Felix 'den
Hyunjin ile onun evine yürüyorduk ve birbirimize bir şeyler anlatıyor veya kahkaha atıyorduk. Gayet eğlenceliydi.
Bir anda rüzgar çıktı altımdaki etek uçuşmaya başladı... Rahatsız olduğumu belirterek uçuşmasını önlemeye çalıştım ancak olmuyordu...
Nefesini ensesemde Hyunjin, üstündeki hırkayı belime doladı ve bana tebessüm etti. Bense sadece mahcupça gülümsemeyle yetindim ve kafamı hafifçe eğmiştim.
Hyunjin arkamdan yanıma geldi ve kafasını eğerek işaret parmağını burnuma dokundurarak sırıttı ve "Kızardın, çok şirinsin!" dedi. Bense bu söz üzerine daha da çok utanıp kızardım. Sonra da hiç konuşmadım.
Eve geldiğimizde Hyunjin cebinden anahtarı çıkarıp kapıyı açtı ardından eve girdik. Bir anda sesler geldi ve merdivene açılan koridordan gelen havlama sesleri gülümsememe yetti.
Küçük Kkami bize doğru koşmaya başladı. Hyunjin 'in tek sözüyle Kkami kendini durdurdu. "Bekle Kkami! Misafirimizi korkutabilirsin!" dedi.
Ardından Kkami bir bana bir Hyunjin 'e baktı sonra Hyunjin onu kucağına aldı ve Kkami 'nin patilerini hareket ettirerek "Meyaba Felix! Ben Kkami~" dedi.
Bense gülüp Kkami 'yi Hyunjin 'in kucağından alarak "Merhaba Kkami! Tanıştığımıza çok memnun oldum!" dedim.
Kkami birkaç kez havladı sonra ise yanağımı yaladı. "Seni çok sevdi anlaşılan daha önce benim dışımda kimseyi yalamamıştı. Çok ilginç! " dedi Hyunjin şaşkınlıkla, "Ah bende onu çok sevdim. O çok tatlı~" dedim karşılık olarak.
Ardından kucağımdaki mini minnacık köpüşü yere indirerek. "Sormayı unuttum. Bir şeyler yer misin? Seungmin Hyung kurabiye hazırlamış." dedi ensesini kaşıyarak.
"Yok ben aç değilim. Sorduğun için teşekkür ederim." dedim gülümseyerek. O ise "Emin misin çilekli süt ile güzel gider?" dedi sırıtarak. Ben ise şaşkınlıkla "Ama sen nasıl?! Nasıl bilebilirsin?" dedim. "Birkaç kez seni çilekli süt içerken gördüm. Çok şirin görünüyordun. Bende seni davet ediceğim için birkaç tane aldım." dedi Hyunjin sırıtarak. Benimse takıldığım tek şey vardı "Şirin mi?" dedim şaşkınlıkla. "Hımhm" dedi Hyunjin içten gülümseyerek.
"Ben şirin değilim! Hatta çok kaslı ve ürkütücüyümdür!" dedim kaşlarımı çatarak.
O ise alayla gülerek "Hım demek öylesin o zaman bakım kaslarına?" dedi.
Bense dudaklarımı dişlemeye başladım. Bilin bakalım ne eksik? KAS! Eee ne yapıcam ben şimdi?!
"Gösteremem çünkü her zaman belirgin olmuyorlar sadece sabah uyandığımda veya gece uyurken belli oluyor!" dedim stresle.
"Hımh öyle mi oluyormuş?" dedi yine alayla bense sinirlenip, "Hey! Yalan söylemiyorum ben!" dedim. "Sana inanıyorum Felix ve kaslarının çok korkunç olduğuna da eminim. Ve sorumu tekrar ve itraz kabul etmeden soruyorum: Kurabiye ve çilekli süt ister misin?"
İtiraz kabul etmediğini söylemişti bende nazikçe kafamı sallayarak onayladım. "Güzel..." dedi ve amerikan mutfağa doğru ilerledi. Beklemeye başladım.
Geldiğinde kendi için ağır bir kahve bana ise çilekli süt ve kurabiye getirdi.
Tam bana doğru geliyordu bende elindekileri alıp işini kolaylaştırmak için ayağa kalkmıştım ki Kkami Hyunjin ve benim ayağımın dibinde koşturmaya başlamıştı. Bu nedenle ikimizin de ayağı birbirine dolaştı.
Hyunjin bağırarak "KKAMİ DUR!" dese de ne fayda hala devam ediyordu ve Hyunjin üstüme düştü.
Tabii onunla birlikte kurabiyeler yer içeceklerse benim üzerime döküldü...Selamlar öncelikle. Bu bölüm orta derece uzunlukta ve tatlı bir yakınlaştırma bölümüydü. O nedenle benim çok hoşuma giden ve aynı zamanda içime de sinen bir bölümdü.
Umarım siz de seversiniz ve içinize siner...Bu arada bu Felix 'in kıyafeti
İyi okumalar...
Yorum💌🔼
Oy🌟🔽
Sizce bir sonraki bölümde neler olacak? Tahminleriniz neler bakalım?↪️
Hyunjin 'in evinde ne olacak?➡️ANYWAYSSS
HEPİNİZİ ÇOK SEVİYOR ve
ÇOK ÇOK ÖPÜYORUMGÖRÜŞÜRÜZ HYUNLİXERLAR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy! HYUNLİX
FanfictionFelix gece sarhoş olup okuduğu güzel sanatlar üniversitesinden resim bölümünki hoşlandığı Hyunjin'e mesaj atar. Sonra ki gün ise ne yaptığını hatırlamaz... #SemeHyun 🥇