14.bölüm-Korku

265 10 1
                                    

Medya:urazın arabası

Nabersinizzz ayollll<33

*************
BERİL DEMİR:
Sakin adımlarla ilerliyordum ama bişeye çarptım çığlık atmamak için kendimi tutuyordum çarptığım yere dokunmaya başladım bu.....urazın acil ama acil beni çıkarması lazım havada asılı cesed torbasını ittim ve geri adımladım kapıya koşarken ayağıma birşeyin çarpmasıyla yere düştüm elim sıvı birşeye değdi kokladım kandı hayır beril hayır.

"Urazzzzz"bas bas bağırıyordum ama ölmüşki ne zararı olcak bana dimi sesimi kestim az da olsa odaya ışık yansıyordu ve kanlı elimi görebiliyordum üstüme sürmeye başladım çünkü iğreniyordum önümde beliren gölgeyle kafamı kaldırdım geriye kaçmaya başladım oturduğum yerde hani ölüydü olum bu.

"Yaklaşma bana,urazz çıkar beni burdan"

aağlamaya başlamıştım beril malmısın ne ağlıyosun sus,sus yok susturamıyorum kendimi ve bu tıravma olarak kalcak aynı araba farının gözüme yansımasıyla panik atak geçirmem gibi artık uraz yüzünden karanlıktanda korkucam gölge aniden yok oldu aşırı derecede hızlı nefes alıyordum göz damlalarım tükendi gözlerimi sildim kulağım çınlıyordu ama ilk önce burdan çıkmalıyım. Kapıyı bulamıyorum ve biryerlere çarpıp duruyorum son çare.

"Urazz lütfen çıkar beni"kendimi yırtıyordum ben babamın emaneti değilmiyim iyi davranması gerekirken yaptığına bak gerçi bende hak ettim.Davar herif.kapı yavaiça açılmaya başlamışdı kim açtı bilmiyorum ama çok yorgunum çünkü tükendim zorlada olsa ayağı kalktım kendimi bok gibi hissediyordum heryerim ağrıyordu neden böyle şeyleri çekmez zorundayım suçum ne? kendisi şuan karşımdaydı.gözlerini asla bakamıyordum çünkü korkuyordum ama adla sebebini bilmiyordum bu odaya sonra tekrar geleceğime eminim kafamı kaldırdımç

"Akıllanmışsındır" gözlerim yorgunluktan yavaş yavaş gidiyordu bir iki adım attıktan sonra uraza sarıldım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.

URAZ KARAYEL:

Tamam artık bu kadar yeter babasının emaneti zaten sadece akıllanması gerekti odaya yaklaştıkça berilin sesini duyuyordum sesi gitmişti ve titrek çıkıyordu

"Uraz lütfen"derin bir nefes çektim ve anahtari deliğe sokup döndürdüm kağıyı açtım olduğu yere çökmüş ve eli yüzü kan içerisindeydi ayağı kalktı halsiz görünüyordu.

"Akıllanmışsındır" bir iki adım attı ve elleri boynuma sarıp kendini bıraktı anın şokuyla napcağımı şaşırdım tabiki tepkisizdim.

"Beril"bu kız niye olup olmadık yerlerde uyuyor kendimden uzaklaştırdım kafasın öne düştü bağlı olan saçıda gevşemişti kan kokusuna rağmen çok güzel kokuyordu ne koktuğunuda biliyosunuz zaten.yüzüm tebesümleşsede geri ciddi halime dönüp berili kucakladım.

" sevgi buraya gel"

"Efendim urazcım" bu kız gene taktı kafayı benle.

"Urazcım?"

"Evet urazcım" sabır vallahi sabır.

"Berili banyoya sok"

"Niye kendi yapamıyormu" göğüsünden iki düğme açtı yüzüne bakıyordum kaşlarımı havaya kaldırdım.

"Napıyosun"

"Banyo için hazırlanıyorum"gözmü kırptı o bana seni haşlardımda dua et beril var kucağımda.

********

Az oldu ama bir günde 4 bölüm attığımdan idare eddin artık ¯⁠\⁠_⁠ʘ⁠‿⁠ʘ⁠_⁠/⁠¯

LİSELİ MAFYA'MHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin