorcam uyuyom dimi ben"

"Beril mal mal konuşma"petek nasıl bağırdıysa şuraya bıraktım demire döndüm.

"Beni cimciklesene"

"Uraz bu kafayı üşütmüş"göz devirdim bir an gözüm kafamdaki silaha kaysada derin bir nefes aldım.
Uraz dibime girdi ve silahın tetiğini çekti .

"Veda et kardeşine yağız" kafama sıkılan silahla gözümü sıkıca kapattım lan acı hissetmiyordum ve karanlığın içine düştüm karşımda annem vardı heryeri kandı.

"Anne"bana iğrenerek bakıyordu.Ne olduğunu anlamaya çalışıyordum etrafıma bakınıyordum.

"Beril uyan artık"gözlerimi açtığımda bar masasında kafamı koymuş buldum.Hemen ayaklandım.

"Noldu"

"Ne biliyim geldiğimde uyuyodun" şarkı sesisinden anlayamıyordum özümü.lafını bağırarak tekrarladı ve devam etti.

"Her boş bulduğunda uyuyonmu sen?"

"Evet" gülüştük şarkı değişmek için 2 dakikalık şarkı kesilmişti herkes yuhlarken biri çığlık attı. Herkes oraya dönünce kısa süreliğine özümle birbirimize baktık barmen herzaman oluyormuş gibi rahatken nolduğunu anlamak için sese yöneldim.

"Napıyosun sen be" diye karşımdaki seleni gerime çektim.Selen titriyor ve iç çekiyordu.özüm adama bağırırken selene nolduğunu sordum.

"Bana dokunmaya çalıştı" tepem şimdi attı gözlerimi kapayıp tamam anlamında kafamı salladım.Adam konuştu sarhoştu hareketlerinden belliydi.

"Woww sen daha güzelsin" diye kendine çekti dikkatle izleyen millete ayrı gıcık olmuştum adamı itekledim araya petek girdi peteğin kolunu tutup yere savurunca doğal olarak dellendim.

"Sıçtım ağzına" dedim gülümseyerek yanımda duran bilardo masasının üstündeki bilardo sopasını alıp adama geçirdim adam yere düşerken içimden saydırdığım küfürleri dışımdan saydırmaya başladım.özüm ağzımı kapattı.

"Yürü gidiyoruz" tamam anlamında kafamı salladım barda bıraktığım çantaları alıp ilerledim kolumdan çekilip tokat yiyceğim sırada biri kolunu tuttu kalbim ağrıyordu burnumun kanadığını hiseddince hiçkimseye bakmadan kendimi dışarı attım.Az daha kalsaydımm bayılırdım.


Kafamı dağıtmak için çantamdan kulaklığımı çıkarıp şarkı açtım yanıma özüm ve selen oturdu.Petekde valeden arabayı almaya gitti göğsümün sıkıştı yüzümü ekşidirken.

"Hass telefenumu barda unuttum"

"Özüm al gel çabuk" tamam diyip uzaklaştı.

ÖZÜM KAYA:

mal gibi telefonumu barda unutmuşum tövbe gelirim ben böyle yerlete şerefsiz evladına bak bide utanmadan berile sen daha güzelsin diyo bişi derdimde neyse.

Bara girmemle yerde yatan adamı gördüm üzerindede uraz vardı etrafta kimse yoktu.Adamı iyi hırpalamış..

"Benim mekanımda böyle bir hadsizlik nasıl yapsrsın lan" maşallah borazon gibi sesi var.

"Ne arıyosun burda"kulağımı ovalayarak arkamı döndüm.barmen adamdı.

"Bağırman şartmıydı" uraz ayağı kalktı yanındaki havluyu alıp elindeki kanları sildi.iğrençç

"Telefonumu alıp gidicem" kafasını olmaz anlamında sallayan adama bir tane vurmak istesemde yapmadım yaka kartına baktım Atlas hımm güzel isim atlası dinlemeden oturduğum masaya ilerledim masanın tam yanında yatmış olan adama baktım kan gölüne dönmüştü ağzının içi yüzünde morluklar vardı.daha fazla midem kaldıramadı telefonumu alıp ordan uzaklaştım.

**********

Bişi söyleyecem ben lan bir an bende gerçek sandım..

LİSELİ MAFYA'MHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin