Seungmin 'den
Bir restoranta girdiğimizde kapıdaki görevli bize selam verdi "Hoş geldiniz Bay Bang. Sizi şöyle bu masaya alalım." dedi. Bay Bang ise yüzünde mimik oynamadnan sadece kafa salladı. Bay Bang masadaki sandalyelerden birine yönelmişken bense sadece olduğum yere çakılmış gibi kaldım. Sürpriz bu muydu? Çünkü öyleyse ÇOK GÜZELLL!
Bay Bang bana baktı ve eliyle arkasında olduğu sandalyeyi işaret etti sonrada oturmam için çekti. "Geç bakalım Seungmin. Ee sürprizimi nasıl buldun?" dedi gülümseyerek. Bende "Sürpriziniz için çok minnettarım ama gerçekten hiç gerek yoktu Bay Ban-" sözümü kesen telefonumun melodisi üzerine "Kusura bakmayın Hyunjin arıyor..." dedim. O da eliyle açmamı işarat etti.
-Ne var Hyunjin!
-Hyungların birtanesi nerdesinn?
-Bay Bang ile ...
Şu an ne desem Hyunjin yanlış anlayarak saçma sapan şeyler algılayacaktı. Çaresizce ne diyeceğimi düşünürken;
"Yemekteyiz...?" dedi Bay Bang cümlemi devam ettirebilmek için
-Eee Chan Hyung ile...? Ne?
-Yemekteyiz.
-OOOOOOO hayırlı olsunnn, düğün ne zaman? Lütfen altın fiyatları düşünce olsun, yoksa almam bak hee!
-Evet hımhhıı evet tamam eve gelince öğretirim. Sen neden aradın onu söyle
-Abilerin birtanesi, gülüm, bebeğim, uğur böceğim, kelebeğim benim kartta para kalmamış hemen telefondan göndersen olur mu?
-Gönderirim göndermesine de neden, yani acil bir şey falan mı oldu?
-Şey... Lix 'i lunaparka götürmek istiyorum bilirsin dolaşırız, eğleniriz falan ama bankada param az kalmış, bende nakit taşımam bilirsin...
-Peki. Gönderirim hatta direk bu ayınkini veriyim de sonra unutmayım.
- ASLAN ABİM BE! SEN VARYA SEN KRALSIN SEN! ADAMIN DİBİSİN DİBİ! MÜKEMMELSİN VALLA! SENİ ALAN GAY YAŞADI -ki o bu durumda Chan Hyung oluyor- YAŞADI!
-Hadi bırak yalakalığı! Dikkat edin kendinize. Gittiğinde ve çıktığında beni arıyorsun. Anlaştık mı?
-Anlaştık little gay!
-Salaksın.
-Biliyorum.
-Telefon Kapanır-
"Ah çok üzgünüm gerçekten. Felix ile lunaparka gitmek istiyormuş da, o yüzden aradı." dedim mahcubiyetle. "Ah hiç sorun değil. Müsadenle bende telefonumu açık konuma getireyim de Hyunjin, Felix 'e planını anlatınca Lix hemen izin için arar kesin." dedi gülümseyerek. "Ah tabii, müsade sizin." dedikten sonra telefonunun açılmasını sağladı.
"Bay Bang biz buraya neden geldik?" dedim. "Sürpriz işte, kötü bir sürpriz mi? Eğer öyleyse kalkalım ve sen nereye istiyorsan oraya gidelim." dedi endişeyle. "Imh hayır Bay Bang o nedenle demedim, neden bana sürpriz yapmak istediniz, sormak istediğim buydu." dedim açıklayarak. "Oh, aslına bakarsan pek bir sebebi yok ama illa bir anlam gerekiyorsa: aramızdaki resmiyeti kaldırmak için diyebiliriz." dedi siparişlerimizden önce gelen sek viskisini yudumlayarak.
Bu adam nasıl sek viski içebiliyor ya! Ben şarabı zar zor içebiliyorum! Neyse konuyu dağıtma Seungmin! "Resmiyeti kaldırmak derken? Nasıl yani?" dedim şaşkınlıkla. "Seungmin açık konuşacağım, ben hislerinin farkına varamayan, onları göz ardı eden ve sadece mantığıyla hareket eden bir adamım ancak o gün sana sarıldığımda vücudum mantığım ile hareket etmedi ama pişman değilim çünkü iyi geldi. Sana sarılmak bana iyi geldi, eğer bıraksan yıllarca sana sarılabilirmişim gibi hissettim. Hatta o gün Felix bana, sana olan davranışımın diğer çalışanlara olan davranışlarımdan farklı olduğunu söyledi. Şu an senden hoşlanıyor muyum bilmiyorum ama sen şu sıralar fazlasıyla ilgimi çekiyorsun, diğerlerinden farklısın ve en önemlisi bana iyi geliyorsun." dedi ve "Özellikle insanlardan saklamaya çalıştığın, gizlediğin gülüşün günümün güzel geçmesini sağlıyor." diyerek devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy! HYUNLİX
FanficFelix gece sarhoş olup okuduğu güzel sanatlar üniversitesinden resim bölümünki hoşlandığı Hyunjin'e mesaj atar. Sonra ki gün ise ne yaptığını hatırlamaz... #SemeHyun 🥇