Bölüm 15: Aşk

92 11 1
                                    

Felix 'ten
Hyunjin ile konuşmak istiyordum ama konu yoktu ki... Aklıma evden birden çıktığım için Hyunjin 'den özür dilememin saçma olmayacağını düşündüm ve ona yazmaya karar verdim.

Aşçı Civciv🐤🐣:
Hey Hyunjin
Ben özür dilerim...

Sweatshirt 'ünü Yediğimm:
Ne?
Anlamadım ne için özür dileyeceksin Lixie~

Aşçı Civciv🐤🐣:
Tanrım ismime aşık oldum|
Senin "Lixie~" diyen ağzını yerim şapşiiiikkk|
Şey öyle apar topar çıktık ya o yüzden özür dilemek istedim

Sweatshirt 'ünü Yediğimm:
Ne alaka Felix bu konu için özür dilenir mi?
Bence sen bana yazmak istedin ve sebep bulamadın?
Doğru muyum?

Aşçı Civciv🐤🐣:
Ufff evet doğrusun!
Nasıl anladın ki?!
Bence ustaca bir yalandı!

Sweatshirt 'ünü Yediğimm:

Tatlısın... Ve eğer benle konuşmak istediğinde konu bulamazsan sadece "Nasılsınn" yazman yeterli.

Anlaştık mı?

Aşçı Civciv🐤🐣:
Anlaştık.
Şey yanlış anlamazsan bir şey sorabilir miyim?

Sweatshirt 'ünü Yediğimm:
Söyle bakalım civciv

Aşçı Civciv🐤🐣:
Civciv miiiii?|
Sence de Chan ve Seungmin flörtleşiyor gibi değiller mi? 🥺😭❤️

Sweatshirt 'ünü Yediğimm:
Öyle mi?
Fark etmedim.

Aşçı Civciv🐤🐣:
Bence ikiside birbirinden hoşlanıyor...
Çok tatlı değil mi?!

Sweatshirt 'ünü Yediğimm:
Neden sevdiği ship moment vermiş gibi davranıyorsun ki?|
Alt tarafı sarıldılar...

Aşçı Civciv🐤🐣:
Sarılmak Chan Hyung için büyük bir şey Hyunjin.
Chan Hyung fazla insanla samimi olmaz hatta biz ilk arkadaş olduğumuzda nasıl samimi davranacağını bilmediği için dizi izlemişti yaklaşık 2 hafta bana sevgilisiymişim gibi davranmıştı.
Hatta bana hâlâ "bebeğim" diyor.

Sweatshirt 'ünü Yediğimm:
Hımh iyiymiş...

Aşçı Civciv🐤🐣:
Oy çen kışkandın mı?|
Evet, neyse bence ChanSeung u birleştirmeliyiz!

Sweatshirt 'ünü Yediğimm:
ChanSeung?

Aşçı Civciv🐤🐣:
Chan ve Seungmin işte?
Ya da ChriSeung mu olsa 🤔
Yok ya ChanSeung iyi

Sweatshirt 'ünü Yediğimm:
Eeeee nasıl olcakmış o sevgili işi?

Aşçı Civciv🐤🐣:
Ya işte önce hafif doldurcağız işte mesela sen 'Chan/ Chris Hyung ne kadar yakışıklı' falan diyeceksin.
Bende Chan Hyung ' u hafif kıskandırırım 'Seungmin Hyung x kişisiyle çok yakın değil mi? Yakışıyorlar da aslında' gibi gibi

Sweatshirt 'ünü Yediğimm:
Bence işe yaramaz sonuçta aşk içlerinden geliyor olması gerekmez mi?

Aşçı Civciv🐤🐣:
Yah dedim ya zaten birbirlerinden hoşlanıyorlar ama bunu birbirlerine itiraf etmelerini sağlamak için onları kıskandırmalıyız.

Sweatshirt 'ünü Yediğimm:
İyi denerim.

Aşçı Civciv🐤🐣:
O zaman görüşürüz 🤗🖤💜🤟👉👈

Sweatshirt 'ünü Yediğimm:
Görüşürüz 💜🖤

Aşçı Civciv🐤🐣:
Ağağağa bana kalp attı|

________________________________________________________________________________

Christopher Bang Chan 'dan

Öğle arasına yaklaşınca bilgisayarı kapatıp ofisten çıktım Seungmin 'in masasına
doğru ilerledim. Gördüğüm manzara karşısında gülümsememe engel olamadım.
Seungmin bilgisayarın önünde uyuya kalmıştı... Bilgisayara göz attığımda işinin bittiğini gördüm ve onu uyandırmaya çalıştım.


