Seungmin 'den
Sonunda işim bitmiş ve çantamı toparlıyordum. Etrafa baktım sadece ben kalmıştım, herkes evlerine dağılmış ve birkaçı ise içmeye gitmişti.
Beni de davet etmişlerdi ancak yarın işe akşamdan kalma olarak gitmek istemediğim için nazikçe reddetmiştim.
Her şeyi topladıktan sonra asansörle yukarı çıktım ve üstünde koskocaman CHRİSTOPHER BANG CHAN yazan kapıya tıkladım.
"Gel." diyen tok sesi duydum ve içeri girdim. Ben girer girmez sinirli olan yüz anında yumuşamıştı.
"Bay Bang başka bir işim yoksa çıkabilir miyim?" dedim başımı eğerek. "Seungmin, Felix 'i gördün mü? Ona ulaşamıyorum." dedi.
"Hayır efendim ama Hyunjin 'e sorarım." dedim. O da kafasını salladı. "Çıkabilirsin..." dedi bende eğildim ve odadan çıktım. Sonra da şirketten çıktım. Otaparka gidip arabamı çalıştırdım.
Sonunda, uzun bir günün ardından eve gelmiştim... Anahtarla kapıyı açtım çantamı ve montumu vestiyere astım. Salona girdiğimde karşılaştığım manzara hem gözlerimi hem de gözlerimin ardına kadar açılmasına sebep oldu.
Hyunjin ve Felix koltukta birbirlerine sarılarak uyuya kalmışlardı. Gülümseyerek bir fotoğraflarını çektim.
Ardından aklıma gelen şey ile Bay Bang 'e yazdım.Kim Seungmin:
Bay Bang, sanırım Felix 'in nerede olduğunu buldum.Bay (Aşırı Sinirli) Bang:
Ne?! Neredeymiş?Kim Seungmin:
(Felix 'in uyuduğunu düşünün)
Civciviniz uyuya kalmışBay (Aşırı Sinirli) Bang:
Ah Tanrı aşkına!
Seungmin sen Felix 'i uyandır, ben de hemen şimdi geliyorum.
Tamam mı?Kim Seungmin:
Tamam Bay BangBay (Aşırı Sinirli)Bang:
Aferin minik köpüşe|
Sağol SeungminKim Seungmin:
Rica ederim Bay BangTelefonu kapatıp Felix 'i uyandırdım. "Ah Tanrım 282 cevapsız arama ve 300 mesaj mı? Kesin sıçtım! Chan Hyung bana çok kızacak"
Kapı çaldı ve açmaya gittiğimde Chan -zihnimi okumayı bilmiyor sonuçta- ve kıvırcık saçları kadrajıma girdi. TANRIM KIVIRCIK CHRİSTOPHER BANG CHAN KALBİNE İYİ GELDİĞİNİ SANMIYORUM. Kendimi sakinleştirip onu içeriye davet ettim.
"FELİX NERDESİN SEN NE KADAR MERAK ETTİM BİLİYOR MUSUN SEN?!" dedi sinirle Bay Bang.
Bende kolundan tutup fısıldayarak "Bay Bang sadece uyuya kalmışlar senin ay yani sizin mesaj ve aramalarını görünce kızmanızdan çok korktu böyle bağırmayın." dedim.
O da bana baktı. Evet doğru okudunuz sadece baktı. "Chan Hyung özür dilerim. Gerçekten uyuya kaldı hiç duymadım aramalarını!" gözü dolmuştu Felix 'in.
Hyunjin, Felix 'e içi gide gide bakıyordu.... İkiside çok tatlıydı. "Tamam. Sorun yok hadi eve gidelim minik bebeğim..." dedi Bay Bang.
Garipsiyebilirsiniz ama daha önce Bay Bang 'in birine 'bebeğim' dediğini duymamıştım. Garip gelmişti...
Felix kafasını salladı Hyunjin 'de birkaç kıyafet tutuşturdu Felix 'in eline ardından sarılıp vedalaştılar.
Felix kafasını eğerek önden çıktı, Hyunjin ise odasına çıktı. Bay Bang ise hiç beklemediğim bir şekilde ben kolumdan tutup kendine çekti ve belime sarıldı.
"Sağol Seungmin. Felix benim için değerli ve onun kalbini kırmamı engelledin. Çok sağol!" dedi. Bende "R-rica e-ederim. Ö-önemli de-değil." dedim. Kollarını üzerimden çekti ve yüzüme bakar bakmaz sırıttı. "Kızarmışsın... Tatlı görünüyorsun..." dedi ve el sallayıp gitti bense arkasından bakakaldım...
________________________________Medya: Kıvırcık Christopher Bang Chan 'cıgım. Tamam Seungmin abi ne kızıyorsun yaw kocasına yavadım diye beni dövmeye gelcek galiba o yüzden kısa kesmem gerek.1
ChanSeung 'um da ChanSeung 'um.
Bu bölüm orta - uzun sayılabilecek derece de bir bölüm oldu. Benim çok hoşuma giden ve aynı zamanda fazlasıyla da içime de sinen bir bölümdü.
Umarım siz de seversiniz ve içinize siner...İyi okumalar...
Yorum💌🔼
Oy🌟🔽
Sizce bir sonraki bölümde neler olacak? Tahminleriniz neler bakalım?↪️
Hangi shiple çaya shiplerle ilgili bir bölüm olacak?➡️HER NEYSEEE
HEPİNİZİ ÇOK SEVİYOR ve
ÇOK ÇOK ÖPÜYORUMGÖRÜŞÜRÜZ HYUNLİXERLAR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy! HYUNLİX
Fiksi PenggemarFelix gece sarhoş olup okuduğu güzel sanatlar üniversitesinden resim bölümünki hoşlandığı Hyunjin'e mesaj atar. Sonra ki gün ise ne yaptığını hatırlamaz... #SemeHyun 🥇