'' Tolong !!! '' jerit reen tetapi mulutnya diketap oleh tapak tangan besar lelaki itu.
'' Don't worry sweet I'll be gentle.'' kata lelaki itu .
Belum sempat lelaki itu buat apa -apa qal sudah menumbuk lelaki itu .Tumbuk lagi dan lagi sehingga membuatkan muka dan bibir lelaki berdarah .
'' Aku dah cakap kat kau jangan bagi aku nampak muka kau lagi kan .'' kata qal dengan penuh amarah .
'' Sorry lah bro aku tak pernah dengar kau cakap pun , by the way body isteri kau cantik .''
'' Fanculo.''
Buk !!
'' Aku pun belum sentuh lagi isteri aku ,kau ni dah tak tahu halal haram ke sial nak sentuh isteri orang suka -suka .''
Apabila qal mahu menumbuk lelaki itu lagi reen terlebih dahulu memeluk qal dari belakang supaya tidak cederakan lelaki yang mahu menyentuh reen tadi .
'' Sudahlahtu abang ni kat public .'' kata reen sambil teresak -esak.
'' Kalini kau masih bernasib baik bodoh .''
'' Dah jom sayang naik kereta.''
Apabila sampai sahaja diperkarangan rumahnya qal mengangkat tubuh kecil reen masuk didalam bilik mereka ,tubuh reen yang ketakutan itu dipeluk erat sehingga tiada ruang antara mereka .
'' Sorry kitten .'' ujar qal dia gagal menjaga reen dalam keadaan yang baik .
'' Abang .''
'' yes kitten .''
'' Reen sekarang rasa jijik dengan diri reen abang ."
"Non devi sentirti disgustato di te stesso ." ( Kau tak perlu rasa jijik dengan diri kau.)
Reen hanya mengganguk tanda faham .
" Dah jangan fikirkan sangat , anggap je yang tu tak pernah terjadi selagi aku disisi kau aku akan lindungi kau ." Kata qal sambil membetulkan posisinya.Sempat dia pesan pada reen .
****
"Abang !!!" Jerit hana sambil membangunkan suaminya aryan ." Ish baby ni nape dah lah pagi - pagi buta ." Nada aryan sedikit meninggi tetapi still okay .
" Tengok ni ." Ujar hana sambil menunjukkan pregnancy test. Adakah dua garis ?
" Apa tu ? " Tanya aryan dalam mamai .
" Ish tengok lah ni ." Tunjuk hana sekali lagi .
" Oh pregnant eh ?" ujar aryan lalu sambung menutup kelopak matanya .
" Ye !!! " Kata hana dalam nada teruja .
Tak sampai beberapa saat matanya kembali terbuka .Dek kerana terkejut .
" Okay ,weh apa baby tunjuk tadi , seriouslah baby pregnant?" Soal aryan dalam nada terkejut.
" Ye , abang ni boleh tak berhenti jadi blur ?
" Bukan selalu abang jadi blur an ."
" Ish dahlah abang ni , nak majuk ." Ujar hana sambil memuncungkan bibirnya .
Aryan yang nampak hana muncungkan bibirnya itu terus tersenyum sinis . Mulalahtu otak dia ,bini dahlah tengah mengandung . Taklama kemudian dia segera cium leher putih gebu isterinya itu ,bukan sahaja cium tetapi menggigit . Hana terjerit kesakitan apabila aryan menggigit lehernya .
" Abang !!! Sakitlah aduh ." Dia terus mengosok tempat yang aryan gigit itu tadi .
" Alah baby ni abang baru gigit sikit dah jerit belum lagi abang buat yang extreme." Katanya selamba
YOU ARE READING
Jodoh Dari Kecik (og)
RandomAireen Jaznieza , seorang gadis yang berumur 23 tahun. Sikap nya yang ceria, periang, manja dengan keluarga dan kawannya tetapi tidak kepada orang lain. Tengku Izra Eqal ialah seorang jejaka berumur 25 tahun yang berdarah Malay+ Italy. Dia seorang...