"Seungminie~ hadi uyan!"
Bir anda kafasını kaldırıp bana baktı "B-bay Bang ben üzgünüm uyuya kalmışım ama işlerim bitmişti bakın..." dedi bilgisayarı göstererek.
"Sorun yok Seungmin o yüzden uyandırmadım. Seni bir yere götüreceğim." dedim. 

O da şaşkınca kaslarını çatıp "Nereye gidiceğiz ki? Toplantı falan mı?" dedi.
Bende "Hayır ve ayrıca söylemeyeceğim çünkü sürpriz yapmak istiyorum." dedim elimi göğsümde bağlayarak. O da "Sürpriz mi? Nasıl yani?" dedi.
Gülümseyerek "Bildiğin süpriz işte Seungmin. 'Nasıl yani?' ne demek!" dedim. 

"Ama daha mesayi bitmedi ki. Hem siz bu konuda çok katısınız ve hep 'Mesayi bitmeden veya birisi ölmeden burdan çıkamazsınız!' tarzı şeyler söylersiniz siz." dedi.
Seungmin 'e bir adım atarak aramızdakı mesafeyi tek haneli santimlere indirerek "Seungmin gelicek misin zorla mı çıkarayım?" dedim.

"Peki Bay Bang..." dedi gözünü kaçırarak sonra da arkasını dönüp çantasını toplamaya başladı. "Güzel... Bende ceketimi alıp geliyorum." dedim sırıtarak.
Odama gidip ceketimi aldım. Sonrada çıktım ve kapının karşısında beni bekleyen yavru köpüş Seungmin 'i gördüm.

Detayı fark edince kaşlarımı çattım. "Neden ceketin yok senin?! Hasta olmak mı istiyorsun?" dedim sinirle. O da sinirlenmiş olacak ki hafifçe sesini yükseltip, "Korkmayın Bay Bang! Hasta olup gelmemezlik yapmam. Olursam bile yerine birini bulurum, o zaman işiniz aksamaz!" dedi.

"Demek istediğim o değildi Seungmin, ben işi değil seni düsündüğüm için sana bir şey olmasını istemediğim için..." dedim. 

Sonra kendimi toparlayıp  "Neyse ne, hadi gidelim. Sende benim ceketimi al." diyerek yeniden söze girdim ve ceketimi onun eline tutuşturuverdim.
________________________________

Selamlar nabersiniz? Hayat nasıl gidiyor?
Bu arada medyaya: uyuyan bir köpüş bırakıldı kendisi benim ve aynı zamanda Chan 'in  bebişi olur.
Yine yeni yeniden ( böyle miydi hiç ama hiç hatırlamıyorum valla doğrusunu yazarsanız ve bana bilg şelalenizden bir damla su ikram ederseniz çok mutlu olurum...) 'ChanSeung 'um da ChanSeung 'um! ChanSeung 'a aşık olmayan var mı?'  ve ' ChanSeung adamdır ' demek istiyorum.
Bakın sözümü tuttum bu bölüm çok uzun bir bölüm oldu baksanıza 700 kelime falan. Böyle de iyi ve mükemmel bir yazarım. Diğer bölüm daha kısa büyük ihtimalle olur.
Benim çok hoşuma giden ve aynı zamanda fazlasıyla da içime de sinen bir bölümdü. Sizin de düşüncelerinizi çok merak ediyorum hikaye de takıldığınız, bağdaştıramadığınız yerler olursa hemen TAK diye yorumlarda oluyorum eğer yazarsanız.
Umarım siz de seversiniz ve sizin de içinize siner...

İyi okumalar dilerim herkese...

Yorum💌🔼

Oy🌟🔽

Sizce bir sonraki bölümde neler olacak? Tahminlerinizi alalım. Bakalım aranızda kahin olan var mı?↪️
Sizce Cris aşko kuşko bebişimin sürprizi ne?➡️

HER NEYSEEE

HEPİNİZİ ÇOK SEVİYOR ve
ÇOK ÇOK ÖPÜYORUM

GÖRÜŞÜRÜZ HYUNLİXER BEBİŞLERİM

Daddy! HYUNLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin