"Ελα ρε μαμα.. δεν μπορείς να μη με αφήσεις να πάω. Είμαι σχεδόν 19 ετών."
"Άγγελε μην αρχίζεις τις βλακείες.. ούτε τα δεκαοκτώ δεν έχεις κλείσει, ξέρεις ήμουν εκεί όταν γεννήθηκες."
Ακούω κάτι φωνές απ' τον διάδρομο προσπαθώντας να καταλάβω τι γίνεται. Όπως πάντα,τσακώνονται αλλά αυτή τη φορά δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο. Είμαι και απ τον ύπνο καταλαβαίνετε..
"Μαμα δεν είσαι καθόλου εντάξει, μόνο αυτό σου λέω"
"Ούτε να κοιμηθεί κανείς σ αυτό το σπίτι!" Είπα
"Είπαμε ρε Μελίνα να κοιμηθεί, όχι να πέσει σε λειτουργία πτήσης" λέει το ζώων ο αδερφός μου ενώ στέκεται στην κάσα της πόρτας.
"Σκάσε μαλακιστιρι! Ακόμα δεν ανοίξαμε στο μάτι μας." Λέω
Και πριν προλάβω να ολοκληρώσω, εκτοξεύεται στο κρεβάτι μου και αρχίζει να με γαργαλάει.
Βάζω τα γέλια και αρχίζω να του τραβάω τα μαλλιά, κάνοντας τον να βγάλει κραυγές πόνου και να με αφήσει επιτέλους να αναπνεύσω."Ελα ελα, τελειώνετε γιατί έτσι κ έρθω εκεί πέρα θα αρχίσω να σας γαργαλάω και τους δύο!" Είπε η μαμά
"Όχι όχι, σηκωνομαστε" είπαμε εγω και ο αδερφός μου.
Κοιτάζω την ώρα και είναι 5:30 το απόγευμα
Μεσημεριανός ύπνος, καταλαβαίνετε... ξυπνάς και δεν ξέρεις που βρίσκεσαι.Τώρα αφήστε με να σας κατατοπίσω λίγο..
Είμαι η Μελίνα. Είμαι 17 ετών, σχεδόν.
Έχω έναν αδερφό μεγαλύτερο κατα ένα χρόνο κ λίγο μπάσταρδο όπως καταλάβατε, αλλά τον αγαπώ πολυ.
Ζω με την μητέρα μου και τον αδερφό μου στην Αθήνα.. Συγγενείς δεν έχουμε πολλούς, οι περισσότεροι είναι νεκροί. Ένας από αυτούς είναι και ο πατέρας μου. Πεθανε σε δυστύχημα αυτοκινήτου όταν ήμουν 2 ετών. Δεν έχω αναμνήσεις από εκείνον, καλύτερα όμως. Ο πατέρας μου ήταν βίαιος, γυναίκας κ εθισμένος στα ναρκωτικά.
Επίσης, έχω δύο κολλητές, την Μαρια και την Ελεαννα.
Συνομήλικες και γειτόνισσες. Μαζί από μωρά.
Η μάνα μου είναι πολύ κουλ τυπακι. Δυνατή και.. πανέμορφη. Είναι πραγματικά πανέμορφη.Ακούω έναν θόρυβο απ την πόρτα:" τελείωνε βλήμα θα αργήσουμε"
"Τελειώνω ρε!" Είπα
Πόσο τις βαριέμαι αυτές τις δεξιώσεις.. η μαμα μου επειδή είναι γιατρός, τουλάχιστον τρεις φορές τον μήνα διοργανώνουν μια δεξίωση για όλη την κλινική. Τρελό πάρτι.. πιο ξενέρωτα δεν περνάω πουθενά αλλού.
...
Χευυυυ
Αυτό ήταν το πρώτο μου κεφάλαιο του πρώτου μου βιβλιουυυυ. Είμαι πααααρα πολύ χαρούμενη.
Συγχωρέστε τυχόν ορθογραφικά που μπορεί να μου ξέφυγαν....
YOU ARE READING
Heartless
Romance"Μικρή μου.. δεν το έχεις ακουσει;; τροχός είναι και γυριζει" "Έτσι είναι η ζωή Νικολάκη.." Τι γίνεται όταν το παρελθόν ξαναγυρνάει στο παρόν και επηρεάζει το μελλον;; Η Μελίνα προσπαθει να νικήσει τα συναισθήματα της βάση λογικής και να αφήσει πίσ...