Μια νέα ημέρα ξημέρωσε. Γιατί πάντα ξεκιναω τα κεφάλαια μου τόσο μελο;;
Κατεβαίνω κάτω και φτιάχνω πρωινο, τα κοριτσια δεν έχουν ξυπνησει ακόμα. Νιώθω έναν ηλεκτρισμό ακριβώς από πίσω μου και καταλαβαίνω κατευθείαν πως είναι ο Νίκος.. χωρίς μπλούζα.
Σκύβει από πάνω μου και πιάνει τα δημητριακά απ το πάνω ντουλάπι.. και εδώ καταλαβαίνω την διαφορά που έχουν τα ύψη 1,67-1,92.Παίρνει τα δημητριακά τα βάζει στο μπολ και φεύγει.. άραγε έβαλε γάλα; ούτε που πρόσεξα.
Εγω συνεχίζω κανονικά την δουλίτσα μου.
Κατευθύνομαι στο καναπέ και τον βλέπω να κάθεται στην πολυθρόνα και.. εξακολουθεί να είναι ημίγυμνος.Μελλ:"Καλημερα λέει ο κοσμος" λεω και κάθομαι στον καναπέ.
Ν:"Μερα"Μα καλά τι έπαθε;; μέχρι χθες με κολλούσε στις πόρτες και με προετοίμαζε για βραδιά παθιασμενου σεξ και το επόμενο πρωί ούτε ένα ολοκληρωμένο καλημέρα;; Πόσο διπολικός Θεέ μου..
Μελλ:" Οι άλλοι δεν ξύπνησαν;"
Ν:"Οχι"
Μελλ:"Τι εχεις;"
Ν:"Τίποτα"
Μελλ:"Οκευ" λεω και τρώω ανενόχλητα.Επικρατεί σιωπή.
Ν:" Μα καλά γαμω πως κάνεις ότι δεν σε ενδιαφέρω καθολου;;" λέει και κατευθύνεται κοντά μου.
Μελλ:" Μα δεν με ενδιαφέρεις καθολου"
Ν:"Μελίνα γαμω άσε με να σου μιλησω"
Μελλ:" Ωραια.. θα σε αφήσω για μια και μοναδική γαμημενη φορά να μου εξηγήσεις τι στο διαολο είχες στο μυαλό σου όταν με κοροϊδεύες μαζί με τις γκόμενές σου για τα αισθήματα που εγω ετρεφα για σένα.. θέλω ειλικρινά να ακουσω"
Ν:"Ρε μωρό μου.." λέει και το χέρι μου προσγειωνεται βίαια στο μάγουλο του.
Μελλ:"Την επόμενη φορά που θα με αποκαλέσεις έτσι.. δεν ξέρω κι εγώ που αλλού θα χτυπησω" λεω και ακούμε φωνές.
Μαρ:"Καλημερα καλημέρα καλημέρα καλημέρα κα-.."
Μελλ&Ν:"Εντάξει φτάνει"Η Μαρία οποτε ξυπνάει έχει απίστευτη ενέργεια.
Ελ:" Καλημεραααα"
Μελλ:" Καλημερα κοριτσάρες μου"
Ν:"Καλημερα"Κατεβαίνουν και τα άλλα δύο αγόρια απο πάνω.
Αγγ&Μαρς:" Καλημερα γκαιζ"
Μαρ:"Λοιποοοννν.. σήμερα έχει πάρτι στο καινούριο που ανοιξε"
Ελ:"ουυ ωραια επιτέλους άνοιξε.. θα παμε"
Αγγ:"Μεσα"
Μρς:" ωραια θα πάμε"
Αγγ:"Εσείς παιδια;"
Μελλ:" Ε ναι ξέρω γω.."
Ν:"παμε"
Μαρ:"τελειααα..θα πάμε όλοι."Πέρασε η ώρα έφυγαν τα κορίτσια και ο Μαριος.
Ο Νίκος πήγε να δει κάτι σπίτια για ενοικίαση.
Γύρισε και η μαμα απ την κλινική, τα είπαμε και έπεσε ξερή για ύπνο. Εγω βαριόμουν οποτε είπα να πάω μια βόλτα.
Γενικότερα, όταν έχω κάποιο θέμα και θέλω να σκεφτώ καθαρά πηγαίνω σε έναν λόφο λίγο πιο κάτω που δεν πατάει ψυχή. Είναι πολύ ήρεμα, με δάσος και θάλασσα. Ηρεμώ εκεί.. είναι κάτι σαν το σειφ πλεις μου. Ή μάλλον ήταν μέχρι που άκουσα βήματα από πίσω μου. Φαίνεται δεν είμαι η μόνη που αντιμετωπίζω τέτοια προβλήματα. Σηκώνομαι αργά και παω να φύγω.. μην είναι και κανένας βιαστής!"Μείνε δεν θα κάτσω πολύ.. "
...
Χευυυ
6ο κεφάλαιο πως σας φαινεται;;...
YOU ARE READING
Heartless
Romance"Μικρή μου.. δεν το έχεις ακουσει;; τροχός είναι και γυριζει" "Έτσι είναι η ζωή Νικολάκη.." Τι γίνεται όταν το παρελθόν ξαναγυρνάει στο παρόν και επηρεάζει το μελλον;; Η Μελίνα προσπαθει να νικήσει τα συναισθήματα της βάση λογικής και να αφήσει πίσ...