Hyunjin 'den
Felix alel acele üstümden kalkıp sayamayacağım kez özürler dilemeye başladı...
"Asıl ben özür dilerim Felix, kıyafetin mahvoldu." dedim pişmanlık dolu sesimle ve ardından da "Sen üstündekileri çıkar bende sana bir eşofman takımı getireyim. Olur mu?" diyerek devam ettim...
O ise "Gerçekten gerek yok hem ben eve gideyim artık..." dedi. Bense kendimden emin bir şekilde "Hiçbir yere gitmiyorsun. Eğer böyle dışarı çıkarsan üstün ıslak olduğu için üşütebilirsin. Anlaştık mı?" dedim.
O da mahcubiyetle kafasını sallayıp, başını eğdi. O FAZLA TATLI DEĞİL Mİ?! TANRIM BİR İNSANIN UTANMASI NE KADAR TATLI OLABİLİR ACABA?! FELİX BU KONUDA SINIRLARINI ZORLUYOR ÇÜNKÜ?!
Bileğini kavrayarak onu odama götürdüm ve yatağa oturmasını sağladım. Ardından dolabın kapağını açıp göz atmaya başladım.
"Ah şey, bu sanırım olur ve bir de bu!" diyerek elimdeki bebek mavisi sweati ve gri eşofmanı Felix 'e verdim.
Eğilerek teşekkür etti bense sadece gülümsemekle yetindim. "Ah ben içeriyi toplayım, sende üstünü değiştir. Hım?" dedim. Felix 'de kafasını salladı.
Tıpkı dediğim gibi içerideki dağınıklığı toplamaya başladım. Ardından birkaç dakika sonra oda kapısının açılma sesi sonra da Felix geldi...
AH SİKTİR! BİLİN BAKALIM KİM TÜM TAKIM YERİNE SADECE SWEATSHİRT Ü GİYMİŞ? AAAAA LEE YONGBOK FELİX!
Tanrım akıl sağlığım şu an fazlasıyla zorlanmakta! Tamam, bunu belli etmemeliyim.
"Eee yakışmış mı?" dedi sırıtarak. Bense içimdeki hissi bastırarak, "Çok yakışmış ama eşofmanı da giyseydin keşke üştebilirsin... Hasta olmanı istemeyiz." dedim yüzümdeki samimi gülüşümle.
O da "Şey biraz bol ve uzun geldi o yüzden gerek duymadım... Rahatsız edici mi görünüyor?" dedi yüzünü asarak. AMA BEN BUNA KIYAMAM Kİ!
Yanına gidip yüzü "Saçmalama Felix! Neden rahatsız olayım ki? Gayet güzel görünüyorsun. Gözlerimi kamaştıracak kadar..."
Kollarımı backlarına ve beline sardım ve onu kucağıma aldım. Yavaşca koltuğa ilerledim. Oturduktan sonra Felix 'i göğsüme yatırdım ve ona baktım baktım.
Şaşkındı... Bende şaşkındım çünkü ikimizde bunu neden yaptığımı bilmiyorduk... "Bir civciv kadar tatlı ve miniksin Lee Yongbok Felix..." dedim ona içim giderek bakarken...
Aklıma gelen şey ile panikledim ve "Rahatsız olduysan-" dedim ve Felix, "Rahatsız olmadım. Ahm biraz böyle kalmaya ihtiyacım var sanırım...?" diyerek sözümü kesti.
Yah bu civciv yenebiliyor mu? "Imh sen nasıl istersen. Hatta istersen uyuyabilirsin..." dedim kulağına eğilerek fısıltıyla. Bunu derdemez de onun beline koyarak biraz daha koltuğun başına kaydım böylece ikimizin de bacaklarını uzatabileceği kadar yer olmuş oldu.
"Gerçekten mi?" dedi şaşkınca. "Evet. Sanırım dün uyumadın gözlerinin altı şişmiş. Bir türlü anlayamıyorum!" dedim.
O da şaşkınlıkla "Neyi, neyi anlayamıyorsun?" dedi. Bende ona porselen bir bebekmiş, dokunsam paramparça olacakmış gibi bakarak, "Ben sana kıyamazken sen nasıl uykusuzlukla gözlerine işkence edebilirsin Yongbok..." dedim.
O ise dudaklarını büzerek "Özür dilerim... Ama bir şey sormalıyım; 'Sana kıyamazken' derken ne demek istedin?" dedi.
Bende "Bende bir bilsem Felix, bilsem anlatacağım ama, bilmiyorum ne anlama geldiğini çünkü daha önce hissetmediğim bir şeyi açıklayamam çünkü." dedim çaresizce...
Çünkü gerçekten bilmiyordum bunun ne olduğunu kafam karışıyordu... "Hadi sen uyu. Boşver bunu." dedim gülümseyip saçlarını okşayarak.
O da usulca kafasını sağladı.
________________________________Selamın aleyküm naber, nasılsınız? Umarım iyisinizdir ama ben değilim olsun siz iyi olun!
Bu bölüm orta derece uzunlukta ve tatlı bir yakınlaştırma bölümüydü. O nedenle benim çok hoşuma giden ve aynı zamanda içime de sinen bir bölümdü.
Umarım siz de seversiniz ve içinize siner...Bu arada bu Felix 'in kıyafeti
İyi okumalar...
Yorum💌🔼
Oy🌟🔽
Sizce bir sonraki bölümde neler olacak? Tahminleriniz neler bakalım?↪️
ANYWAYSSS
HEPİNİZİ ÇOK SEVİYOR ve
ÇOK ÇOK ÖPÜYORUMGÖRÜŞÜRÜZ HYUNLİXERLAR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy! HYUNLİX
Hayran KurguFelix gece sarhoş olup okuduğu güzel sanatlar üniversitesinden resim bölümünki hoşlandığı Hyunjin'e mesaj atar. Sonra ki gün ise ne yaptığını hatırlamaz... #SemeHyun 🥇